Band of Brothers på Blu-ray - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 10 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 193
    Intermediate Sub-Lock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    506
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så hekta som dere er, er jeg glad jeg ikke har sett den enda, men blir nok ikke lenge før

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha sett DVDen flere ganger er jeg nå klar for BD utgaven. Så til spm: Hvis jeg bestiller et brukt eksemplar fra utlandet, (koster fortsatt over 200 bols) vil det da tilkomme de samme avgiftene som ved kjøp av ny BD eller er det ingen avgifter?

Intermediate nb1 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den serien er etter min smak noe av det bedre som er lagetJeg så hele i en omgang første gang jeg så den.Hver episode sluttet like spennende hver gang.

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Etter å ha sett DVDen flere ganger er jeg nå klar for BD utgaven. Så til spm: Hvis jeg bestiller et brukt eksemplar fra utlandet, (koster fortsatt over 200 bols) vil det da tilkomme de samme avgiftene som ved kjøp av ny BD eller er det ingen avgifter?
    Blir ofte merket som "gift" da! Kommer ann på selger til selger! De fleste på f.eks. ebay ordner det slik. Mange merker uten at man ber om det, fordi de regner med at de fleste vil unngå å betale avgifter...

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk BD-utgaven i går!
    Gleder meg! Usikker om jeg bør vente å med å se til jeg har kjøpt ny TV :wink:

Newcomer X-Cab sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får jeg norsk tekst om jeg kjøper filmen på Play.com?
    Står bare: Subtitles English :???:
    Men har da sett Blu-ray utgava andre steder med norsk tekst.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sjekket coverbildet som ligger på DVD Profiler, og det er kun Engelsk undertekst.

Denne er ikke utgitt i Norge enda, selv om Platekompaniet har den, men den er importert fra England.

Det hender enkelte filmer som utgis i England har Norsk undertekst, men dette er da felles Europeiske utgivelser, Warner er vel flinke til det. Mange av de andre utgiverene har kontorer her og der i Europa, slik at det blir flere utgivelser. Dermed ser de ingen grunn til å bruke penger på å ha med Norsk tekst, da den Scandinaviske utgaven tar seg av dette. Dette er nok også ett ledd i å slippe parallell import av film.

Band of Brothers koster deg nok ca 4-450 kroner fra Play (da inkludert fortolling via posten), mens Platekompaniet tar 630,- (da porto innberegnet i prisen).

Du får enten se den uten, eller vente. Vil tro det tar meget lang tid før den kommer her, markedet er nok nokså lite til at den egen BD utgivelse lønner seg. De som har ønsket seg serien har den allerede på DVD, så det er nok ikke mange prosentene som kjøper den igjen kun pga Blu-ray. Det holder ikke med en 3-40 stykker her inne

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

BD utgaven anbefalles på det sterkeste, DTS-HD Master Audio + bildekvaliteten løfter hele opplevelsen opp til et nivå som er helt utrolig.

Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C30
    Hei.

BD utgaven anbefalles på det sterkeste, DTS-HD Master Audio + bildekvaliteten løfter hele opplevelsen opp til et nivå som er helt utrolig.
    Helt enig C30!

Hadde den på DVD, den har jeg gitt bort nå.

Kjøpte min BD boks på Elkjøp til 499 klonks. Det var for flere måneder siden, nå er di tydeligvis tomme for Band of Brothers i hele Norge. Det er jo forståelig, siden alle som har full HD skjerm + mulighet for full HD lyd oppgraderer, fattes bare, du får jo en helt ny opplevelse med BD utgaven, ultimat kos spør du meg :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har en anelse om hvor jeg kan få tak i denne? Da den norske utgaven. Og gjerne billigste (nett)butikk?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare meg eller slutta ikke denne serien? Den ble plutselig bare ferdig, nesten som Full Metal Jacket. Sitter igjen med følelsen av at det mangler noe. Det som var var bra, men det skulle vært mer. Jeg liker filmer/serier med avslutning. Hater derfor Prison brake, Lost, Hotell Cæsar etc.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel litt smak og behag. Selv syns jeg avsluttningen på denne er meget bra! Det slutter liksom når det passer å slutte, ikke 3 sesonger på overtid som mange andre serier 8)

Settepotet; En "ønskes kjøpt" annonse er jo gratis å prøve

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Settepotet
    Noen som har en anelse om hvor jeg kan få tak i denne? Da den norske utgaven. Og gjerne billigste (nett)butikk?
    Dette var det billigste jeg fant, som også er på lager. Det står desverre ikke noe om teksting.

Band of Brothers (Blu-Ray) - Gamezone AS
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den scandinaviske utgaven har norsk tekst, men du må nok kanskje se over grenesene til sverige eller danmark for å få tak i den.

CDON.com har den, men ikke på den norske nettsiden som dukker opp, du må skrive CDON.SE så kommer den, har ikke peiling på om man får bestil derifra når man er norske.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mente å ha sett denne på Coop OBS til 450,-, men det kan være at bare var et tilbud som varte en periode....
    Denon AVR-4306, Dali 109(!!!), Rythmik F12SE
    Yamaha RX-A3040, JBL TL260, XTZ 99W12.18 ICE

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Coop OBS Vinterbro har en igjen. Koster 499,-

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Blir ofte merket som "gift" da! Kommer ann på selger til selger! De fleste på f.eks. ebay ordner det slik. Mange merker uten at man ber om det, fordi de regner med at de fleste vil unngå å betale avgifter...
    Spiller ingen rolle om det er merket som gift så lenge verdien oppgis å være mer enn 200 kr. Er det en privat forsending stiller det hele seg anderledes dog. Da bortfaller alle krav ift 200kr grensen. Et godt eksempel er dersom man bestiller brukt vinyl fra utlandet, så kommer moms i tillegg uansett om det står gift bare verdien er over 200 og det er en tydelig firmalogo..

Intermediate stapedius sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Er det bare meg eller slutta ikke denne serien? Den ble plutselig bare ferdig, nesten som Full Metal Jacket. Sitter igjen med følelsen av at det mangler noe. Det som var var bra, men det skulle vært mer. Jeg liker filmer/serier med avslutning. Hater derfor Prison brake, Lost, Hotell Cæsar etc.
    Den sluttet vel i takt med krigen, skulle jeg mene, men men.. Den tok jo bare for seg deler av historien.

Når det gjelder prison break og lost så vil de jo få en slutt, de er bare ikke kommet så langt ennå. Hotel cesar er en annen saga, den kan teoretisk sett vare helt til neste big bang..

En kommentar til din signatur: du liker ikke andres realitet og bytter derfor ut din egen? Med hva da?? Ps! Skjønner hva du mener, men setningen er vel i beste fall tvetydig

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stapedius
    Spiller ingen rolle om det er merket som gift så lenge verdien oppgis å være mer enn 200 kr. Er det en privat forsending stiller det hele seg anderledes dog. Da bortfaller alle krav ift 200kr grensen. Et godt eksempel er dersom man bestiller brukt vinyl fra utlandet, så kommer moms i tillegg uansett om det står gift bare verdien er over 200 og det er en tydelig firmalogo..
    Det hørtes veldig merkelig ut da jeg selv har mottatt et titalls pakker fra Ebay (ebay stores) som har blitt merket med gift og lav verdi, uten noe tollkrøll. Er varen merket som gift og verdi under 1000NOK går pakken rett igjenom.
    Har du skikkelig uflaks og pakken kontrolleres kan du bli bedt om å sende kvitteringer, og må du i verste fall betale moms og avgift. Så lenge selgere på Ebay gjør disse tingene uoppfordret kan ikke du holdes ansvarlig for det.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FIkk Band of Brothers (BD) av dama her forleden, en opplevelse! Burde være i sammlinga til enhver "freak"

Side 6 av 10 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •