Bytte feilkjøpte eller uønskede DVD filmer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte feilkjøpte eller uønskede DVD filmer?

Hei.
    Regner med alle her inne kjenner seg igjen i utsagnet om å ha kjøpt en film 2 ganger, kjøpt en film som du syntes var så dårlig at du selv ikke egentlig ønsker å ha den eller av andre årsaker er i situasjonen at man ønsker å kvitte seg med filmen.

Jeg har sett litt på andre forum utenfor norge, og de aller fleste har en bytte tråd.
    Tråden fungere slik at noen tar initiativet (meg i dette tilfellet, dersom det ikke allerede finnes en slik tråd som jeg ikke makter å finne her inne) og legger ut forslag om en slik bytte tråd.
    Dersom folk synes det høres fornuftig ut, så legger jeg ut en liste over filmer jeg har som faller i kategorien her. Filmene må være i teknisk god stand, slik at man ikke får ting som ikke lar seg spille eller som ser helt harvet ut.

Folk melder interesse i å være med i trekkning på bytte, og etter en gitt tid så trekker jeg ut 1 navn som jeg sender PM til. Denne personen får da velge en film fra listen jeg la ut, og jeg sender den til han/henne.
    Personen som vant trekkningen plikter seg da til å legge ut sin liste (minst 5 filmer må listen inneholde), som folk kan melde interesse for.
    Dersom ingen melder interesse, må vedkommende legge til flere filmer til noen er med på trekkningen.

På denne måten får vi byttet ut filmer vi selv ikke ønsker, og noen som ønsker seg filmen får denne. En vinn vinn situasjon.
    Porto for en film i norge er 22 kroner, og boble plast konvolutter er enkle å sende slikt med.

Hva mener dere, er det noe interesse for noe slikt, eller?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som et artig forslag. Har dobbelt opp av en del filmer her. Eneste er at det kan bli litt urettferdighet ved trekkninger.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne kanskje vært en egen kategori under AVtorget?

Har en film eller to til overs jeg om noen vil bytte. Bl.a. en Da Vinci kode somligger i plasten sin enda.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Høres ut som et artig forslag. Har dobbelt opp av en del filmer her. Eneste er at det kan bli litt urettferdighet ved trekkninger.
    Man kan jo forsøke å legge til en oversikt over tidligere vinner, og forsøke å fordele det litt utover kanskje?

Har en del filmer dobbelt selv, filmer som ligger uåpnet i plastikk enda.. hehe..

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    samme har jeg både dobbelt å trippelt hehe ringenes herre 2 disk utgave har jeg mange av.+ mange andre som jeg har dobbelt av
    Meget godt til tak :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er jeg med på! Har foreløpig ingen doble filmer, da.. Men har helt mistet oversikten, så det er bare et tidsspørsmål før de kommer!

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Akeem
    Dette er jeg med på! Har foreløpig ingen doble filmer, da.. Men har helt mistet oversikten, så det er bare et tidsspørsmål før de kommer!
    Er det ingen flere som blir med på dette? Syntes det var litt liten respons om vi bare er 4-5 stykker som bytter.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde og få sende inn en ubrukt film som kom i posten på dvd som jeg heller vile kjøpe på blu ray.

Bare noen dummme folk, og til slutt en danske som en ikke får svar fra.
    Kan nevne det er Lyd & Bildes nettbutikk det er snakk om.

Har tidligere avbstilt og byttet filmer i bestillinger et par ganger uten problem

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Prøvde og få sende inn en ubrukt film som kom i posten på dvd som jeg heller vile kjøpe på blu ray.

Bare noen dummme folk, og til slutt en danske som en ikke får svar fra.
    Kan nevne det er Lyd & Bildes nettbutikk det er snakk om.

Har tidligere avbstilt og byttet filmer i bestillinger et par ganger uten problem
    kjipt! Ser at Zailor.no har salg på Blu ray nå, koster det samme som for vanlig DVD.
    Merkelig nok er det stor salg av HD DVD over alt... hehe.. ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •