Jeg opplevde noe rart med denne tittelen da jeg skulle se den. Sånn ca 33 minutter uti filmen, hvor Brad Pitt drar frem bazookaen og Angelina Jolie kjører en kikkert test for å se hva slags våpen det er, akkurat i dette øyeblikket hvor våpnet snurrer i kikkerten faller lyden bort i ca 5 sekunder. Jeg trodde det var en produksjonsfeil på plata, så jeg fikk den byttet hos Lefdal, og jeg fikk sjekket filmen jeg byttet til på deres utstyr. Og der virket nyfilmen, ingen lyd-dropout der. Nå så jeg ikke hva slags spiller dem brukte, men tror kanskje det var en Grundig. Jeg kom iallefall hjem, og sjekket den med mitt utstyr, og samme feil..ergo ikke feil på plata. Nå er denne filmen en BD 50, så kan det være at det er et lagbytte akkurat der som gjør til dette fenomenet? Og at min spiller ikke "henger med"? Spilleren er en Samsung BD-P1400 med siste firmware (1.5) På DVD filmer ved lagbytte kan det forekomme at det blir en pause, det vet vi alle, men hvordan det fungerer på BD vet jeg ikke, men regner med at det kan bli en pause der også. Andre som har hatt liknende erfaringer med denne filmen, eventuelt på en annen spiller?