Blu-Ray sone 2 kjøpt på Amazon.uk uten norsk tekst

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blu-Ray sone 2 kjøpt på Amazon.uk uten norsk tekst

Er det noen som vet om det er vanlig at sone 2 Blu-ray filmer kjøpt fra Amazon.uk ikke har norsk tekst (eller andre scandinaviske tekstalternativer)?
    Filmen det er snakk om er 3:10 to Yuma.
    Gjelder dette bare noen filmer eller alle filmene derfra?
    Er det andre utenlandske nettbutikker som har bra priser og som leverer Blu-ray med Norsk tekst?

Stod ingenting om tekstalternativer under informasjonen om filmen hos Amazon, men regnte med at alle sone 2 filmer har teksting for de landene den er beregnet på.

For min egen del går det greit at det ikke er tekst, men samboeren min foretrekker tekst så da blir det litt dumt og kjøpe fra Amazon hvis alle filmene der er uten Norsk tekst.

Newcomer HolgerL sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange (langt frå alle) DVD-filmar kjøpt frå UK kjem med norsk tekst, men eg har enda til gode å sjå BD-filmar frå amazon med norsk tekst. Det er opp til produsenten. Dersom ikkje filmen er merka med norsk tekst kan du i alle fall ikkje rekne med at den har det.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Raven; Tror nok du i utgangspunktet bør regne med at filmer kjøpt fra utlandet IKKE har Norsk tekst. Du bør derfor sjekke dette nøye før du bestiller hvis Norsk tekst er nødvendig/ønskelig.

En annen ting som jeg stadig ser er at detaljopplysningene på Amazon sine nettsider ikke alltid er til å stole på. Du må gjerne kjøpe fra Amazon, men sjekk heller detaljopplysningene på varen hos en eller flere andre nettbutikker.

DVD Movies: Huge Selection of DVDs & Videos @ DVD Empire har vanligvis ganske korrekt informasjon og er den jeg bruker for å sjekke slike opplysninger (på filmer fra USA).

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for link, der var det godt med info.

Må rett og slett sjekke info bedre i fremtiden, noen minuser må man altså regne med når det er så billig :-?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •