Tatt av kvinnen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate OKKing sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tatt av kvinnen

Etter å ha sett at alle aviser har gitt denne filmen gode anmeldelser var jeg veldig spent på å se denne filmen.
    Hjemme i kveld skulle vi kose oss med ribbe, øl og aquavita - deretter en god filem = tatt av kvinnen.
    Jeg og min bedre (eneste gode?) halvdel satte oss ned med tildels høye forventninger.
    Jeg må si at jeg ble blendet av filems budskap og innpakning - min kvinne langt i fra.
    Jeg har noen forhold bak meg - og kan ikke annet enn å nikke gjenkjennende til mange av de absurde konfrontasjonene som kommer frem i filmen. Det hele handler om mellommenneskilge forhold og her mann - kvinne.
    Kvinnen er sterk og styrende, mannen er usikker og søkende. Det hele er pakket inn i en hærlig historie med mage fasetter. Det hele er utrolig godt beskrevet og med en "skarp penn" så gjør det vondt i perioder. Kvinnen i mitt liv var ikke like enig - derav avleder jeg at filmen bærer sannhet og ærlighet. Jeg tok meg selv i å le høy mange ganger mens min bedre halvdel så på meg med undring over hva som var morsomt i scenen.
    For meg et bevis på at filmen treffer mange menn der de har erfaring, mens kvinner ikke alltid vil forstå humoren. Vakkert, intelligent og ettertekntsomt er filem - anbefales for alle menn med sammlivserfaring. En vinner - definitivt!!

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe må si meg enig med en del av det du sier her, så denne hos en kompis her om dagen. En del ting satt litt på spissen, men fungerer veldig bra

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •