AC DC Plug Me In

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile AC DC Plug Me In

Dette skal være en morsom tråd der alle kan skrive litt om en DvD eller en CD som får frem smilet og godfølelsen når vi hører på den eller ser den det kan være en film eller en låt vi liker godt.
    Det bandet som får meg til og smile og få godfølelsen er litt gammel AC/DC, gjerne med Bon Scott som vokalist, se han smiler litt lurt mens Angus hopper og spretter rundt på scenen med sin gitar.
    Skal jeg trekke frem en låt som gir meg bittelitt mere gofølelse enn alle de andre morsomme og råbra låter de har så er det "Let there be rock" fra den remastra DVDen "ball breaker"
    Jeg vil oppfordre andre til og skrive om noe de liker for å kanskje gi andre på forumet lyst og nyskjerrighet til og finne den samme gode følelsen som de har.
    Tittelen på tråden ble litt udekkende, men som sagt, dette skal være mere en tråd om følelser enn teknikk.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du burde kanskje velge en mer dekkende tittel enn låtnavnet skal folk fatte interesse og komme med sine opplevelser.

Jeg får bestandig noe ekstra av When Wedding Bells Ring av Midnight Choir. Det er ytters få og velplasserte cymbalslag der som får meg til å sitte på kanten av stolen og vente.

Newcomer milan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv er jeg i utgangspunktet en metall-kar, men må bare innrømme at jeg digger introen på Phil Collins`the last farewell tour. Han starter konserten med en liten trommesolo, imens han holder på kommer det en kar til, og jagge satan kommer det enda en til! Så der sitter de 3 karer og spiller trommer så svetten spruter på hvert sitt trommesett, og det låter utrolig kuult. Topp bilde og suverent dts-lydspor.

Ellers kjenner jeg det røsker i baguetten når Rammsteins Volkerball står i, helt rå intro med "reise, reise"! For et show!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig i at denne burde hatt en annen tittel ja.

Og er enig med trådstarter om at DVD'en han snakker om er _utrolig_ bra. Bon Scott er helt utrolig bra live, og det er vanskelig å finne mange live opptak med han. Tror jeg har alle live utgivelsene med Bon som vokalist. Er vel ikke mer enn en 4-5 stk det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •