Ufullstendig Blu-Ray mottatt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Ufullstendig Blu-Ray mottatt

Da fikk jeg endelig Blu-Ray utgaven av The Fifth Element i hus og gledet meg som en liten unge for å se den igjen i HiDef. Ølen var sprettet, pizzaen var rykende klar på bordet foran meg, og jeg stappet discen inn i spilleren. Filmen kom fra USA og den er multisone(A,B og C) etter litt surring inn i spilleren så blir den spyttet ut med meldingen "Cannot play disc" Hmm det var rart med tanke på at den er sonefri, så jeg prøvde et par ganger til med samme resultat. Da tok jeg ut platen for å sjekke om det eventuelt var noen hakk eller riper på den, men det var det ikke. Derimot så var det på ca halve platen et stort punkt som mangler! Jeg legger ved bilde slik at dere kan se selv. Jeg tok da kontakt med butikken jeg kjøpte den fra og fikk til svar at de skulle sende meg en ny kopi. Jeg skrev tilbake og sa takk for det, og lurte på om de skulle ha den defekte disken tilbake, men det trengte de ikke, da de stolte på meg Jeg la ved bildet til dem også slik at de fikk se hva som var galt. Det var service det, kanskje jeg skulle "klage" til Sony også, så kanskje de har gitt meg et par BD som plaster på såret? hehe...

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow, det der så riktig ille ut. Så du har full rett på ny disc. Men flere tror jeg ikke du får, spesielt ikke fra Sony.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb
    Wow, det der så riktig ille ut. Så du har full rett på ny disc. Men flere tror jeg ikke du får, spesielt ikke fra Sony.
    Tror ikke det selv heller

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •