Problem i DVD Profiler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer stylar sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Problem i DVD Profiler

Hei og godt nytt år alle sammen!
    Når jeg prøver å ta refresh på en profil som jeg har lagt ut for jeg følgende feilmelding:

"Unable to download file. Continue anyway?
    If this problem persists, please check your internet connection."

Min internett forbindelse er det ingenting i veien med, da dette skjer bare når jeg prøver å ta refresh på mine egne ting som jeg har lastet opp.

Noen som har vært borti det samme? :?

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken versjon av DVD Profiler har du? Og hvilken filmtittel(UPC/EAN) gjelder dette? Har vært borti lignende før men da viste det seg at det var "gamle" EAN/UPC nummer som har blitt med i min nye versjon av profiler. Om du har versjon 3.1 og du har importert fra den gamle 2.5 eller hva den siste var, kan det hende at alt ikke er oppdatert med den nye basen. Versjon 3.1 krever full UPC/EAN altså alle 12og13 tall i strekkoden. Men fortell hvilken tittel og hva upc/ean koden er

Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Hvilken versjon av DVD Profiler har du? Og hvilken filmtittel(UPC/EAN) gjelder dette? Har vært borti lignende før men da viste det seg at det var "gamle" EAN/UPC nummer som har blitt med i min nye versjon av profiler. Om du har versjon 3.1 og du har importert fra den gamle 2.5 eller hva den siste var, kan det hende at alt ikke er oppdatert med den nye basen. Versjon 3.1 krever full UPC/EAN altså alle 12og13 tall i strekkoden. Men fortell hvilken tittel og hva upc/ean koden er
    Jeg har versjon 3.1.1 build 1171.

Det gjelder blant annet begge Delta Force filmene med Chuck Norris.
    De har ean 7090001714085 og ean 7090001714078.

Har flere også med samme feilmelding, men kan vel starte med disse?
    De fleste av disse har jeg lagt inn selv fra start av.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde å legge til disse selv i dvdprofiler, men fikk bare ukjent dvd, så det tyder på at de ikke ligger i online databasen enda. Har du prøvd å legge til disse filmene med dvdspilleren i maskinen? slik at du legger den til via discID for å sjekke om den virkelig ligger der ute? Dette er vel SME filmer utifra koden, er det ikke? Jeg har selv noen Bruce Lee filmer og der stemmer ikke koden overens, slik at jeg måtte legge dem til med discID. To av de Bruce Lee filmene hadde faktisk samme ean, derfor måtte jeg bruke discID. ellers så har jeg ikke noen forklaring på stående fot. Du kan jo også prøve å søke hjelp i dvdprofiler forumet, kanskje andre har opplevd de samme problemene.

Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde å legge til disse selv i dvdprofiler, men fikk bare ukjent dvd, så det tyder på at de ikke ligger i online databasen enda. Har du prøvd å legge til disse filmene med dvdspilleren i maskinen? slik at du legger den til via discID for å sjekke om den virkelig ligger der ute? Dette er vel SME filmer utifra koden, er det ikke? Jeg har selv noen Bruce Lee filmer og der stemmer ikke koden overens, slik at jeg måtte legge dem til med discID. To av de Bruce Lee filmene hadde faktisk samme ean, derfor måtte jeg bruke discID. ellers så har jeg ikke noen forklaring på stående fot. Du kan jo også prøve å søke hjelp i dvdprofiler forumet, kanskje andre har opplevd de samme problemene.
    Skal prøve det. :-D
    Her er min samling
    DVDCollection

Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvd å bruke discid nå.
    Får treff med en finsk profil. (Finsk tekst på alt)
    Tror jeg for skaffe med en scanner...

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation €w€%€/()

Forbannet *******smakt... av en gratisversjon !!!!!!!!

Forsøkte og få inn en backup liste på 334 titler fordelt på 2 lister over på bærbar pcn fra stasjonær pcn. Men kom bare 50 tittler :-(
    Noen vei rundt dette ???

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Forbannet *******smakt... av en gratisversjon !!!!!!!!

Forsøkte og få inn en backup liste på 334 titler fordelt på 2 lister over på bærbar pcn fra stasjonær pcn. Men kom bare 50 tittler :-(
    Noen vei rundt dette ???
    Sånn uten å betale de 190 kronene de skal ha for en fullversjon? Ikke det jeg vet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel en grense på 50 titler uten å betale, dette for å sjekke ut programmet.

Prisen er jo rimelig grei for livstidsabbonement?

Og ja, jeg har lisens, basen fungerer utmerket, stadig forbedringer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    151
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Noen vei rundt dette ???
    Tror nok veien rundt heter Visa.:-D

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    400
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Feil i telleverket på DVDProfiler?

Slettet da problemet ble fikset med en db rensing. For øvrig så finnes det en db fix på Invelos sine sider, hvis det er flere som får problemer med telleren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •