Hvordan teller du filmene dine?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan teller du filmene dine?

Tar du med dvd'ene i TV-serie boksene dine?

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjør i allefall ikke jeg, tv-serier er jo ikke filmer hehe

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg regner en TV-serie som én DVD, men jeg regner f.eks Spider-man-boksen som 3 siden det er tre forskjellige filmer i den.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Jeg regner en TV-serie som én DVD, men jeg regner f.eks Spider-man-boksen som 3 siden det er tre forskjellige filmer i den.
    Dette er måten og gjøre det på, ellers hadde samlingen blitt rimelig heftig..

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av boly
    Dette er måten og gjøre det på, ellers hadde samlingen blitt rimelig heftig..
    Hehe, har 5 sesonger med Law & Order, 3 med The Wire, 4 med Nip/Tuck, 3 med Lost, pluss Prison Break, The 4400, The Office etc. Det sier seg selv at dette hadde blitt mange, mange DVD-er hadde jeg regnet dem individuelt.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Samma her. Blitt voldsomt mange skal en telle sesonger og slikt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker dvdprofiler, og der vil hver enkelt film og sesong i serie få hvert sitt løpenr. Kjøper jeg en boks med flere fimer(ala Alien Quadroligi) så får disse og kun ett nr. Men det er nå en gang hvordan jeg gjør det

MVH
    K

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,183
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kobble
    Jeg bruker dvdprofiler, og der vil hver enkelt film og sesong i serie få hvert sitt løpenr. Kjøper jeg en boks med flere fimer(ala Alien Quadroligi) så får disse og kun ett nr. Men det er nå en gang hvordan jeg gjør det

MVH
    K
    Vil vel tro at Alien Quadroligi er 4 filmer. Er jo ingen serie, så jeg har talt Alien som 4 filmer.
    Da teller jeg én sesong som 1 dvd

Legger til litt nå

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg teller 1 film er en dvd. En serie er en dvd etc
    Man teller ikke 4 filmer for 1 LOTR extended film f.eks

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Jeg teller 1 film er en dvd. En serie er en dvd etc
    Man teller ikke 4 filmer for 1 LOTR extended film f.eks
    Men LOTR-boksen inneholder alle 3 filmene, altså jeg teller tre filmer. Samme med Spider-Man Trilogy siden den inneholder Spider-man, Spider-man II og Spider-man III.

Newcomer xawyer sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Min tellemåte

Sitat Opprinnelig postet av Haugen
    Tar du med dvd'ene i TV-serie boksene dine?
    En film er en film. En sesong med Simpsons er en sesong med simpsons, ikkje en film.

No har ej ikkje "boxer" ståande i hylla mi, ej tek filmane ut av boksene sine og sett dei opp i hylla en og en. Har dei ikkje like cover på DVD-ryggen, så laga ej like cover. Det skal tross alt sjå ryddig og fint ut i hylla mi. :-D

Er nok litt sær her. Har det bra organisert, og til høgre opp i hylla til bedre filmar er det. Sant å seie e ej usikker på om ej virkelig teller filmane som er longt nede på hylla, for mej er kvalitet viktigare enn kvantitet. Klassikarar, kongefilmar og gode rekkefilmar er det ej teller.

Samlar på gode serier, likar Prison Break, Criminal Minds, Southpark, Simpsons og House.. Men dette teller ej ikkje. For mej er filmane det viktige, seriane er bonus.

Edit: La inn bilde som viser blant anna mine nye cover til Hannibalfilmane og Mission Impossible filmane mine. Blir straks meir ryddig i hylla med like ryggar (alle filmane var ulike tidligare)

Svar avgitt.:-D

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xawyer
    En film er en film. En sesong med Simpsons er en sesong med simpsons, ikkje en film.

No har ej ikkje "boxer" ståande i hylla mi, ej tek filmane ut av boksene sine og sett dei opp i hylla en og en. Har dei ikkje like cover på DVD-ryggen, så laga ej like cover. Det skal tross alt sjå ryddig og fint ut i hylla mi. :-D

Er nok litt sær her. Har det bra organisert, og til høgre opp i hylla til bedre filmar er det. Sant å seie e ej usikker på om ej virkelig teller filmane som er longt nede på hylla, for mej er kvalitet viktigare enn kvantitet. Klassikarar, kongefilmar og gode rekkefilmar er det ej teller.

Samlar på gode serier, likar Prison Break, Criminal Minds, Southpark, Simpsons og House.. Men dette teller ej ikkje. For mej er filmane det viktige, seriane er bonus.

Edit: La inn bilde som viser blant anna mine nye cover til Hannibalfilmane og Mission Impossible filmane mine. Blir straks meir ryddig i hylla med like ryggar (alle filmane var ulike tidligare)

Svar avgitt.:-D
    Hehe, meget praktisk!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •