Hvilke filmer gleder dere dere til å se? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 232
    Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kill Bill 2 :!:

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her. Har klart å la være å se Kill Bill 1 så langt for å se begge rett etter hverandre.

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av palarsen
    Samme her. Har klart å la være å se Kill Bill 1 så langt for å se begge rett etter hverandre.
    Det er ikkje domt. Knall film 1`raen og. :wink:

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kill Bill Vol.2, Spiderman 2, Hellboy, the punisher, troy, sky captain and the world of tomorrow, alien vs. predator, van helsing.. ja sikkert flere & når jeg kommer på det..

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jolly: "The day after tommorow" er en film jeg SKAL se på kino først! Jeg elsker katastrofefilmer (vet ikke helt hvorfor men)! Den ser utrolig bra ut! Skal være lagd av folka bak Independence day. Effektene ser i hvertfall veldig greie ut i følge trailer! Får bare håpe det er bra skuespill! Storyen er i hvertfall interessant! Er det noen som har andre anbefaling over bra katastrofefilmer? Nye som gamle?

ProtoType

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del hater katastrofefilmer, men jeg skal like fullt se The Day After Tomorrow på kino, bare på grunn av den bølgen.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til å sjå "Stevie Ray Vaughan And The Double Trouble, Live From Austin Texas" som kom i posten idag

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    www.godsendthemovie.com er ein film som har potensial

finnes også som hd-klipp :arrow: http://download.microsoft.com/downlo...odsend_720.exe

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    killbill 2 og punisher.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geiri
    killbill 2 og punisher.
    Jeg er fryktelig redd Punisher vil floppe. Mener å huske en del psykologiske undertoner i tegneserien som jeg er redd kan komme til å gå tapt på film.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der tror jeg jeg vil si meg enig. Jeg likte tegneserien (Blad) den gang den gikk.
    Hollywood er jo kjent for å ødelegge en del gode barne minner som vi har fra div blader etc...
    Så det vil vise seg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Traileren til The Day After Tomorrow ser flott ut...
    Gleda meg til den!

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig mange filmer jeg gleder meg til, men jeg har savnet noen gode katastrofefilmer i det siste så "The day after tomorrow" gleder jeg meg virkelig til. Ellers så har vi :Van Helsing,Troy, Harry Potter og fangen fra Azkaban, Secret Window, Spider-Man 2, The Punisher, Riddicks krøniker, Shrek 2, Hellboy, The Alamo, Gåten Jason Bourne, Alien Vs. Predator,The incredibles,sky captain and the world of tomorrow og Star Wars: Episode III.

Etterhvert kommer også Batman begins, Blade trinity, Indiana Jones 4 og I Robot. Anacondas kan også bli litt morsom :lol:
    Skal ikke se bort i fra at noen av disse filmene blir en flopp, men jeg gleder meg til disse uansett

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BullFire
    Veldig mange filmer jeg gleder meg til, men jeg har savnet noen gode katastrofefilmer i det siste så "The day after tomorrow" gleder jeg meg virkelig til. Ellers så har vi :Van Helsing,Troy, Harry Potter og fangen fra Azkaban, Secret Window, Spider-Man 2, The Punisher, Riddicks krøniker, Shrek 2, Hellboy, The Alamo, Gåten Jason Bourne, Alien Vs. Predator,The incredibles,sky captain and the world of tomorrow og Star Wars: Episode III.

Etterhvert kommer også Batman begins, Blade trinity, Indiana Jones 4 og I Robot. Anacondas kan også bli litt morsom :lol:
    Skal ikke se bort i fra at noen av disse filmene blir en flopp, men jeg gleder meg til disse uansett
    Her var det mye jeg ikke visste om. Hva er kilden din for kommende filmer, Bullfire?

Og forresten: Er "Gåten Jason Bourne" en oppfølger til "The Bourne Identity" med Matt Damon i hovedrollen? I så fall gleder jeg meg ikke så veldig. Synes MD virket likegyldig i rollen i "The Bourne Identity" (Richard Chamberlain var mye bedre i TV-serien fra 1988, ihvertfall basert på min hukommelse). Hvor avbalansert er man egentlig etter å ha opplevd massivt hukommelsestap? Matt Damon er etter min mening feil-castet i denne rollen. Boka og TV-serien setter en helt annen standard enn det Matt Damon og filmen fra 2002 har vist så langt.

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøver å følge med på filmer som kommer ved å se en del trailere, både på apple.com og filmweb.no
    Hører jeg om en film søker jeg litt rundt og ser om jeg kan finne en trailer.
    En side jeg kom over for ikke lenge siden, er movieweb.com en side hvor alle nye filmer står tror jeg.
    Det stemmer at "Gåten Jason Bourne" en oppfølger til "The Bourne Identity" med Matt Damon. Jeg syntes The Bourne Identity var en av de beste filmene det året den kom på kino. Syntes også Matt Damon gjør en bra rollefigur i filmen, men jeg har ikke lest boka eller sett noen tv serie, så der kan jeg ikke sammenlikne noe. Tror Riddicks krøniker kan bli artig. Likte pitch black veldig godt, selv om det ikke var den mest påkostede filmen jeg har sett, dårlig i begynnelsen men tok seg opp etterhvert. En annen film som kommer rett på dvd er starship troopers 2, kan jo bli morsom å se den også...

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Chronicles Of Riddick virker faktisk ganske lovende, synes jeg. Judi Dench gir også litt troverdighet til prosjeket. Ellers ser jeg også fram til Sky Captain og Hellboy, og hvis ikke Casshern og Ghost In The Shell: Innocence blir satt opp på norske kinoer blir jeg blå.

Noen av dere som har sett traileren til The Lost Skeleton Of Cadavra?

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Everybody Loves Raymond - The Complete First Season :arrow: DVD Release Date: July 13, 2004

Etter min meining noko av det beste som er vist på tv siste åra. At denne serien skal komme ut på dvd har eg ventet lenge på, ventetiden er snart over :lol:

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei huff sånt TV3 tull :P

Neh, gleder meg til Troya og Resident Evil 2 jeg

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lest mye om "The day after tomorrow" i det siste og bynner å se frem til denne nå

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jolly
    Everybody Loves Raymond - The Complete First Season :arrow: DVD Release Date: July 13, 2004

Etter min meining noko av det beste som er vist på tv siste åra. At denne serien skal komme ut på dvd har eg ventet lenge på, ventetiden er snart over :lol:

Enig i at det er noe av det bedre de siste årene. Veldig morsomt. Men har sett det så mye at å ha det på DVD blir litt overkill... To-tre ganger daglig er nok! :P

Side 4 av 12 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •