Hvilke filmer gleder dere dere til å se? - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 12 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12
Viser resultater 221 til 232 av 232
    Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kontroll
    En Ungarsk film som ser ganske underholdende ut? Her må det være noe galt en plass.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gleder meg til og se den nye taxi filmen, den kommer ikke før ganske lang tid men den ser drit kul ut

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdtom
    nyinnspillingen av War of the worlds tror jeg blir en megafet katastrofe film, med Tom Cruise og regissert av Steven Spielberg.
    Åja, den ligger høyt oppe på lista mi også.
    Var det ikke noen som sa det kom til å bli verdens dyreste film?
    Aiaiai, det blir moro!

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    War of the worlds gleder jeg meg noe helt vanvittig til.

Er det ingen som har fått med seg den nye star wars traileren? Det ser unektelig flott ut, men jeg gruer meg til dialog, uoversiktelig action og overkomplisert plot, i likhet med attack of the clones... Skulle ønske de ga regien til noen som er litt mer kritisk til sine egne påfunn enn G. Lucas, som bare kryper dypere inn i navlen sinn for hver film....

Feiende flott star wars episode 3 trailer her altså, bør sees!

Kingdom of heaven ser også ut som gode greier for de som synes gladiator er kongefilm.

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til den russiske filmen night watch som har blitt ekstremt hypet i EMPIRE. Actionhorror, dette.

http://www.apple.com/trailers/fox_se...t/night_watch/

Ser småteit ut, men håper på god underholdning. Blir nok uansett langt bedre enn Van Helsing.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kingdom of heaven tror jeg blir bra. ridley Scot regisserer. Med bla. Orlando Bloom, Jeremy Irons og Edward Northon (yes!)
    www.kingdomofheavenmovie.com

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg også til Kingdom of Heaven. Håper de unngår de største fallgropene og dermed blir vårens filmhøydepunkt. Den varer også ekstremt lenge har jeg hørt, godt over 3 timer.

Sin City (nevnt tidligere i tråden) tror jeg blir meget bra. Hørte på Filmpolitiet i dag at det er en av de filmene som er "hot" på nedlastingsfronten for tiden...

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *bump*

Her har jeg funnet en jeg gleder til: Wallace and Grommit: Curse of the Wererabbit (NO: Wallace og Gromit og varulvkaninens forbannelse) Premiere 28.10.05.

Sitat Opprinnelig postet av Filmweb
    Wallace og hans trofaste følgesvenn hunden Gromit forsøker å løse hagesabotasjemysteriet i byen. Om de ikke lykkes, så må kanskje byens årlige konkurranse om den største grønnsaken avlyses!
    http://www.apple.com/trailers/dreamw...ce_and_gromit/

Denne er jeg mer skeptisk til, men ettersom jeg er veldig glad i animasjon, bør nok sjekkes ut. Pingvinene ser bra ut, de andre figurene ser noe litt mer hektiske ut...

Madagaskar / Premieredato: 02.09.05

Sitat Opprinnelig postet av Filmweb
    Løven Alex er kongen av "byens jungel" og hovedattraksjonen ved dyrehagen Central Park Zoo i New York. Sammen med bestevennene - sebraen Marty, sjiraffen Melman og flodhesten Gloria - har han levd hele livet i fangenskap og er i grunnen ganske fornøyd med det.

I dyrehagen får man nemlig både gourmetmåltider og fin utsikt over parken. Men Marty er nysgjerrig på "livet på utsiden" og sniker seg ut om natten sammen med en gjeng nebbete pingviner for å utforske storbyen. Alex, Melman og Gloria oppdager at vennen deres er borte og bestemmer seg for å bryte seg ut, finne Marty og så bryte seg inn igjen før noen oppdager hva som har skjedd. Men en løve, en sjiraff og en flodhest i følge vil vekke oppsikt hvor som helst, også i storbyen New York. De finner Marty på New Yorks jernbanestasjon, men de fire vennene samt pingvinflokken blir fanget, lagt i bur og satt på en båt til Afrika. På veien får pingvinene det for seg at de kan unnslippe til Sydpolen, så de kaprer båten - og i prosessen blir kassene med Alex, Marty, Melman og Gloria kastet på sjøen og flyter i land på den eksotiske øya Madagaskar utenfor Afrikas østkyst. Nå sitter de fire blaserte bysnobbene plutselig fast i en ekte jungel, ikke et behagelig hjem som i dyrehagen, og ingen av dem har noensinne sett en jungel! Hvordan skal de overleve når de aldri før har brukt overlevelsesinstinktene sine? Gradvis våkner "villdyret" i dem alle og enda et problem oppstår: Hvordan skal Alex, en sulten kjøttetende løve, unngå å spise opp Marty, en velsmakende, saftig sebra? De har vært venner hele livet mens de bodde i "luksusfangenskap" i New York Zoo, men ute i naturen blir vennskapet satt på en alvorlig prøve
    http://www.madagascar-themovie.com/main.php
    og
    http://www2.filmweb.no/stavangerkino...rticleID=48561

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg driver å leser en bok av Dan Brown som heter The Da Vinci Code som er helt utrolig bra.

Den blir det laget film av med bla Tom Hanks som skal vistnok komme ut sommeren neste år.

En helt utrolig konge bok som kan bli en helt kanon film!

http://www.apple.com/trailers/sony_p...da_vinci_code/

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser frem imot Sin City, Batman Begins, King Kong, Hakierens Guide Til Galaksen....
    Ser ogsi litt fremimot Doom filmen og Legenden om Narnia filmene...
    Land Of The Dead trur jeg også kan bli en fin underholdningsfilm..

blir spennende og se.......

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0