Samleboks Star Wars Ep 1,2 oo 3? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hater at han/de/noen alltid skal gjøre små forandring med Star Wars episodene for å "forbedre" eller gjøre de mer "folkelige".

De første filmene (4-5-6) i sin første orignale drakt er å blir best etter min mening. Kjøpte samleboksen med 4 5 og 6 for en stund siden og der har de selvfølgelig vært inne å klusset det til med animerte scener osv som aldri var der i utgangspunktet. Irriterer meg voldsomt.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    De første filmene (4-5-6) i sin første orignale drakt er å blir best etter min mening. Kjøpte samleboksen med 4 5 og 6 for en stund siden og der har de selvfølgelig vært inne å klusset det til med animerte scener osv som aldri var der i utgangspunktet. Irriterer meg voldsomt.
    Du må huske å kjøpe den riktige boksen: Amazon.com: Star Wars Trilogy: Harrison Ford, Mark Hamill, Carrie Fisher: Movies & TV

(De finnes hos CDON også med norsk tekst for de som ønsker slikt)

Her får du Special Edition på en disc, og den uendrede original versjonen på en annen disk.

Husk også at alle de nye filmene, Episode 1-3, heller ikke finnes i original kino versjon på DVD, har heller aldri gjort det. Det har blitt lagt til noen små sekunder i alle sammen. Epiosde 1 er det kjente, hvor Pod-racet ble forlenget. (Merket ingen forskjell egentlig)

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Du må huske å kjøpe den riktige boksen: Amazon.com: Star Wars Trilogy: Harrison Ford, Mark Hamill, Carrie Fisher: Movies & TV

(De finnes hos CDON også med norsk tekst for de som ønsker slikt)

Her får du Special Edition på en disc, og den uendrede original versjonen på en annen disk.

Husk også at alle de nye filmene, Episode 1-3, heller ikke finnes i original kino versjon på DVD, har heller aldri gjort det. Det har blitt lagt til noen små sekunder i alle sammen. Epiosde 1 er det kjente, hvor Pod-racet ble forlenget. (Merket ingen forskjell egentlig)
    Der kan du se. Jaja da må jeg kjøpe enda en boks da. Akkurat det med de nye filmene bryr meg ikke så kjempe mye. Synes ikke de filmene er så fantastisk gode. De blir mer som fyllmasse for å fullføre historien for min del egentlig. Absolutt verdt å se og kanskje et par ganger også men ikke noe jeg kommer til å tenke på om et års tid at nå har jeg dritlyst til å se Ep 2 igjen.

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Der kan du se. Jaja da må jeg kjøpe enda en boks da. Akkurat det med de nye filmene bryr meg ikke så kjempe mye. Synes ikke de filmene er så fantastisk gode. De blir mer som fyllmasse for å fullføre historien for min del egentlig. Absolutt verdt å se og kanskje et par ganger også men ikke noe jeg kommer til å tenke på om et års tid at nå har jeg dritlyst til å se Ep 2 igjen.
    Bare ett lite tips. Husker hikke helt hva som var grunnen, men når disse ble sluppet. På den amerikanske utgaven så er originalfilmene ikke i anamorphisk widescreen, men i 4:3 letterbox. Dette er det samme det står på min engelske utgave.

Men det var en eller annen forskjell på disse utgavene, slik at jeg kjøpte den engelske fremfor den amerikanske. Normalt så er det omvendt, siden amerikanske utgivelser normalt er overlegne europeiske.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Bare ett lite tips. Husker hikke helt hva som var grunnen, men når disse ble sluppet. På den amerikanske utgaven så er originalfilmene ikke i anamorphisk widescreen, men i 4:3 letterbox. Dette er det samme det står på min engelske utgave.

Men det var en eller annen forskjell på disse utgavene, slik at jeg kjøpte den engelske fremfor den amerikanske. Normalt så er det omvendt, siden amerikanske utgivelser normalt er overlegne europeiske.
    Takker. Skal huske på det.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •