Hot Fuzz - Årets utgivelse??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hot Fuzz - Årets utgivelse??

Så idag Hot Fuzz på sone 2 pal dvd.

Filmen:
    Denne filmen er og blir genial! Den er hysterisk morsom, men holder en alvorlig atmosfære hele veien. Typisk engelsk. Her går det action til rolig og til en helt fantastisk avslutningscene der både bestemødre og bestefedre får sparket inn ansikter og skutt i hodet. Det er så morsomt og underholdende at man vil gjerne ha en time til. Note: IMDB rating på 8.2! Jeg trenger ikke si så mye mer. Bare se den!

10/10

Lyden:
    WOW! Dette er vel et av de beste lydsporene jeg har hørt, og fytte bikkja her har dem spedd på med bass! Det dirrer jo i hus i annenhver scene. Skytescenen og eksplosjonene er helt på kanten når det gjelder bass, mens dialogen holdes klokkeklar hele veien med god fylde. Eneste jeg savner er litt dynamikk i toppen i skuddsalvene. Lyden er mixet i Dolby Digital EX, noe som bare er herlig for her brukes hver enkelt kanal til beinet...

9,9/10

Bilde:
    Dette bildet bare er og blir utrolig bra. Det er så naturlig, pent og skarpt at man nesten skulle tro det var HD. Topp klasse!

10/10

Ekstramateriale:
    Sett lite igjennom dette, så kan ikke utale meg her. Ser også at 2 discn har en hel haug. Morsom outtakes video da!

*/*

Grunnen til at jeg vil si at kanskje dette er årets utgivelse er at dette er britisk og med et budsjett som ikke er i nærheten av hollywood budsjetter. Men de greier å gjøre dette til fantasisk bra underholdning på en fantastisk bra dvd! Fikk tak i 1 disc, men her skal 2 disc'n fra UK kjøpes! 2 discn er også THX sertifisert.

Denne må jo være helt vill på HD-DVD?

(har dessverre lite journalistiske evner, men dette er vel mest skrevet i gledesrus)

Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av magnuswb

Denne må jo være helt vill på HD-DVD?
    Det kan jeg bekrefte at den er. Vet ikke hvor mye ekstramateriale som finnes på DVDen, men det er en helt sjuk mengde på HD DVDen. For å nevne noe får man fire kommentatorspor, en ekstra spillefilm (fra samme regissør), et eller to (usikker) kommentatorspor til den EKSTRA FILMEN samt en haug med dokumentarer.

Ifølge HighDefDigest er dette den beste HD-utgivelsen så langt på noe medium. Den første utgivelsen på HD DVD eller Blu-ray som får fem av fem stjerner i gjennomsnitt. HD DVD Review: Hot Fuzz | High-Def Digest

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns faktisk du har ganske gode journalistiske evner
    Helt enig med filmen! Den er hysterisk morsom. Jeg blir iallefall trigget av blandingen av action, humor og konservative briter

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow. Det er villt, og det fortjener den. 1 discn jeg har er det rimelig tynt med ekstramateriale, men 2 discn har en hel haug. Kanskje samme som på HD-DVDn.

takk takk foresten. hehe. ja britene kan humor!

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble veldig skuffet over filmen. Den ser ikke ut til å klare å velge sjanger. Å blande komikk, splatter, action m.m. fungerte ikke imho. Splatterscenene bryter opp hele stemningen actionkomedien klarer å bygge opp. Så jeg klarte aldri å leve meg inn i filmen.

Elsket Shaun of the Dead men denne ble for rotete.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •