Hjelp Til Dvd Profiler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp Til Dvd Profiler

OK. "Problemet" er som følger: når man legger inn filmer i DVD Profiler så telles "bokser" som 1 stk dvd, når det gjelder samlebokser med flere filmer i vil jo jeg gjerne at hver enkelt film skal telles. Noen som har en finurlig løsning på dette? Uten å måtte trykke inn enkeltfimer (for da blir det jo feil utgave).

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm. Massiv respons må jeg si

Newcomer BeoMaster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...jeg kan svare....

I stedet for å taste inn ID-nummeret på samle boksen du har, så kan du velge å legge inn filmene etter tittel....så da er det bare å legge inn en og en film ...

Digger den nye 3.0 utgaven av DVD profiler...

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måten jeg gjør det på (ikke for å øke antall, men for at alle titler skal synes uten å måtte sjekke detaljer i hvert enkelt bokssett) er å legge inn selve boksen, men hake av for "ikke nummer"-funksjonen i pop-up-teksten som spør om hvor kjøpt, pris, osv, så legge inn de enkelte filmene med hver deres UPC (evt disc ID), og til slutt importere dem inn i boks settet (så de i min lokale Profiler ligger under den overordnede boksen).

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Njål
    Måten jeg gjør det på (ikke for å øke antall, men for at alle titler skal synes uten å måtte sjekke detaljer i hvert enkelt bokssett) er å legge inn selve boksen, men hake av for "ikke nummer"-funksjonen i pop-up-teksten som spør om hvor kjøpt, pris, osv, så legge inn de enkelte filmene med hver deres UPC (evt disc ID), og til slutt importere dem inn i boks settet (så de i min lokale Profiler ligger under den overordnede boksen).
    Aha... Slettes ikke dumt, var en slik løsning jeg var ute etter. Mange takk Njål. :-D

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm. Det eneste er at da må man jo først legge inn boksen og deretter legge inn enkeltfilmene så da blir det jo alltid +1 antall for hver boks man legger inn. Da føler jeg nesten at jeg "jukser" ops:

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Hm. Det eneste er at da må man jo først legge inn boksen og deretter legge inn enkeltfilmene så da blir det jo alltid +1 antall for hver boks man legger inn. Da føler jeg nesten at jeg "jukser" ops:
    Husk, det er kvaliteten som teller, ikke kvantiteten!

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Nei.
    Som jeg skrev (ikke veldig nøyaktig, siden jeg ikke satt på maskinen jeg har Profiler på, men dog), i pop-up'en når du legger inn boksen ("Personalize DVD") haker du av i boksen for "None" ved siden av Collection Number (under "Currency").
    Da får ikke boksen eget nummer (den havner også blant usortert øverst/nederst på lista hvis du lister etter nummer, avhengig av om du lister stigende eller synkende. Etter at du har lagt inn titlene i bokssettet vil boksen ligge usortert først/sist online, men som overordnet oppføring uten nummer, men på riktig plass i din lokale database).

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Njål
    Nei.
    Som jeg skrev (ikke veldig nøyaktig, siden jeg ikke satt på maskinen jeg har Profiler på, men dog), i pop-up'en når du legger inn boksen ("Personalize DVD") haker du av i boksen for "None" ved siden av Collection Number (under "Currency").
    Da får ikke boksen eget nummer (den havner også blant usortert øverst/nederst på lista hvis du lister etter nummer, avhengig av om du lister stigende eller synkende. Etter at du har lagt inn titlene i bokssettet vil boksen ligge usortert først/sist online, men som overordnet oppføring uten nummer, men på riktig plass i din lokale database).
    Da ble alt så mycket bettre :-)
    Det var da j..... så mange dvder dere andre hadde da...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •