En film med fabelaktig ekstramateriale - Ed Wood

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

En film med fabelaktig ekstramateriale - Ed Wood

Jeg interesserer meg vanligvis null og niks for ekstramateriale. Hvor spennende er det å se en skrytende kvasidokumentar om filmen man har sett, etterfulgt av trailere, bilder fra storyboards o.l?
    (Ja, jeg vet det finnes mye bedre ekstramateriale enn det, men det gjelder et svært lite mindretall av filmene)
    Derfor var det med liten interesse at jeg trykket på "Special Features"-knappen på DVD-menyen til den fabelaktige filmen Ed Wood. Greit, DVD-en har en "slik laget vi denne filmen"-dokumentar, men den er tross alt presentert av Johnny Depp iført kjole midt i et fryselager fullt av kjøtt. Det trekker opp.

Men det er ett innslag som virkelig er knall. Der har de intervjuet transvestitter om deres forhold til å stå frem med sin legning, og hva de synes om filmen og den virkelige Ed Wood. Hvor mange DVD-er har slike ting som ekstramateriale? Jeg syntes det var kjempeinteressant, og forfriskende anderledes.

Newcomer BF-Medic sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er ikke mange filmer jeg orker å se ekstra-materialet til heller, men The Abyss 2-disc utgaven har noen veldig interresante og imponerende making-of.

Kan anbefales, hvis du først har sett filmen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •