DVD gis bort!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12

Tråd: DVD gis bort!

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD gis bort!

Jeg dømmer ofte folk etter hva slags bøker de har i bokhylla, filmer i filmhylla, tallerkner i tallerkenhylla osv. Derfor er jeg også veldig åpen for at andre kan dømme meg etter hvilke kulturobjekter jeg oppbevarer i min lille leilighet.
    Dette betyr at jeg kvitter meg så fort som mulig med ting jeg ikke liker, og gir dem da som regel til venner. Men da jeg nå eier en DVD jeg ikke liker i det hele tatt (og som ingen av mine venner ønsket å overta) gir jeg den gratis til noen som vil ha den. Jeg betaler til og med porto for å gi den et hjem der den blir satt pris på.

Filmen som tilfaller den heldige vinner er:

A Scanner Darkly

Tenker at den første som med god samvittighet svarer i denne tråden at han/hun vil ha den, får den. Eneste forutsetningen er at vedkommende faktisk liker filmen, og ikke bare vil utvide en allerede overfladisk DVD-samling. Personen bør heller ikke fremstå som en komplett dust.

MVH

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har aldri sett den selv. Men kan fint ta den om du ikke vil ha den

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, Jens, jeg tenkte mest på noen som vet at de liker filmen. Men om det ikke dukker opp noen sånne, så kan jeg sende den til deg om du lover å sende den videre til noen andre om du ikke liker den

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Nja, Jens, jeg tenkte mest på noen som vet at de liker filmen. Men om det ikke dukker opp noen sånne, så kan jeg sende den til deg om du lover å sende den videre til noen andre om du ikke liker den
    Helt greit;-)
    Etter å ha lest litt om den er det kanskje like greit du bare gir den til noen andre...

:: oslo international film festival 2006::

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg sto og vurderte å kjøpe denne filmen på matbutiken her om dagen, valget falt på pitbull terje da jeg ikke hadde sett denne.

A scanner darkly har jeg sett, jeg "leide" den. De som har datamskin og internett skjønner hva jeg mener her. Jeg "leier" ofte filmer og kjøper de dersom jeg liker de. Mange vil kansje rynke litt på nesen av dette. Men jeg kjøper faktisk de filmene jeg liker. A Scanner Darkly er på min handle liste. Jeg syns filmen er verdig en plass i min samling. Jeg likte godt måten den var laget/filmet på. Så dersom du skal gi den til noen, kan du godt gi den til meg.

Mvh Pesnp

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den filmen har jeg selv i hylla og synes den er relativt bra:twisted:

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he.. gøyal tråd.. vil du ha meg, bare ta meg - aktig..!!
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Active Petter Smart sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er selv litt spent på denne filmen med tanke på teknologien de har brukt for å lage den, så tar gjerne imot om den sendes min vei

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    snopp gis bort...

edit; feil forum..

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du skal få den, pesnp. Høres ut som om du liker filmen, så da tenker jeg du faktisk har lyst på DVD-en. Bare send meg en PM med adressen din, så sender jeg den så snart jeg har tid.

Kanskje skal jeg gjøre dette til en fast tradisjon, men med forutsetning om at den som mottar filmen sender den videre til en annen på forumet om han/hun ikke liker den. Hvis jeg da sender avgårde en fryktelig dårlig film, får den kanskje lov til å vandre på kryss og tvers gjennom hele landet. Hvis hver enkelt som sender filmen opplyser på forumet hvilket sted den sendes til, så får vi en interessant oversikt etterhvert. Det hadde vært gøy!

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En gratis filmdeal
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Jeg tror du skal få den, pesnp. Høres ut som om du liker filmen, så da tenker jeg du faktisk har lyst på DVD-en. Bare send meg en PM med adressen din, så sender jeg den så snart jeg har tid.

Kanskje skal jeg gjøre dette til en fast tradisjon, men med forutsetning om at den som mottar filmen sender den videre til en annen på forumet om han/hun ikke liker den. Hvis jeg da sender avgårde en fryktelig dårlig film, får den kanskje lov til å vandre på kryss og tvers gjennom hele landet. Hvis hver enkelt som sender filmen opplyser på forumet hvilket sted den sendes til, så får vi en interessant oversikt etterhvert. Det hadde vært gøy!
    Hey, tusen takk. Pm er på vei. Jeg har noen filmer jeg vurderer å gjøre det samme med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •