Terminator 2: Judgment Day På Hd Dvd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Endelig kvitt undertekstene

Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    I hoved menyen på disc 2 så må du trykke på pilen nede i venstre hjørne slik at du kommer inn på en meny hvor du kan velge mellom engelsk, fransk, nederlansk. Velger du engelsk der får du filmen uten tekst.
    SUPERT !
    Den pila hadde jeg ikke sett. Da lærte jeg noe i dag også. Irriterende at de ikke kan sette det opp slik at en kan bytte undertekst med Subtitle-knappen på fjernkontrollen. Da kan jeg nyte filmen alikevel. Takk for tipset og beklager mine bastante uttalelser i mitt forrige innlegg.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bitforbit
    Det er nok ditt andre kapittel som gjelder for T2.
    På disk 1 er knappene ABCD aktivert for fjernkontrollen mens på disk 2 er bare knapp C aktivert. Disk 2 har bare fransk undertekst(ikke nederlansk) og det går ikke an å fjerne underteksten på noen av diskene.
    Venter nå på neste innlegg om at det går an å slå av undertekstene :-D
    Både knapp C og knapp D er aktivert også på DC'en (i hvert fall på HD XE1'en min, har ikke sjekket på X360'en min); Tre plasseringer, to størrelser, og som sagt i min forrige post, symbolet/pila til venstre lar deg velge fransk, engelsk eller nederlandsk meny, som igjen gir deg franske, ingen, eller nederlandske undertekster.

Siden jeg ved bruk av "Forhåndsvis" ser du fant ut av det skal jeg ikke bry meg med screenshot'ene jeg gjrode for å vise. :-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •