HDE1 firmware 1.5, værsågod :) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Etter nedlastningen av 2.7 merket jeg stor forbedring i lyden. Før manglet lyden dynamikk, til og med da de snakket kunne det bli høy og skarp lyd. De har også gjort den litt kjappere og fjernet mye av støyen slik som f.eks at det kom en "klikke" lyd da man skippet til neste scene. FLott!

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DypBassen
    Etter nedlastningen av 2.7 merket jeg stor forbedring i lyden. Før manglet lyden dynamikk, til og med da de snakket kunne det bli høy og skarp lyd. De har også gjort den litt kjappere og fjernet mye av støyen slik som f.eks at det kom en "klikke" lyd da man skippet til neste scene. FLott!
    kjører du HDMI eller analogt på lyden?

Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører HDMI

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

firmwire ønskes (og betales for)

hei alle sammen jeg er en ny bruker av forumet og jeg sliter virkelig med min HD-E1!! Har ikke sett en film ennå uten et par restarter av spilleren. Den fryser bildet hele tiden! Har prøvd å laste ned firmwire og brent ut på cd ..men den vil den ikke ha..sier at dette er ingen audioCD...og det har den jo rett i. Har også brent ut på DVD , men intet hell der heller! Har også prøvd å koble meg på netter, og det virker som den finner adsl- modemet, men noen oppdatering vil den ikke ta. Setter nå min lit til en av dere...Kan jeg få kjøpt en DVD inneholdende siste firmwire som denne kan spise? Er helt oppgitt og frustrert håper at en snill sjel forbarmer seg over en gammel mann! Bare si en pris så blir vi nok enige..

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thecat
    hei alle sammen jeg er en ny bruker av forumet og jeg sliter virkelig med min HD-E1!! Har ikke sett en film ennå uten et par restarter av spilleren. Den fryser bildet hele tiden! Har prøvd å laste ned firmwire og brent ut på cd ..men den vil den ikke ha..sier at dette er ingen audioCD...og det har den jo rett i. Har også brent ut på DVD , men intet hell der heller! Har også prøvd å koble meg på netter, og det virker som den finner adsl- modemet, men noen oppdatering vil den ikke ta. Setter nå min lit til en av dere...Kan jeg få kjøpt en DVD inneholdende siste firmwire som denne kan spise? Er helt oppgitt og frustrert håper at en snill sjel forbarmer seg over en gammel mann! Bare si en pris så blir vi nok enige..
    Hvordan brenner du ut, og hvilket program.

Når du har lastet ned den ISO filen, så skal den IKKE pakkes ut.

Du kan ikke bruke brenne programmer som Nero eller Roxio og kun brenne den ut som data CD. Det funker ikke.

Last ned image burner fra: The Official ImgBurn Website Det er gratis og funker, har brukt det selv.

Når du har lastet ned filen og ser den i Windows utforskeren, så høyreklikk, og vel åpne i. Velg da Image burner programmet.

Da er det bare å ha i en CD, og trykke brenn.

Hvis du ikke får det til å funke, så kan du alltids ta kontakt med importør Gøte Lundblad via Toshiba Hjemmeunderholdning

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk AndersT2 for hjelp, jeg prøver dette og håper at jeg får det til.
    Skulle vært fint å se en hel film uten avbrudd!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thecat
    Tusen takk AndersT2 for hjelp, jeg prøver dette og håper at jeg får det til.
    Skulle vært fint å se en hel film uten avbrudd!
    Det høres jo ut som at det er noe galt med spilleren uansett.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Hvordan brenner du ut, og hvilket program.

Når du har lastet ned den ISO filen, så skal den IKKE pakkes ut.

Du kan ikke bruke brenne programmer som Nero eller Roxio og kun brenne den ut som data CD. Det funker ikke.

Last ned image burner fra: The Official ImgBurn Website Det er gratis og funker, har brukt det selv.

Når du har lastet ned filen og ser den i Windows utforskeren, så høyreklikk, og vel åpne i. Velg da Image burner programmet.

Da er det bare å ha i en CD, og trykke brenn.

Hvis du ikke får det til å funke, så kan du alltids ta kontakt med importør Gøte Lundblad via Toshiba Hjemmeunderholdning

Er det noen som vet hvilken disker man skal bruke til å brenne denne software på disk.?

Hvilken filtype er software2.7.?

Har prøvd imageburner men det fungerer ikke

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måman ha lastet ned/ innstalert alle de foregående oppdateringene før man kan innstalere den nyeste?

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Måman ha lastet ned/ innstalert alle de foregående oppdateringene før man kan innstalere den nyeste?
    Nei, som med all oppdatering tar den med alt du trenger på siste versjonen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •