Beste musikkDVD av Rush?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste musikkDVD av Rush?

Jeg har nå forstått hvor fantastisk dette bandet er, og har begynt å kjøpe litt cd`er og musikkdvder av dem.

Jeg synes helt klart de beste sangene dems er det eldre de kom ut med. Sanger som "The trees", "Limelight", "Tom Sawyer", "Fly By Night" osv.. De har drøssevis med godsanger.

Men, jeg savner en skikkelig musikkdvd. Jeg har foreløbig kjøpt to dvder: "Chronicles" og "Exit... Stage Left".
    Chronicles fikk jeg heldigvis byttet, da jeg skjønte at det kun var en samling av musikkvideoer. Jeg ville ha konsert.
    "Exit... Stage Left" står i dvdhylla. Dette er en kongekonsert, men de hadde klart å kutte ut det beste! YYZ er kortet ned til 2 minutter, og trommesoloen er fjernet Det var jo trommesoloen som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte nettopp denne konserten :evil: Kvaliteten på både bilde og lyd var heller ikke bra, selvom det er en nyutgivelse...

Har vurdert å kjøpe "R30", eller kanskje "Replay". Det virker som om disse to er litt mer påkostede utgivelser. Eller fins det noen konserter på dvd som er enda bedre enn disse to?

(For dere som ikke kjenner bandet, kan dere få en smakebit her: YouTube - Rush YYZ
    og her:
    YouTube - Rush - Tom Sawyer )

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pug-Nose
    Jeg har nå forstått hvor fantastisk dette bandet er, og har begynt å kjøpe litt cd`er og musikkdvder av dem.

Jeg synes helt klart de beste sangene dems er det eldre de kom ut med. Sanger som "The trees", "Limelight", "Tom Sawyer", "Fly By Night" osv.. De har drøssevis med godsanger.

Men, jeg savner en skikkelig musikkdvd. Jeg har foreløbig kjøpt to dvder: "Chronicles" og "Exit... Stage Left".
    Chronicles fikk jeg heldigvis byttet, da jeg skjønte at det kun var en samling av musikkvideoer. Jeg ville ha konsert.
    "Exit... Stage Left" står i dvdhylla. Dette er en kongekonsert, men de hadde klart å kutte ut det beste! YYZ er kortet ned til 2 minutter, og trommesoloen er fjernet Det var jo trommesoloen som var hovedgrunnen til at jeg kjøpte nettopp denne konserten :evil: Kvaliteten på både bilde og lyd var heller ikke bra, selvom det er en nyutgivelse...

Har vurdert å kjøpe "R30", eller kanskje "Replay". Det virker som om disse to er litt mer påkostede utgivelser. Eller fins det noen konserter på dvd som er enda bedre enn disse to?

(For dere som ikke kjenner bandet, kan dere få en smakebit her: YouTube - Rush YYZ
    og her:
    YouTube - Rush - Tom Sawyer )

Rush in Rio liker jeg best da

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Rush in Rio for lenge siden (rett etter jeg fikk tipset ditt Necroth).
    Har hørt på denne endel ganger og må si meg svært fornøyd.. "Exit... Stage Left" kommer nok ikke til å avspilt så mange flere ganger..

Det virker om de har pumpet på med bass i denne DVDen (Rush in Rio). For min del blir det litt mye, men det er jo bare å skru ned nivået på suben et hakk eller to.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •