Problemer med play.com - løsningen likevel ikke funnet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 36
  1. #1
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Problemer med play.com - løsningen likevel ikke funnet

    Kanskje er det bare jeg som plutselig er blitt teknisk inkompetent, men jeg klarer rett og slett ikke å bestille DVD-er fra play.com. Jeg har handlet der mange ganger, men de siste gangene, når varene er puttet i kurven og jeg trykker på "checkout", så kommer det opp en skjerm der det står "You have no outstanding orders.". Har prøvd det aller meste nå, men skjønner ingenting. Det var på samme måten for en uke siden, da jeg tenkte at play.com hadde tekniske problemer. Noen som kunne tenke seg å prøve å handle noe for å se om de får samme resultat? I så fall er jeg nokså evig takknemmelig.

  2. #2
    Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    handlet der for 1 time siden, ingen problem.

  3. #3
    Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk også bestilt just nu

  4. #4
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hm, veldig snodig. Kan ikke skjønne hvorfor dette bare gjedler meg. Virker som om det mangler en del av bestillingssystemet, og at jeg hopper rett til ordreoversikten når jeg velger checkout. Hvis ingen andre har dette problemet, skjønner jeg ingenting...

  5. #5
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har vært borti nøyaktig samme problem som deg, Gratulerer. Aner dessverre ikke hva det skyldes, fant ingen løsning sist jeg prøvde.

  6. #6
    Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dere må velge euro. Hvis dere prøver å kjøpe med pund så får dere ikke gjennomført.

  7. #7
    Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Problemer med min siste ordre også, blir ikke levert står bare processing, og har gjort det i 14 dager. Fikk mail med en gang at det var no problemer med Visa kortet, mistenker at det kan være pga de nye sikkerthets rutinene i Sparebank 1 hvor man må godkjenne handelen i flere ledd. Og på Play så går jo ikke godkjenningen igjennom banken som de vanligvis gjør når jeg handler på nettet med sikkerhetskode og passord å de greian der.. Blir jeg nødt til å ty til kredittkort tru?

  8. #8
    Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bruker mastercard det virker ihvertfall.

  9. #9
    Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei
    Bestillte nettopp Digital Video Ess. HD fra Play. Ingen problemer med Visa.

    MVH
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

  10. #10
    Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Nemesis
    Hei
    Bestillte nettopp Digital Video Ess. HD fra Play. Ingen problemer med Visa.

    MVH
    Trur ikke det er Visa som er problemet, men det nye systemet til Sparebank 1. De har jo vært utsatt for en del hacking i det siste og har dermed skiftet rutiner..

  11. #11
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av atle99
    Dere må velge euro. Hvis dere prøver å kjøpe med pund så får dere ikke gjennomført.
    Vet det. Om man prøver å betale med pund får man umiddelbart beskjed om at varen ikke kan leveres. Problemet her er at man ikke engang får en feilmelding, den hopper bare glatt over hele prosessen.

  12. #12
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, jeg er også klar over pundgreia. Har sendt mail til Play og forklart problemet, så jeg antar de gir et svar. Virker som om ett eller annet er gått skeis i systemet deres

  13. #13
    Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Play.com har vært heeelt på tur de siste ukene (!)

    Da de hadde det store salget sitt for ikke så lenge siden, bestilte jeg 5 cd'r (alle in-stock). Men den ene plata som jeg selvfølgelig helst ville ha ble ikke sendt. Har stått order taken på den siden 27/03, men den blir fader ikke sendt. I mellomtiden har den så klart gått over til out of stock
    Har sendt mail til dem, men ikke hørt noe. Har vel gått en 4 dager siden jeg sendte mailen...

    Men over til problemet ditt; Ja, jeg får heller ikke kjøpt verken musikk eller dvd. Legger til i kassen, trykker checkout og kommer da bare til outstanding orders hvor den ene ordren min fortsatt gjelder.
    Dette irriterer meg stort !!

    Jeg har forøvrig Skandiabanken!

  14. #14
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skandiabanken her og.

  15. #15
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bruker DNB, og jeg tviler på at det har noen sammenheng med banken. Får bare vente og se hva Play sier. Ser for meg Plays systemoperatør som de siste ukene har sprunget rundt med armene over hodet og ropt "AAAAAAAAAAAAAAH!" uten å ha kommet en centimeter nærmere problemets kjerne

  16. #16
    Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Snodige greier dette her da jeg ikke hadde problemer i går kveld med og handle med Visa kortet mitt fra SR banken

  17. #17
    Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Skandiabanken her og.
    Jeg fikk nytt kodekort i posten for noen uker siden, men det gamle fungerer fortsatt. Kan det være noe med dette?

    Er bra irriterendes, jeg ser de har startet med enda et salg, masse bra til €8.

    Trådstarter: Hvilken bank bruker du?

  18. #18
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Jeg fikk nytt kodekort i posten for noen uker siden, men det gamle fungerer fortsatt. Kan det være noe med dette?

    Er bra irriterendes, jeg ser de har startet med enda et salg, masse bra til €8.

    Trådstarter: Hvilken bank bruker du?
    Jeg bruker DNB, og det virker ikke som om det har noen sammenheng med banken, ettersom det hittill i tråden er folk med tre forskjellige banker som har problemer. Play har ennå ikke svart, selv om det står på nettsiden deres at alle får svar innen 24 timer. Jaja

  19. #19
    Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer: så du hadde skrevet det lenger oppe. Sorry!

    Dette er skikkelig krise for min del, har noen sett dét fete dvdsalget der nå? Noen som vet hvor lenge det varer?
    Har ikke fått svar jeg heller.

    EDIT: ser de har et nr man kan ringe '0845 800 1020'. Noen som har peil på om det er dyrt eller ei?

  20. #20
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Gratulerer: så du hadde skrevet det lenger oppe. Sorry!
    Ikke noe stress. Koster sikkert rundt 20 kroner minuttet å ringe til en slik telefon fra Norge. Vet ikke om det har noen hensikt, egentlig. De har nok fått et par mail fra kunder allerede, og er nok klar over problemet. Men irriterende, det er det virkelig. De må jo tape mye på dette

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •