Problemer med play.com - løsningen likevel ikke funnet - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 36 av 36
  1. #21
    Newcomer Frozi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bruker du Opera? Jeg fikk ikke bestilt med Opera, men med Firefox. Akkurat samme problemet som du beskriver. Prøvde en drøss med ganger med Opera, men funket ikke. Når jeg så åpnet Firefox og gjorde det samme så funket det.

    Lykke til! ;-)

  2. #22
    Newcomer Taskeladdn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    237
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Kanskje er det bare jeg som plutselig er blitt teknisk inkompetent, men jeg klarer rett og slett ikke å bestille DVD-er fra play.com. Jeg har handlet der mange ganger, men de siste gangene, når varene er puttet i kurven og jeg trykker på "checkout", så kommer det opp en skjerm der det står "You have no outstanding orders.". Har prøvd det aller meste nå, men skjønner ingenting. Det var på samme måten for en uke siden, da jeg tenkte at play.com hadde tekniske problemer. Noen som kunne tenke seg å prøve å handle noe for å se om de får samme resultat? I så fall er jeg nokså evig takknemmelig.
    Bruker du firefox? Har hatt samme problemet noen ganger med den nettleseren..

    Edit: Tydligvis samme problemet med Opera og =) hehe

  3. #23
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da fikk jeg svar fra Play, og det ser ut som dere som gjettet på nettleserproblemer har rett. Mailen lyder som følger:

    Dear Customer

    Thank you for your email.

    Customers that are attempting to check out using the browser Mozilla
    Firefox are experiencing this problem. Please attempt to check out
    using a different internet browser.

    Thank you for your patience and valued custom.

    Kind regards

    Email Support Team

    Play


    Ikke bruk firefox, altså. Hvis jeg jobbet i Play, ville jeg forsåvidt prøvd å gjøre nettstedet mitt brukbart for alle nettlesere istedet for å oppfordre kundene til å gjøre noe med problemet. Men, men.

    Nå kunne jeg ønske jeg ikke hadde avinstallert Internet Explorer, gitt

  4. #24
    Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skulle bestille litt på £5 tilbudet i dag, men samme problem her. Ga opp dagens bestilling.

    Jeg bruker Internet Explorer.

  5. #25
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    Skulle bestille litt på £5 tilbudet i dag, men samme problem her. Ga opp dagens bestilling.

    Jeg bruker Internet Explorer.

    Æsj. Da rant den løsningen ut i sand. Og da gidder jeg heller ikke installere Internet Explorer igjen. Nå begynner jeg å bli litt lei

  6. #26
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Da fikk jeg svar fra Play, og det ser ut som dere som gjettet på nettleserproblemer har rett. Mailen lyder som følger:

    Dear Customer

    Thank you for your email.

    Customers that are attempting to check out using the browser Mozilla
    Firefox are experiencing this problem. Please attempt to check out
    using a different internet browser.

    Thank you for your patience and valued custom.

    Kind regards

    Email Support Team

    Play


    Ikke bruk firefox, altså. Hvis jeg jobbet i Play, ville jeg forsåvidt prøvd å gjøre nettstedet mitt brukbart for alle nettlesere istedet for å oppfordre kundene til å gjøre noe med problemet. Men, men.

    Nå kunne jeg ønske jeg ikke hadde avinstallert Internet Explorer, gitt
    Jeg har bestilt med Opera nettleser uten problemer.Ikke prøvd firefox.

  7. #27
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bruker for det meste Firefox, men testet nettopp Opera. Samme problem der.

  8. #28
    Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    Jeg bruker Internet Explorer.
    Og det kommer jeg til å fortsette med - i overskuelig framtid.

    Alternativ: Ingen

    Play vil nok få fixet problemet innen rimelig tid............i mellomtiden er det bare å bestille på Amazon

  9. #29
    Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    For noe møkk (!)
    Hvorfor plutselig endre 'rutinene' med hvilke browsere som kan kjøpe og ikke. Opera har alltid fungert. Kan det være noe med 9,2?

    Skal prøve med IE, håper jeg blir frelst


    EDIT: jeg ble frelst!

  10. #30
    Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå virker Play igjen - med Internet Explorer.

    Tok en liten pause fra datamaskinen slapp å avinstallere/installere(sløsing med dyrebar fritid)

  11. #31
    Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bestilte med explorer nå jeg også, ikke noe problem.

  12. #32
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Problemet løst

    Hadde samme problem med Safari men det gikk greitt å bestille med IE.
    Men, nå har jeg funnet en løsning:

    Pass på at det står "www.play.com" osv i adressefeltet, ikke bare "play.com".
    Det løste problemet hos meg iallefall!

  13. #33
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitter også med et problem her, jeg får bestillt, ordren er "placed" men fikk en automail angående feil på mitt visakort. Jeg endret dette på demses side, sjekket at alle tallene var skrevet korrekt, men fremdeles får jeg mail om at det er en feil!! Jeg har byttet bank i februar, men min adresse er den samme, og kortnummeret er oppdatert. Så jeg vet ikke hva som er feilder, blir vel så jeg ringer dem tenker jeg.. Meget irriterende, da alt har fungert perfekt før.

  14. #34
    Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Sitter også med et problem her, jeg får bestillt, ordren er "placed" men fikk en automail angående feil på mitt visakort. Jeg endret dette på demses side, sjekket at alle tallene var skrevet korrekt, men fremdeles får jeg mail om at det er en feil!! Jeg har byttet bank i februar, men min adresse er den samme, og kortnummeret er oppdatert. Så jeg vet ikke hva som er feilder, blir vel så jeg ringer dem tenker jeg.. Meget irriterende, da alt har fungert perfekt før.
    Det er vel fordi du må bruke sikkerhetskode når du handler med Visa tenker jeg.

  15. #35
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk, jwkay! Funker i alle tre browsere nå. Bare så folk fikk det med seg:

    Det MÅ stå http://www.play.com og ikke bare http://play.com i adressefeltet.


    Dette skyldes kort og greit dårlig programmering, sikkert en feil som oppstod da de gjorde noen endringer. Et domene med og uten www kan i utgangspunktet være to vidt forskjellige sider, og her har Play tydeligvis tabbet seg ut.

  16. #36
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av atle99
    Det er vel fordi du må bruke sikkerhetskode når du handler med Visa tenker jeg.
    Den har jeg også brukt, men fremdeles er det noe muffens med min bestilling, så jeg driter i det, og slutter å handle fra Play hvis dem ikke gir konkret beskjed hva som er feil. Alternativet er jo Amazon da, men de bruker jo år og dag på å levere filmer,...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •