Planet Earth på HDDVD er bestilt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Planet Earth på HDDVD er bestilt

Har akkurat bestilt BBCs Planet Earth HDVD utgivelse fra dvd strax nå. Har enorme forventinger til denne utgivelsen. lyden er ikke av referansekvalitet vist nok, da kun dolby digital støttes, men bildet skal være noe av det beste som finnes i følge highdef digest:

HD DVD Review: Planet Earth: The Complete Series | High-Def Digest

Serien i seg selv vet jeg er fantasktisk da jeg så den når nrk sendte den. Jeg husker jeg oppfattet bildet som utrolig bra selv da den ble sendt på tv, og tenkte hvor utrolig det hadde vært å få sett serien i HD.

Nå er det vel bare å smøre seg med tålmodighet. DVD strax skal etter sigende starte levering 1. mai.

Jeg anbefaler faktisk folk til å kjøpe denne utgivelsen før jeg har sett den, og i ALLE fall til dere der ute som ikke har sett serien før. Den er etter all sansynlighet verdt de 700 kronene jeg donerte til DVD strax.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av janullrich77
    Har akkurat bestilt BBCs Planet Earth HDVD utgivelse fra dvd strax nå. Har enorme forventinger til denne utgivelsen. lyden er ikke av referansekvalitet vist nok, da kun dolby digital støttes, men bildet skal være noe av det beste som finnes i følge highdef digest:

HD DVD Review: Planet Earth: The Complete Series | High-Def Digest

Serien i seg selv vet jeg er fantasktisk da jeg så den når nrk sendte den. Jeg husker jeg oppfattet bildet som utrolig bra selv da den ble sendt på tv, og tenkte hvor utrolig det hadde vært å få sett serien i HD.

Nå er det vel bare å smøre seg med tålmodighet. DVD strax skal etter sigende starte levering 1. mai.

Jeg anbefaler faktisk folk til å kjøpe denne utgivelsen før jeg har sett den, og i ALLE fall til dere der ute som ikke har sett serien før. Den er etter all sansynlighet verdt de 700 kronene jeg donerte til DVD strax.
    Min ble sendt fra amazon.com i går, gleder meg til og se bildet på denne serien.
    Den selger bra også: The Product Wars fought on Amazon.com

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt for leeeenge siden.. Har stor trua på denne ja, men har ikke sett den på NRK. Den ble sendt 20. april, skal bli spennende å se hvor lang tid den tar i posten.. Tar sikkert litt lenger tid pga. 200 NOK grensen.. ;(

Intermediate Nemesis sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    703
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HD DVD : 189 , BD:320, DVD:681,Music DTS/DD DVD:55. DTS CD:35 , CD 1340, SHM-SACD :18 SACD:349 , DVD-A : 324 , PA-BD:16 LP:182,

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den går på SVT HD nå i 720p, så hvis dette er hakket over i bildekvalitet, noe det vel burde være med 1080p så må det være helt utrolig bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk email i går kveld fra dvd strax om at filmene er sendt. undrer på hvor lang tid det tar fra man får mailen til man har filmene....de klarer vel neppe å få sendt det til meg i løpet av dagen, så jeg må nok desverre vente til over helgen tipper jeg..

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med at dette er en region 1 utgivelse? De som mottar denne må i så fall sjekke hvem som er fortellerstemme... Jeg har ikke klart å finne ut om begge stemmevalgene finnes på disse utgivelsene (HD-DVD og Blu-ray).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min hddvd bestilling skal være regionfri, men jeg tror det er import fra usa.

uavhengig om det er engelsk eller amerikansk utgivelse er fortellerstemmen gode gamle sir david attenborough

i den amerikasnke tv versjonen som gikk på discovery i usa var det sigourney weaver som snakket, men jeg tror hun ble vraket på hd-utgivelsene, og at man heller ikke kan velge ulike fortellerstemmer.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den amerikasnke tv versjonen som gikk på discovery i usa var det sigourney weaver som snakket, men jeg tror hun ble vraket på hd-utgivelsene, og at man heller ikke kan velge ulike fortellerstemmer.
    Dte var nemlig det jeg lurte på. Siste jeg sjekket så var det Sigourney som stod oppført som fortellerstemme (på Amazon). Vil selvfølgelig ha Sir David!

Jeg kommer forøvirg til å handle denne på blu-ray etterhvert. HD-DVD'en er regionfri. Vet ikke om blu.ray utgaven er dette enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått min hddvd og det er sir david som har stemme. Veldig bra bildekvalitet mesteparten av tiden også

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    Dte var nemlig det jeg lurte på. Siste jeg sjekket så var det Sigourney som stod oppført som fortellerstemme (på Amazon). Vil selvfølgelig ha Sir David!

Jeg kommer forøvirg til å handle denne på blu-ray etterhvert. HD-DVD'en er regionfri. Vet ikke om blu.ray utgaven er dette enda.
    Bluray versjonen funker iallefall på Norsk PS3:-) og er som alle her sier av meget bra kvalitet:-)

Forøvrig , ser noen har betalt inntil 700kr for denne utgivelsen, hvorfor ikke bestille den herifra
    Planet Earth: The Complete Series Blu-Ray - Movie, Trailer, Review, Cast and Release Summary
    med mulighet for levering innen 2-4 dager med fedex.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da svært billig per thomas - særlig med tanke på dollarkursen som jo nå for tiden er på et utrolig lavmål

Jeg punget ut med 700 hos dvd strax for hddvd versjonen

Men hva skjer mht. toll etc?

Gidder du å informere oss om totalprisen når du har fått blue-ray platene dine?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Thomas
    Bluray versjonen funker iallefall på Norsk PS3:-) og er som alle her sier av meget bra kvalitet:-)

Forøvrig , ser noen har betalt inntil 700kr for denne utgivelsen, hvorfor ikke bestille den herifra
    Planet Earth: The Complete Series Blu-Ray - Movie, Trailer, Review, Cast and Release Summary
    Jeg ser at det er en del folk på AVS som klager litt over kvaliteten (men der borte kan man ikke stole på det som skrives). Dere mener den er god. Hvor god er den i forhold til andre utgivelser?

Må nesten ha denne selv. Har spart den til HD. Visst den kom, så jeg fulgte ikke med når den gikk på TV. Tipper den uansett er litt mer spektakulært på stort lerret i HD!

Bare for å spørre. Det er Sir David som snakker på Blu-ray versjonen også?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Sir David uavhengig av format.

Serien er et episk mesterstykke. vanvittig bra. by far beste naturserien jeg har sett. gled deg!!!!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv denne havner jo på over 700 kroner når man inkluderer frakt, moms og gebyr.:neutral:

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Niks

Den havner på 589kr inkl frakt med fedex. 2-4 dagers leveringstid.

toll og moms har jeg tatt opp tidligere når det gjelder hidefdvd.com;-)

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    Jeg ser at det er en del folk på AVS som klager litt over kvaliteten (men der borte kan man ikke stole på det som skrives). Dere mener den er god. Hvor god er den i forhold til andre utgivelser?

Må nesten ha denne selv. Har spart den til HD. Visst den kom, så jeg fulgte ikke med når den gikk på TV. Tipper den uansett er litt mer spektakulært på stort lerret i HD!

Bare for å spørre. Det er Sir David som snakker på Blu-ray versjonen også?
    Ser også at noen på AVS klager på kvaliteten. Det er faktisk når jeg nå har sett litt mer av denne spektakulære naturserien. Noe er nok ikke filmet i HD faktisk, men når jeg ser nærmere på coveret står det faktisk som følger:
    "Due to difficulty in filming in som habitats, a small percentage of the footage has not been filmed in full HD"

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS: Jeg har fått momsregninger ifra hidefdvd når jeg kjøper med fedex.. Ikke mye moms, men fortsatt et gebyr.. Bestilte uten fedex, og da gikk det bra..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Niks

..............jeg på min side venter fortsatt på forsendelsen fra dvd strax. hadde stort håp om at den skulle komme i går, men neida. fikk mail om at den var sendt ut den 26. mai.

I dag er det den 2. mai. Vet det har vært helligdag etc, men må si meg svært lite fornøyd med DvD strax sin leveringstid denne gangen. De burde klart å ha levert den på mandag.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

skandaløst av DVD strax

..............jeg på min side venter fortsatt på forsendelsen fra dvd strax. hadde stort håp om at den skulle komme i går, men neida. fikk mail om at den var sendt ut den 26. mai.

I dag er det den 2. mai. Vet det har vært helligdag etc, men må si meg svært lite fornøyd med DvD strax sin leveringstid denne gangen. De burde klart å ha levert den på mandag.
    Har enda ikke fått hddvdene, enda de ble sendt ut den 26. mai.

Ringte dvd strax og hørte, men de sa bare at den nok var rett rundt hjørnet...

Svært irriterende - desuten pleier normalt DVD strax å sende relativt kjapt. Aaaargh:twisted:

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •