Kill Bill - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: Kill Bill

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bestilte min Japan Cut fra amazon.jp med litt bruk av babelfish går det bra for de som er dårlig på japansk Den kom på ca. 270,- totalt.

Dette er utvilsomt den beste versjonen, og det er ingen tvil om at det hovedsaklig er denne versjonen Tatantino ville utgi etter at han måtte inngå et kompremi om og dele filmen opp i to. Det skal komme en DVD slik Tarantino hadde tenkt seg at filmen (ikke filmene) skulle være. Det vil si at de er slått sammen til en film og ikke noe svart hvitt tull. Denne utgaven gleder jeg meg til

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hørtes bra ut!

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Makan til film, ei kjerring ute på sin personlige vendetta og hele greia minner meg om Batman og Robin som ble sendt på TV i sin tid!(Bortsett fra all blodsprutinga som mer minner om husholdningssaft!)
    POW :!:
    Mange rare historier og mye trøttsom kjedelig dialog som til tider kunne få en kanarifugl på høylys dag til å sovne :!:

2`ern har jeg ikke sett for i den fikk jeg høre at det var enda mere preiking i....

Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [
    Jeg liker verken Uma Thurman eller andre jenter som leker rambo.[/quote]

..for min del kan jeg ikke få nok av slike Synes forøvrig at filmene var mega, og innfridde de etterhvert skyhøye forventningene :shock: jeg har til QT's filmer...

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adyton
    Jeg liker verken Uma Thurman eller andre jenter som leker rambo.
    ..for min del kan jeg ikke få nok av slike Synes forøvrig at filmene var mega, og innfridde de etterhvert skyhøye forventningene :shock: jeg har til QT's filmer...
    Støttes. "The Long Kiss Goodnight" er en annen sjefsfilm i samme sjanger, og det er IKKE Samuel L. Jackson alene som gjør den filmen så bra...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PeGG
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]
    Sitat Opprinnelig postet av Tomtom
    Scenene ble vel gjort i svart/hvitt for å unngå NC17-rating i USA. :?
    Kan jeg aldri tenke meg. For Quentin er filmene hans et kunstverk. Alt har en mening, og svart/hvitt-dilldallet hadde nok sin mening. Tror ikke Quentin er kommers nok til å kompromissere sin artistiske integritet for å få flere folk inn i kinosalene.
    der tar du kraftig feil, hvis ikke han gjør det ut fra fri vilje vil garantert studioet tvinge han til det
    Angående dette vil jeg si at han gjorde det for å få flere publikummere inn i salen. MEN, den eneste grunnen til at han gikk med på det var at han kunne bruke et gammelt "triks" som ble brukt i eldre filmer, nemlig å gjøre filmen sort/hvitt.

Dette ble gjort på mange blodige filmer og serier i eldre tid, og det er noe Quentin har vokst opp med. Flere har kommentert dette, og det har blitt sagt at det var en genial måte å løse rating-problemet på.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kul film, spør du meg. Skikkelig GLADVOLD, for dem som liker slikt.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •