Etikett på dvd-filmer=problem??????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Etikett på dvd-filmer=problem??????

Noen som kan svare meg på om det har noen betydning for brent dvd-film om en setter på etikett på dvd'en... Hadde problemer med en film her om dagen som jeg hadde brent, den begynte å hakke i store deler av filmen. Denne dvd'en hadde jeg satt på en etikett på, prøvde etterpå å fjerne denne, og da kjørte filmen helt problemfritt. Har hørt fra andre at dette kan ha betydning, men skjønner ikke helt hvorfor. Håper noen kan svare meg på dette

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mazen
    Noen som kan svare meg på om det har noen betydning for brent dvd-film om en setter på etikett på dvd'en... Hadde problemer med en film her om dagen som jeg hadde brent, den begynte å hakke i store deler av filmen. Denne dvd'en hadde jeg satt på en etikett på, prøvde etterpå å fjerne denne, og da kjørte filmen helt problemfritt. Har hørt fra andre at dette kan ha betydning, men skjønner ikke helt hvorfor. Håper noen kan svare meg på dette
    Stemmer det. Var selv på brenne filmer kjøret en gang - og de klistre lappene skaper problem. Blir vel kast i plata på samme måte som felger og dekk som ikke er balansert med lodd.

En løsning - kjøp og betal for filmene i stede. Da for du filmer som fungerer og du kan sove godt om natten. Men du har vel bare tatt back-up av en du allerede har i samlingen din.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •