DVD Profiler 3.0 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 42
    Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    prøver å innstallere 3.0 nå, men den reg koden jeg bruker i 2.4 er et tall for mye ift til hva 3.0 vil ha, så jeg får ikke godkjent ?
    Gå inn på DVD Profiler, by Invelos Software, Inc. og nederst på siden står det:
    If you have an existing premium registration key for DVD Profiler 2.x, be sure to visit the Registration Page for your free upgrade to a 3.x key.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøvde det, men gikk fortsatt ikke så jeg gjorde det på den enkle måten
    Sarah maclachlan på full skuv og registrerte manuelt 280+dvd'r i 3.0, tok sin tid, men tid har man da nok av på en søndag.

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvordan man kan lage en samling "nr 2"? Vil ha en egen database for HD men finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre dette i programmet, har sett at det er flere på forumet her som har det...

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Noen som vet hvordan man kan lage en samling "nr 2"? Vil ha en egen database for HD men finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre dette i programmet, har sett at det er flere på forumet her som har det...
    Det er bare å lage backup av den du har i dag. slette alle, legge inn HD filmene, og lagre den som en annen backup, så hente frem og tilbake.

Lag også en egen registrering for HD, f.eks. "brukernavn"HD.

Jeg gjorde dette selv, og det funket en liten stund, så funket det ikke mer.

Min bror får det til uten problemer, skal få han til å skrive en forklaring her.

Newcomer MU26599 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Jeg har to stykker som du ser i signaturen. Jeg har også to stk. "Unlimited Registration Key's" som jeg har kjøpt, så det kan ha noe med saken å gjøre. Begge to er registrert på samme e-mail adresse, så første gangen jeg logget meg på så bare logget jeg meg inn med den første samlingen og når jeg skulle laste opp HD samlingen så bare skrev jeg HD bak brukernavnet også ble den lastet opp for seg...

Hvis det ble fryktelig vanskelig forklart så kan det han noe med lite søvn, mye jobb og seint på natta å det er like før jeg skal kose puta.

Men hoved tingen for at jeg har fått det til å laste opp to profiler på nettet er at jeg har to stk dvd profilere registrert på meg tror jeg. Jeg har faktisk tenkt tanken med å kjøpe en tredje nøkkel sånn at jeg kan laste opp en egen en for tv-serier også

Det bare funket første gangen så jeg har ikke tenkt så mye over det hvordan jeg fikk det til...

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MU26599
    Jeg har to stykker som du ser i signaturen. Jeg har også to stk. "Unlimited Registration Key's" som jeg har kjøpt, så det kan ha noe med saken å gjøre. Begge to er registrert på samme e-mail adresse, så første gangen jeg logget meg på så bare logget jeg meg inn med den første samlingen og når jeg skulle laste opp HD samlingen så bare skrev jeg HD bak brukernavnet også ble den lastet opp for seg...

Hvis det ble fryktelig vanskelig forklart så kan det han noe med lite søvn, mye jobb og seint på natta å det er like før jeg skal kose puta.

Men hoved tingen for at jeg har fått det til å laste opp to profiler på nettet er at jeg har to stk dvd profilere registrert på meg tror jeg. Jeg har faktisk tenkt tanken med å kjøpe en tredje nøkkel sånn at jeg kan laste opp en egen en for tv-serier også

Det bare funket første gangen så jeg har ikke tenkt så mye over det hvordan jeg fikk det til...
    hvordan gjør du det daglig? en eller to installerte profilere, eller backup?

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En profiler, to databaser trodde du viste det...

File --> Open Database

Så er det bare å legge inn så mange man bare orker, jeg har for øyeblikket 3 en for alt sammen, en for HD og en for tv-serier. Man må jo selvfølgelig ha forskjellige brukernavn (Manx, ManxHD) når man laster opp, men man må jo kanskje også ha mer en en lisens for å få det til...

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MU26599
    En profiler, to databaser trodde du viste det...

File --> Open Database

Så er det bare å legge inn så mange man bare orker, jeg har for øyeblikket 3 en for alt sammen, en for HD og en for tv-serier. Man må jo selvfølgelig ha forskjellige brukernavn (Manx, ManxHD) når man laster opp, men man må jo kanskje også ha mer en en lisens for å få det til...
    Da må jeg kjøpe meg en til, litt nice å ha en egen til HD, takk for tipset

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke noe gratisversjon av 3.0?

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wessey
    Jo, men man kan slippe reklame, og få bedre bilder, og kanskje mer ved å kjøpe. Og dette er en av programmene som er verdt å kjøpe.

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jeg tror nok at etter 3.0 ble lansert, så forsvant gratisversjonen også.

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kim Olav Svines
    Nei, jeg tror nok at etter 3.0 ble lansert, så forsvant gratisversjonen også.

Fra Invelos sine sider:

DVD Profiler 3.0 no longer requires a "Free Registration". Download and install on as many computers as you like with or without creating an Invelos account.
    There is still no limit to the number of DVDs you can enter without a paid "Unlimited" registration key, but after entering 50 profiles, certain features will become unavailable until you enter a registration key.

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er "gratis" opp til 50 titler, men etter det blir det veldig begrensninger, kan bla. ikke laste listen opp på nett.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det er "gratis" opp til 50 titler, men etter det blir det veldig begrensninger, kan bla. ikke laste listen opp på nett.
    Nå fant jeg feilen jeg har gjort. Jeg brukte backup og restore, og ikke open database.

Fikk nå lagt inn alle DVD og HD filmer på AndersT2, og de jeg hadde lagt inn på min HD profiler frem til jeg ga opp på AndersT2HD, som teller totalt 98 filmer.

Så det er går å laste opp med over 50 filmer. På den gamle, så hadde jeg borti 700 ute på nettet før jeg måtte betale.

Det ser ut til at det er profiler den ikke tar mer enn 50 av, slik at de som vil ha en for hver bokstav, skuespiller osv. eller hva folk gjør med så mange.

EDIT: Men når jeg la inn 3 filmer til, og fikk totalt 101 så forsvant den fra sidene deres, så det er kanskje 50 stk, men at det tar noen minutter før de sperrer den. Får vel vurdere om jeg skal kjøpe en til da.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer så det holder :)

Har hatt kjempe kræsj på datan og 2 disker har tatt kvelden. det jeg lurer på da om vilken muligheter jeg har til og få opp dvd profiler lista igjen. har selfølgelig tatt backup jevnlig men så uflaks jeg har så røyk jo begge diskene der jeg hadde tatt backup av dvd profiler lista mi da er lenge siden jeg brukte dvd profiler online,det det var da det het:intervocative,og derfra får jeg ikke lastet ned lista nå? Men jeg har en dvd liste som er skrevet i word... ingen mulighet til og bruke den vel?? kan jo for pokker ikke skrive inn alle 1300 filmene igjen da. hehe...

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får jo lastet ned igjen det du hadde online... er vel bare å logge på med ditt bruker/passord. Selvsagt ergelig hvis du ikke har synkronisert på lenge da
    Jeg synker konsekvent hver gang etter å ha lagt inn nye filmer, nettopp for at det blir en back-up ved en evt crash.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Du får jo lastet ned igjen det du hadde online... er vel bare å logge på med ditt bruker/passord. Selvsagt ergelig hvis du ikke har synkronisert på lenge da
    Jeg synker konsekvent hver gang etter å ha lagt inn nye filmer, nettopp for at det blir en back-up ved en evt crash.
    nei får ikke lastet ned etter at de "nye" har tatt over, får bare logget på den gamle kontoen, så lastet ned de 960 filmene jeg hadde der så får jeg heller legge inn de siste 300 da.... skal ta litt oftere backup nå og brenne ut på cd en gang iblandt

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gonigogo
    Han får nok ikke gjort det via den gamle lenger tror jeg, slik han nevner.

Ser kun 2 muligheter, sende Harddisken inn til dyr reperasjon for å få filene tilbake, eller bite i det sure epple, og registrere på nytt.

Newcomer Syltynn sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som vet om jeg kan overføre filmdataene som jeg har i Movie Collector til DVD Profiler??

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndersT2
    Han får nok ikke gjort det via den gamle lenger tror jeg, slik han nevner.

Ser kun 2 muligheter, sende Harddisken inn til dyr reperasjon for å få filene tilbake, eller bite i det sure epple, og registrere på nytt.
    hehe... tror nok jeg skal få frem en del av det som er på disken selv med div program men det er jo så forbanne kjedelig. Men dette er min første Kræsj og min pc står online 24/7 hele året så var kanskje på tide

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •