Problemer med å spille av Davincikoden

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med å spille av Davincikoden

Kjøpte filmen for en stund siden og skulle se på den, men etter ca. 40min trur jeg det var begynte filmen å hakke. Avspilleren er en Rotel RDV 1060. Leverte inn filmen og kjøpte ny etter en stund. Skulle se på den, så var det jammen nøyaktig den samme hakkinga. Satte den så i ps2 og der gikk den helt fint. Noen andre som har trøbla med filmen? Har ikke hatt noen problemer før med spilleren.

Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har ikke denne filmen, men hadde lignende problem med en DVD som het "Hard Cash".

Denne stoppet (hang) etter nøyaktig 37 min og 22sek - konsekvent. Skippet jeg akkurat før dette tidspunktet til neste kapittel gikk det bra. Samme symptom på flere stasjonære DVD-spillere (Philips, Pioneer, NAD, DVD spiller/brenner i PC) men spilte merkelig nok OK i en laptop jeg har av litt eldre årgang... (blir kanskje sammenlignbart med Playstation)

Fikk byttet DVD'en i butikken - akkurat samme problem.

Scanbox hadde produsert den DVD'en. Har noen hundre DVD'er ellers som ikke har dette problemet... Så uansett om Scanbox sa at de ikke hadde produksjonsfeil på denne (pga opplaget og ingen spesielle klager), så må det ha vært et eller annet - kanskje en mindre serie DVD'er...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •