'Kingdom of Heaven' Blu-Ray på Sone B? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer crank sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    100
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kingdom Of Heaven: Directors Cut er et kvantesprang i kvalitet som film kontra kinoutgaven. Anbefales på det varmeste.

Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, det viser seg nå at sone a-versjonen heller ikke har noe vedlegg, bortsett fra en trailer (kilde: Blu-ray Review: Kingdom of Heaven: The Director's Cut | High-Def Digest ). Dette er jo virkelig synd, men de hadde vel antakeligvis ikke plass til vedleggene.

Det gjør at sone b-utgivelsen blir langt mer attraktiv, ettersom jeg ikke har noe å tape på å bestille denne. Takker for alle tilbakemeldinger her!

Intermediate technophile sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crank
    Kingdom Of Heaven: Directors Cut er et kvantesprang i kvalitet som film kontra kinoutgaven. Anbefales på det varmeste.
    Jeg har DC på DVD i 4-disc utgave. Vil anbefale denne selv om man kjøper Blu-Ray utgaven, ettersom denne mangler audiokommentarer og dokumentarene som følger med på DVD-utgivelsen. Ridley Scott er en dyktig audiokommentator og han kommer med en masse innsiktsfulle opplysninger omkring filmen. Dokumentarene er også interessante. Hvis man er en Ridley Scott tilhenger eller rett og slett liker denne filmen, så vil jeg anbefale DVD-utgivelsen på det varmeste.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nei desverre

Sitat Opprinnelig postet av technophile
    Jeg har naturligvis sjekket der før jeg spurte deg Problemet er at det ikke står noe om ekstramateriale i det hele tatt og det er derfor jeg spør. Men såvidt jeg skjønner så har du ikke mottatt filmen ennå?
    Er på vei i posten, men får ikke sjekket hva som er på den før eg får min PS3 23 mars:-)

Newcomer aibo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løp å kjøp, filmen på kino/standar DVD var en 3 på terningen. D Cut er nesten en 6r.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •