Brafilm.no - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: Brafilm.no

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg var medlem hos Film24 i ca to år, og byttet til Brafilm (abb. med to filmer hos begge). Leveringsmessig er min erfaring at de er like raske, forskjellen er at Brafilm ofte sender en om gangen om ikke to er tilgjengelige. Da kommer den andre vanligvis et par dager etterpå, noe jeg synest er helt kurant. Hos Film24 kunne det plutselig gå en uke eller mer fordi de bare sendte to og to (ventetiden skyldtes da at jeg ikke hadde nok filmer på listen eller at en av filmene ikke var tilgjengelige). Sender alltid filmene på mandag, og har da filmer stort sett på torsdag eller fredag.

Hos Brafilm har det skjedd to ganger at det har ligget feil filmer i mappene, dette skjedde aldri med Film24. Fra Film24 har jeg fått ekstremt ripete og skitne plater som ikke har fungert, det har jeg ikke fått fra Brafilm.

Når det gjelder prioriteringslisten, har jeg fått flere høyt prioriterte filmer fra Brafilm enn jeg gjorde fra Film24. Har ikke ført noen statistikk på dette, så det blir bare synsing.

Brafilm synest jeg hadde best nettsider, men har ikke prøvd Film24 etter de oppdaterte sine.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    betalte 20-30kr for å prøve brafilm i et par uker. det ble selfølgelig da startet et "medlemskap" hvor de automatisk trakk 300kr fra konto innen viss tid om man ikke meldte seg ut...
    vel da var det bare å melde seg ut, men det gikk ikke, hverken på telefon, nettside eller mail. de skulle ha skriftelig BREV med signatur for å godkjenne noen utmeldelse. det første hadde de selfølgelig ikke fått!!!

jaja syns det er teit å leie film på postordre allikavel, hvem planlegger noe slikt? flere videosjapper har også samme tilbud for tiden, 300kr for så mange filmer man vil.

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som "alle andre" prøvde jeg og "gratistilbudet". Jævla dritt spør du meg! Unnskyld uttrykket men det bare er sånn. Fikk nemlig film nr. 6 på den 12te dagen og så den samme kveld. Postla den så før arbeidstid den andre dagen, altså dag 13, og sa opp etter jobb. De fikk den i retur 2 dager etter og dermed kunne de belaste meg. Så til det store spørsmålet: er det på pur F!, eller uflaks? Og finnes det ingen vettige sjeler som tenker at ja, han leverte på posten i tide så den er grei.
    Neida, som sagt, sånn er det bare...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde Brafilm for et års tid siden, da var det 4 filmer i løpet av 30 dager. Etter 3 filmer add jeg ikke mer og avbestilte. Da hadde det tatt tre uker. Ikke holdbart i det hele tatt for meg iallefall.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik jeg ser det så er iallefall Film24 et skikkelig lurt konsept for å lure masse
    penger fra kundene.
    Pga. postens begrensninger så er det begrenset hvor mange filmer man
    kan sende og motta i løpet av en mnd.
    For 199,- kan du ha to filmer hjemme samtidig.
    For å få disse må man regne 2 dager i posten, deretter 1 dag for å se dem og ytterligere 2 dager i posten tilbake. Deretter tar det minimum 2 dager til før man får de neste og ytterligere minst 3 dager før de er tilbake. For samme sum kan man leie 4 filmer på benser'n pr mnd. og sparer seg alle turene
    på posten.

Dersom de var bedre oppdatert ville Icanal.no være et bedre alternativ hvor
    man kan leie filmene på nett.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg benytter meg av film24 og har alternativet med 3 filmer. Ligger på 12-14 filmer per måned. Synes ikke snittprisen per film blir gal da.

Har aldri hatt noen problemer. De har vært raske til å svare på mail når jeg har hatt noen spørsmål.

Opplevde en gang at filmene forvant i posten. Sendte en mail og forklarte dette. Fikk raskt en tilbakemelding på mail med beklagelse på det inntrufne og de sendte med en gang nye filmer til meg.

Kan absolutt anbefale film24.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt det ikke bare er meg som synes det er litt humbug...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •