Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 533

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  16
Side 533 av 586 FørsteFørste ... 33 393 403 413 423 433 443 453 463 473 483 493 503 513 523 529 530 531 532 533 534 535 536 537 543 553 563 573 583 ... SisteSiste
Viser resultater 10,641 til 10,660 av 11714
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av saar Vis post
    Hvorfor kjøpes det flere utgaver av samme film?
    Hvis du tar en kikk på galleriet mitt i 'Min Hjemmekino' linken under her så kan du SE hvorfor jeg gjør det

Edit: Jeg vet at oppover i Sunnmøre så er det jaffal EN som kjøper flere av samme for å flå stakkars ebay kunder en gang i framtia når/hvis verdien stiger nok

Edit2: På de tre oppe til høyre så er det altså cover og slipcover som er lagt over hverandre, kun 1 film ass
    Sist endret av Shallow_; 03-21-2014 kl 22:39
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate saar sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Egersund
    Poster
    1,020
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg forstår nå!! Imponerende samling. Kule figurer, kunne godt hatt noen sånne stående rundt i kinoen.
    for min del er jeg mest opptatt av det som popper opp på lerrete og ut av høyttalerne.
    Yamaha rxa 3020, oppo 103d klipch rf82,rc64,rs52 4stk, pcultra 2stk, dreamscreen lerret, sonyvw500es, antimode 8033s 2stk

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,500
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_ Vis post
    Hvis du tar en kikk på galleriet mitt i 'Min Hjemmekino' linken under her så kan du SE hvorfor jeg gjør det

Edit: Jeg vet at oppover i Sunnmøre så er det jaffal EN som kjøper flere av samme for å flå stakkars ebay kunder en gang i framtia når/hvis verdien stiger nok

Edit2: På de tre oppe til høyre så er det altså cover og slipcover som er lagt over hverandre, kun 1 film ass

Det er det frekkeste! Det hender jeg kjøper 2....eller 5 av samme steelbook ja...kremt. Og det er med tanke på verdiøkning en gang i fremtiden. Kjøper ikke bare for å kjøpe, men prøver å holde meg til limited editions, ultra limited og slike ting.

Fikk forresten levert The Hunger Games: Catching Fire - Deluxe Edition (Exclusive to Amazon.co.uk) på døra i går. Den var jo MYE større enn jeg trodde!

Ellers har jeg fått mye nytt den siste tiden, men lite bilder da jeg holder på å innrede/sette opp 2 soverom på loftet + innrede tv-stuen/kinorommet. Har nemlig kjøpt ny projektor + lerret og litt annet ny elektronikk i det siste.
    Sist endret av AAmrAA; 03-22-2014 kl 09:53

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA Vis post
    Det er det frekkeste! Det hender jeg kjøper 2....eller 5 av samme steelbook ja...kremt. Og det er med tanke på verdiøkning en gang i fremtiden. Kjøper ikke bare for å kjøpe, men prøver å holde meg til limited editions, ultra limited og slike ting.
    'Prøver' ja

Fikk forresten levert The Hunger Games: Catching Fire - Deluxe Edition (Exclusive to Amazon.co.uk) på døra i går. Den var jo MYE større enn jeg trodde!
    Enig, og digg at Mocking Jay figuren va metall..

Ellers har jeg fått mye nytt den siste tiden, men lite bilder da jeg holder på å innrede/sette opp 2 soverom på loftet + innrede tv-stuen/kinorommet. Har nemlig kjøpt ny projektor + lerret og litt annet ny elektronikk i det siste.
    Gleder oss til å se
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,500
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    'Prøver' ja

Enig, og digg at Mocking Jay figuren va metall..

Gleder oss til å se

Det gjør jeg også, når alt er ferdig Håper å ha alt klart til påske. Det er i hvertfall målet. Nå skal kona og jeg spise litt gryte, før vi legger oss på sofaen og ser The Colony. Blir vel litt rødvin på meg også, siden det er kona som må opp i morgen tidlig(ca 0600) med junior. Derfor sender jeg rundt en liten skål til alle som har litt godt i glasset i kveld

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjør jeg også, når alt er ferdig Håper å ha alt klart til påske. Det er i hvertfall målet. Nå skal kona og jeg spise litt gryte, før vi legger oss på sofaen og ser The Colony. Blir vel litt rødvin på meg også, siden det er kona som må opp i morgen tidlig(ca 0600) med junior. Derfor sender jeg rundt en liten skål til alle som har litt godt i glasset i kveld
    Rødvin ja, rette fargen det kamerat! For et eventyr så langt i år! YNWA!!!!!!!!!!!!!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker Vis post
    Rødvin ja, rette fargen det kamerat! For et eventyr så langt i år! YNWA!!!!!!!!!!!!!
    Bare synd for Dere at denne sesongen ikke teller da, har du ikke fått med deg at dette bare er en 'trenings'-sesong ?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare synd for Dere at denne sesongen ikke teller da, har du ikke fått med deg at dette bare er en 'trenings'-sesong ?
    Nei, da er det noe jeg har gått glipp av mister. Fortell!

Forresten, vet du om en statue/figur av Iron Man der han er plassert i en såkalt "power smash" positur? Du må jo være rette mann å spørre tenker jeg.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,500
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, da er det noe jeg har gått glipp av mister. Fortell!

Forresten, vet du om en statue/figur av Iron Man der han er plassert i en såkalt "power smash" positur? Du må jo være rette mann å spørre tenker jeg.
    Har ikke jeg hørt noe om heller. En liten skøyer denne karen fra Stavanger du? Men for en sesong vi har hatt. Håper det holder helt inn og minst 3 plass på tabellen. Da er det CL-spill neste sesong

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke jeg hørt noe om heller. En liten skøyer denne karen fra Stavanger du? Men for en sesong vi har hatt. Håper det holder helt inn og minst 3 plass på tabellen. Da er det CL-spill neste sesong
    Er da CL tom 4. plass i England da

Og nei, vet ikke om noen slik IM pose.

Edit:
    Du har denne da:

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,500
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er da CL tom 4. plass i England da
    Joda, du har helt rett, men vinner Scum CL dette året, så holder det ikke med en 4 plass i PL. Da vil den som ligger på nr 4 ryke ut av CL-spill til fordel for Scum om jeg har forstått det riktig.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, du har helt rett, men vinner Scum CL dette året, så holder det ikke med en 4 plass i PL. Da vil den som ligger på nr 4 ryke ut av CL-spill til fordel for Scum om jeg har forstått det riktig.
    Det skjer jo ikke da, og det vet du også. Like sannsynlig som at Odd vinner tippeligaen i år.

Intermediate Willms sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Oslo
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt forskjellige som har dukket opp så langt denne uka.

Baby of Macon (kr 29,50), Thor Dark World 3D (199,20) og Turbo 3D (199,20) kom fra platekompaniet.no med 20% rabatt på utvalgte nyheter via Lyd og Bilde.
    -2603-3-jpg

Mangler fremdeles en del av Disney-klassikerene på BD. Disse tre kom fra cdon.no for kr 249,- til sammen.
    -2603-2-jpg

Oblivion (kr 49,-) og Girl with Dragon Tatto (kr 15,-) fulgte også med i pakka fra cdon.no.
    Night of the Hunter ble levert fra zavvi.com siden de var billigst (inkl frakt) i utgangspunktet, og i tillegg ga de 10% rabatt.
    -2603-1-jpg
    Min byggetråd

Onkyo TX-NR717 - Klipsch RF-62, RC-62, RS-42, XTZ 99 w12.16 - BenQ W1300 - 100" DreamScreen V5 Basic DynaGrey

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer jo ikke da, og det vet du også. Like sannsynlig som at Odd vinner tippeligaen i år.
    Og med scum så mener dere ??

Tilbake on-topic, 5 nye i dag (eller 4 nye og en katalogtittel)

Fra Amazon.com med expressfart

Siste 2 for denne uke kommer imorra, gleder meg stort til nye Van Damme filmen (seriøst) Welcome to the jungle.

-img_5640-2-jpg
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder -img_5640-2-jpg  

Newcomer MKej sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Night Of The Hunter er fantastisk!
    -nightofthehunter-barn-jpg

Lurer på om Criterion kommer til å trykke opp flere kopier, eller om jeg må ta til takke med Arrow utgaven

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Machete Kills
    + Ellie Golding - Halcyon Days Album.

ca 190 kr.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,500
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og med scum så mener dere ??
    Da mener vi ManUnited. Pyselag nr 1 for tiden. Dette trodde jeg du visste ALT om, Shallow???

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,500
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Odd??? Er det et fotballag?

Intermediate Willms sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Oslo
    Poster
    534
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok et desperat forsøk på å holde tråden on-topic

Dagens levering fra amazon.co.uk
    -2703-1-jpg

Merkelig hvordan prisene på amazon.co.uk varierer på Arrow Academy og Masters of Cinema sine utgivelser. Prisene på en enkelt utgivelse varierer mellom ca £11 og £16 uten noen form for system.
    Min byggetråd

Onkyo TX-NR717 - Klipsch RF-62, RC-62, RS-42, XTZ 99 w12.16 - BenQ W1300 - 100" DreamScreen V5 Basic DynaGrey

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Scouser's, en god sesong så...

Side 533 av 586 FørsteFørste ... 33 393 403 413 423 433 443 453 463 473 483 493 503 513 523 529 530 531 532 533 534 535 536 537 543 553 563 573 583 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •