Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 470

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  15
Side 470 av 586 FørsteFørste ... 330 340 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440 450 460 466 467 468 469 470 471 472 473 474 480 490 500 510 520 530 540 550 560 570 580 ... SisteSiste
Viser resultater 9,381 til 9,400 av 11711
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,972
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av EnZent
    Skjønner ikke at folk gidder å kritisere Shallow for å ha sin egen smak.. Hvorfor skal på død og liv ALLE like samme film, på bakgrunn av IMDb-rating, antall priser, cast osv? Selv mener jeg det er oppskrytt og placebo-effekt på høyeste nivå. Selvfølgelig, hvis "alle" synes en film er bra, så er det så klart ikke noe galt i å være enig med dem, men det bør være fordi man genuint liker filmen, ikke fordi de andre gjør det..

Schindler's List er nevnt tidligere her - etter min mening noe av det tregeste og kjedeligste jeg har sett, sammen med bla. Sin City. Advarsel: Kan forårsake økt trøtthet, bør det stå bak på coveret. Greit nok, lista er på lik måte som andre historisk-inspirerte filmer interessant, dersom man ser på den på en "akademisk" måte, men det endrer ikke min oppfatning om filmen som sovepille av den grunn.

Skal ikke legge skjul på at jeg kan komme til å bruke IMDb-ratings som en indikasjon, før jeg potensielt starter opp en film, men jeg er ofte uenig i etterkant, vel og merke. I likhet med mange andre har jeg også mine favorittregissører og skuespillere, men det er ikke dermed sagt at jeg liker alt nytt og over-reklamert de kommer med av den grunn. Digger Adam Sandler - hater Punch-Drunk Love. Digger Kevin James - hater Mall Cop, bare for å nevne noen.

Personlig liker jeg alt fra spotsdrama/underdog-filmer til grøssere til superhelt-filmer - og nei; Hverken Rocky, The Shining eller Batman har en plass på lista, og jeg har sett litt mere enn Karate Kid, Halloween og The Avengers, innenfor disse sjangrene.

Kritiser meg gjerne for å mene det jeg mener, og like det jeg liker, men husk; Det blir ikke en god film av et høyt budsjett, PR, lys, lyd, klipping og skuespiller-talent alene. Det krever et godt manus som faktisk treffer tilskueren. Som regel skal det ikke mye hjernekapasitet til, for å se på, og forstå en film (Memento og Triangle er unntak, her lønner deg seg å være litt våken), så det sier seg selv at mye må spille på følelser - og følelsesmessig oppfatter og tolker folk ulikt, så det er ikke noe fasit på hva som er bra og hva som er dårlig, som enkelte skal ha det til, på grunnlag av det jeg innledet med. En IMDb-rating på 10 rører ved færre emosjoner enn hårveksten på albuen min..
    Må si det første jeg gjorde da jeg hadde lest innlegget var å sjekke hvor mye hår jeg hadde på albuen noen andre ??

Vil takke de som kommer med likesinnede/støttende innlegg her, og får håpe at vi kan slippe kritikk på smak i en LANG periode fremover...
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,523
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske morsomt å lese innleggene her og hvor enig Shallow er med alle som er enige med han. Han er jo en som kritiserer smak like mye som de værste her inne, men at smaken er som baken er jo noe vi alle vet og som jeg personlig respekterer.

IMDB rating er noe jeg personlig ser en del på, men ikke legger så mye vekt på. Men en film med 8 og 500000 stemmer som er rimelig høyt, er som regel (ingen regel uten unntak) bra syns jeg. Top 20 på IMDB er 15 av filmene meget gode i mine øyne.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg veldig enig med Andreas21 i flere poster. Det er noen som føler at hvis noen ikke liker en film de synes er god så er det trakassering, men SELV kan de kritisere filmer sønder og sammen på, etter mitt syn uholdbare kriterier.

Mener at ALLE har rett til en mening, også jeg selv. Folk må også få lov til å kjøpe og like hva de vil. Vil noen ha alle Barbie filmene er det greit for meg.

Har bevist ikke skrevet noen navn, ingen nevnt ingen glemt.

Selv er jeg ingen samler, men har flere tusen filmer i flere format (D-vhs f.eks:wink: ) har kjøpt mye som ikke holder mål i det hele tatt, men er veldig glad i f.eks Kubrick som blir "slaktet" av noen, liker også godt både Scarface og Shindlers liste, sammen med Zombieland og Exorsisten, elsket Band of Brothers men likte ikke Generation kill, smak er individuelt....... Tror ikke jeg hadde orket *****tango som er nevnt i det siste, men synes omtalen var fantastisk godt skrevet.

Hadde stor interesse av å lese slakten av siste Twilight filmen, men også en god omtale her i tråden. Resultatet var at jeg så filmen og syntes den var helt middels 8-)

Moralen må bli, enten må en " feie for egen dør" først eller så må en "tåle steken", IMHO

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,972
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Ganske morsomt å lese innleggene her og hvor enig Shallow er med alle som er enige med han. Han er jo en som kritiserer smak like mye som de værste her inne, men at smaken er som baken er jo noe vi alle vet og som jeg personlig respekterer.

IMDB rating er noe jeg personlig ser en del på, men ikke legger så mye vekt på. Men en film med 8 og 500000 stemmer som er rimelig høyt, er som regel (ingen regel uten unntak) bra syns jeg. Top 20 på IMDB er 15 av filmene meget gode i mine øyne.
    Jeg har aldri (ikke som jeg kan huske jaffal) gått ut å kritisert noens kjøp her i tråden uten at det er som svar på en post direkte eller indirekte rettet mot meg.

At jeg eller andre i feks filmanmeldelse tråden sier hva jeg/de mener om en film er jo helt kurant, men det er med en gang det hevdes disse facit svarene på bra/dårlig jeg blir provosert.

Personlig har og helt eller delvis liker jeg 10/20 imdb top 20, men synes kun 2 fortjener være der.

Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Må si meg veldig enig med Andreas21 i flere poster. Det er noen som føler at hvis noen ikke liker en film de synes er god så er det trakassering, men SELV kan de kritisere filmer sønder og sammen på, etter mitt syn uholdbare kriterier.

Mener at ALLE har rett til en mening, også jeg selv. Folk må også få lov til å kjøpe og like hva de vil. Vil noen ha alle Barbie filmene er det greit for meg.

Har bevist ikke skrevet noen navn, ingen nevnt ingen glemt.

Selv er jeg ingen samler, men har flere tusen filmer i flere format (D-vhs f.eks:wink: ) har kjøpt mye som ikke holder mål i det hele tatt, men er veldig glad i f.eks Kubrick som blir "slaktet" av noen, liker også godt både Scarface og Shindlers liste, sammen med Zombieland og Exorsisten, elsket Band of Brothers men likte ikke Generation kill, smak er individuelt....... Tror ikke jeg hadde orket *****tango som er nevnt i det siste, men synes omtalen var fantastisk godt skrevet.

Hadde stor interesse av å lese slakten av siste Twilight filmen, men også en god omtale her i tråden. Resultatet var at jeg så filmen og syntes den var helt middels 8-)

Moralen må bli, enten må en " feie for egen dør" først eller så må en "tåle steken", IMHO
    Jeg synes ihvertfall ikke jeg har gjort meg fortjent til å 'tåle steken' ved å kommentere andre sin filmsmak (uprovosert) her inne, og bryr meg heller ikke om hvilke kriterier andre baserer verken kjøp eller smak på..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Jeg synes ihvertfall ikke jeg har gjort meg fortjent til å 'tåle steken' ved å kommentere andre sin filmsmak (uprovosert) her inne, og bryr meg heller ikke om hvilke kriterier andre baserer verken kjøp eller smak på..
    Kunne gått tilbake i tråden og funnet frem uttalelser om "svette kjerringer i treningsdress" som du brukte om filmer jeg hadde sagt jeg likte, det var jo sikkert da "provosert", men det er det jeg mener med " å tåle steken".

Har ALDRI kritisert deg(eller andre) for hva eller hvor mye du kjøper, det er helt og fullt din sak!

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,523
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg passer også på å ikke kritisere hva folk kjøper her inne, men det er ikke alltid like lett. Og jeg har på følelsen at enkelte her blir ganske lett provosert og ikke alltid husker hva de skriver selv....
    Mvh Andreas

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,331
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde da blitt et veldig kjedelig forum hvis alle var 100% konsekvente og i tillegg hadde eksakt samme smak som imdb.

Selv hater jeg shaky-cam og er stolt av det!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,523
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig!

Jeg hater også shaky cam, men jeg digger Jason Bourne filmene...;-)
    Mvh Andreas

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

$7.99

$24.99

$13.49

$30.52

$19.99

Amazon.com
    Problemer med mine kjøp? Kontakt meg på PM

Newcomer EnZent sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Problemer med mine kjøp? Kontakt meg på PM
    Haha

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Final Countdown

Digger den

Fra søppelfilm-studioet Blue Underground movies - Blu-ray.com

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,972
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4 Nye idag fra Amazon. Smashed har vært rota bort av DHL, ble sendt på ny med UPS som skulle levert den ut sist mandag men nei! Jæ.la ammatører..

Har forøvrig satt opp en egen epost for klager på antall blu-ray eller hvilke filmer jeg velger å kjøpe, send da til: stfu@spam.com

-img_4878-2-jpg

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    Må også ha denne, var i London's Royal Albert Hall i helga å så denne karen Live, noe av det sykeste jeg har vært med på. Anbefales

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,497
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk

Takk for tipset. Er nå bestilt!

Newcomer MKej sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Har forøvrig satt opp en egen epost for klager på antall blu-ray eller hvilke filmer jeg velger å kjøpe, send da til: stfu@spam.com
    Har sendt mail

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,972
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MKej
    Har sendt mail
    Hvis du får den i retur så bare prøv igjen.. å igjen..

2 nye idag. Nå med UPS express igjen. Har vært kjempefornøyd med DHL lenge å vet ikke hvorfor amz plutselig bytter igjen.. akk ja, kom fram etter 1 1/2 dag idag så..

-img_4885-jpg

Newcomer MKej sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

$9.99
    Fra Amazon.com

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,497
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så har det begynt å renne inn blått igjen:

Disse fra Zavvi:

Amazon.uk:

Samtlige hadde revner/hull i forseglingen. FY Amazon!!!

Disse hadde heldigvis ikke. Også fra Amazon.uk:

JB HI-FI sender som gave. Det liker vi :-D

Kun 3000 lagde:

Amazon.ca

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dag kom denne på døra fra Amazon.com

Var vel $139 den kostet.

Side 470 av 586 FørsteFørste ... 330 340 350 360 370 380 390 400 410 420 430 440 450 460 466 467 468 469 470 471 472 473 474 480 490 500 510 520 530 540 550 560 570 580 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •