Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 446

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  16
Side 446 av 587 FørsteFørste ... 306 316 326 336 346 356 366 376 386 396 406 416 426 436 442 443 444 445 446 447 448 449 450 456 466 476 486 496 506 516 526 536 546 556 566 576 586 ... SisteSiste
Viser resultater 8,901 til 8,920 av 11722
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Har den Avatar greia fra før. Dessuten har jeg denne, kun i 1000 nummererte eksemplarer:

Avatar Blu-ray: Limited Extended Collector's Edition (United Kingdom)

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Har den Avatar greia fra før. Dessuten har jeg denne, kun i 1000 nummererte eksemplarer:

Avatar Blu-ray: Limited Extended Collector's Edition (United Kingdom)

Finnes ikke på eBay engang den der, tror jeg... (Måtte bare ta et søk)

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere er gale!!
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt det er flere enn meg som synes det samme!
    Da må du ha oversett hva jeg skrev, for jeg var heller ikke imponert. Men teknisk sett var det diverse positive elementer, og de tidligere Resident Evil filmene er ikke akkurat gullkorn de heller. Jeg visste godt hva jeg gikk til.

Denne er meget bra (men spesiell, for å si det mildt). Flust i ekstramateriale på Criterion sin 2-disc utgave.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At det er positive tekniske elementer gjør ikke filmen noe bedre og de tidligere filmene har heller ikke vært mesterværk, men i forhold til den siste er de nettop det...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    At det er positive tekniske elementer gjør ikke filmen noe bedre og de tidligere filmene har heller ikke vært mesterværk, men i forhold til den siste er de nettop det...
    Ingen av Resident Evil filmene er mesterverk, punktum. Nei, positive tekniske elementer gjør ikke filmen bedre, men det døyver totalopplevelsen, jeg kan fint se en ræv film om lyd, bilde og effekter er bra.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes ikke på eBay engang den der, tror jeg... (Måtte bare ta et søk)
    Da har du noe å lete etter i julen min venn!

Hadde gørrflaks med den. Tror det var Shallow_ som tipset om den, jeg rett inn og forhåndsbestilte, to minutter etter var den utsolgt.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crs
    Ingen av Resident Evil filmene er mesterverk, punktum. Nei, positive tekniske elementer gjør ikke filmen bedre, men det døyver totalopplevelsen, jeg kan fint se en ræv film om lyd, bilde og effekter er bra.

Som deg CRS er jeg glad i bra lyd, bra bilde og bra effekter. MEEEEN tross alt dette suger filmen noe så inn i h.....e at jeg lå og vridde meg i kjedsomhet. Til og med min kone, som ikke har samme kriterier for å se film som meg(hun ser det meste) gikk å la seg midtveis i filmen. Hun greide ikke holde seg våken. Da er filmen alt annet en engasjerende.

Jeg har sett Milla spille så mye bedre i andre filmer. Fifth Elements feks. Og i

The Messenger: The Story of Joan of Arc. Der var hun outstanding. I siste RE ble alt bare så jæv...g statisk av henne. Satt med en følelse av at dette har jeg sett før. Har du ikke mer å by på, liksom....

Og skal jeg være ærlig, så er det ikke kun for skuespillerprestasjonene hennes eller effektene jeg ser filmen...hun er jo fremdeles knusedeilig (håper ikke min kone leser dette nå) :wink:

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Dere er gale!!

Var normal jeg, helt til jeg ble kjent med Shallow og Millmaker her inne... :wink: Etter det har ikke hverdagen vært helt den samme, hehehe...

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hadde gørrflaks med den. Tror det var Shallow_ som tipset om den, jeg rett inn og forhåndsbestilte, to minutter etter var den utsolgt.

Da vet du hva jeg ønsker meg til jul, Millmaker. Skal sende deg en PM med adressen min, så veit du hvor du skal sende ditt eksemplar :wink: :wink:

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dårlig film (men bra 3D effekter).

Helt enig med du! Men 3d har jeg ikke, så kan ikke uttale meg om det.

Newcomer EnZent sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EnZent
    Kom over denne fra Amazon.de idag. Havnet på ca. 250,- med frakt. Tror det er en ganske nye utgave, men om noen allerede har skaffet seg den setter jeg pris på bilder av selve boksen det kommer i
    For dere som har bestilt/tenkt til å bestille denne utgaven, så var det som jeg fryktet; Mottok idag en ganske stor pakke fra Amazon. Inni der var det en mindre pappeske, med en paperback der det sto nr 28 av 1000 og litt sånn. Inni der igjen lå det en enda mindre pappeske, samt filmene som lå løst. Inni der igjen lå en kloss isopor, med figurene inni. Inni der igjen.. neida, men poenget var egentlig at alt var pakket så og si individuelt i hver sin vanlige brune eske. Altså må du åpne alt og pakke ut for å få glede av de visuelle. Håpet det skulle være noe i likhet med andre bokser med samme innhold, altså slik som LOTR, Jurassic Park, King Kong m.m. Når det er sagt virka figurene solide og det er snakk om en del disker. Dessuten finnes det bare 1000 eksemplarer av den.

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er filmen alt annet en engasjerende.
    Noen ganger er jeg i humør for bare å se noe tull, behøver ikke være spesielt engasjerende. Det er en tid og plass for alt. Men klart vi er enig om at filmen knapt har leverett.

Her er en zombie-film av god gammel årgang i stedet. Har også diverse andre utgaver, inkl. steelbook, men bestilte denne så jeg har komplett serie av Arrows utgivelser med hvitt pappcover.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen ganger er jeg i humør for bare å se noe tull, behøver ikke være spesielt engasjerende. Det er en tid og plass for alt. Men klart vi er enig om at filmen knapt har leverett.

Her er en zombie-film av god gammel årgang i stedet. Har også diverse andre utgaver, inkl. steelbook, men bestilte denne så jeg har komplett serie av Arrows utgivelser med hvitt pappcover.

Du har ikke tenkt til å legge ut en oversikt over de filmene du har da? Er litt nysgjerrig på samlingen din. Tror du har mye spesielt :-D

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke tenkt til å legge ut en oversikt over de filmene du har da? Er litt nysgjerrig på samlingen din. Tror du har mye spesielt :-D
    Dette spurte jeg om når han hadde 1000 filmer, tror vertfall ikke han orker å legge inn alle nå :-P

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Dette spurte jeg om når han hadde 1000 filmer, tror vertfall ikke han orker å legge inn alle nå :-P
    Hehehe, det husker jeg Folkvord. Startet aldri å føre noen liste, og det kan jeg angre på i dag, for det blir veldig mye arbeid å lage en nå. Men at det er mye rart i samlingen, det er det. Spesielt på DVD, ting som neppe ser dagens lys på Blu-ray.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehehe, det husker jeg Folkvord. Startet aldri å føre noen liste, og det kan jeg angre på i dag, for det blir veldig mye arbeid å lage en nå. Men at det er mye rart i samlingen, det er det. Spesielt på DVD, ting som neppe ser dagens lys på Blu-ray.
    Er vel fort gjort å kjøpe noe på Blu-ray eller DVD som du har fra før da?

Trouble With the Curve $21.99 fra amazon.com.

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Er vel fort gjort å kjøpe noe på Blu-ray eller DVD som du har fra før da?
    Jo, det har skjedd noen få ganger. Som den Blu-ray filmen du fikk.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blu-ray.com sin oversikt er veldig god, og ovverraskende rask. Jeg husker ikke hvor mange jeg hadde da jeg begynnte legge inn, men det var nok 6-700 tror jeg..

Valgte bare usa utgivelser alfabetisk å la til etterhvert. Husker hva jeg har når jeg ser tittel og cover..

Går aldri tilbake til ikke ha liste
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tror ikke dette var meg, så det kan jeg ikke ta æren for..

Var normal jeg, helt til jeg ble kjent med Shallow og Millmaker her inne... :wink: Etter det har ikke hverdagen vært helt den samme, hehehe...
    Men dette kan jeg glatt ha på samvittigheten
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Side 446 av 587 FørsteFørste ... 306 316 326 336 346 356 366 376 386 396 406 416 426 436 442 443 444 445 446 447 448 449 450 456 466 476 486 496 506 516 526 536 546 556 566 576 586 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •