Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 437

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  15
Side 437 av 586 FørsteFørste ... 297 307 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 427 433 434 435 436 437 438 439 440 441 447 457 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 577 ... SisteSiste
Viser resultater 8,721 til 8,740 av 11711
    Intermediate buzzlight sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JohnBuer07
    Fikk i dag Game Of Thrones med egget.
    Egget ser helt for jævl&% ut.
    Det er veldig skadet

kontatet amazon for å få byttet.

Veldig skuffet over dette. Og den ble levert av UPS, som igjen ikke gidder å ringe før de kommer. DHL er MYE bedre på service her.

Så kjipt :cry:

Var den så dårlig pakka?

Venter på å få mitt en av dagene, håper det er uskadd.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk også for denne, de har en til igjen for spessielt intreserte!

The Definitive Document of the Dead (Blu-Ray Disc, 2012) SYNAPSE exclusive 654930300190 | eBay

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Jeg har sett den Amerikanske...
    Yea, så bare anmeldelsen det ble linket til var US og Blu-ray 2008 hadde kjøpt den norske. Godt mulig den er bedre. Har ikke sett den så kan ikke uttale meg

Spartacus: Blood and Sand - The Complete First Season $19.99 fra amazon.com.

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Strømmen
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne i dag The Dark Knight Trilogy Limited-Edition Giftset hos platekompaniet Strømmen betalte 349,00

Blu-ray filmer : 565 stk

Er det noen som vet hvordan jeg får store bilder?

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,497
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Sitat Opprinnelig postet av Blu-ray 2008
    Kjøpte denne i dag The Dark Knight Trilogy Limited-Edition Giftset hos platekompaniet Strømmen betalte 349,00

Blu-ray filmer : 565 stk

Er det noen som vet hvordan jeg får store bilder?

Ja

Bruker denne linken til det: Photo and image hosting, free photo galleries, photo editing | Photobucket

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blu-ray 2008
    Jeg kjøpte i går The Dark Knight Rises og The Expendables 2 på lefdal Strømmen henoldvis kostet de 89 og 95 kr.

Men etter å ha lest en del kritiske stemmer angående The Expendables 2 på AV Forum lurer jeg på om den er verdt å ha i samlingen. Kritikken går ut på at det er dårlig lyd og at bilde er kornete og gjørmete.
    Er det noen som har sett filmen som har mening om dette? Jeg vurderer å levere tilbake filmen uåpnet å få pengene igjen.
    Her er også en "proff" anmeldelse som støtter highdefdigest sin anmeldelse:
    The Expendables 2 Blu-ray

Nå har jeg ikke sett filmen, men basert på disse to anmeldelsene hadde
    jeg ikke stusset på å bestille den. Anmelderne på blu-ray.com har etter
    min erfaring god peiling!

T.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk i dag Game Of Thrones med egget.
    Egget ser helt for jævl&% ut.
    Det er veldig skadet

kontatet amazon for å få byttet.

Veldig skuffet over dette. Og den ble levert av UPS, som igjen ikke gidder å ringe før de kommer. DHL er MYE bedre på service her.
    Må bare hive meg på her. UPS leverer rævva service ift DHL!

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,523
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TwoRE
    Her er også en "proff" anmeldelse som støtter highdefdigest sin anmeldelse:
    The Expendables 2 Blu-ray

Nå har jeg ikke sett filmen, men basert på disse to anmeldelsene hadde
    jeg ikke stusset på å bestille den. Anmelderne på blu-ray.com har etter
    min erfaring god peiling!

T.
    Det vil si at du ikke har tro på det som blir tilbakemeldt her på forumet??

Det spørs helt på hvilket utstyr man ser filmen på, ser man den på 42" TV så vil nok ikke bildet se så værst ut. Men når man ser den på 3m bredt lerret ser det helt for jævlig ut, min erfaring er at man ikke alltid skal stole på anmelderne på blu-ray.com/hidefdigest.com...;-)
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått en del pakker levert fra UPS nå, og det slår aldri feil: Hvis jeg er hjemme, så ringer de. Hvis jeg ikke er hjemme, så ringer de ikke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil si at du ikke har tro på det som blir tilbakemeldt her på forumet??
    Vel, det var dine ord, ikke mine - og det er jo ikke så sort/hvitt alltid, eller?
    Jeg forventet nesten en kommentar fra deg, du ble kanskje provosert over at jeg ikke følte at din anmeldelse/tilbakemelding var like "proff"?

Som svar til spørsmålet ditt, vil jeg si at jeg heller tar tilbakemeldingene herfra med en klype salt, enn de tilbakemeldingene på blu-ray.com / highdefdigest.
    Det har mest med at de anmeldelsene er "litt" mer seriøse og grundige enn det de er på avforum, men for all del, det er sikkert mange flinke anmeldere her også.

Det spørs helt på hvilket utstyr man ser filmen på, ser man den på 42" TV så vil nok ikke bildet se så værst ut. Men når man ser den på 3m bredt lerret ser det helt for jævlig ut, min erfaring er at man ikke alltid skal stole på anmelderne på blu-ray.com/hidefdigest.com...;-)
    Som du sier, så kommer det an på hvilket utstyr du ser filmen på. Da blir spørsmålet; Hva er vanligst blant folk flest, en 42" tv eller et fancy 3 m bredt lerret? Svaret gir seg selv! I tillegg bør man helst se den på en BD-spiller som holder noenlunde kvalitet. Jeg har uansett liten tro på at en så ny film som Exp. 2 har "den dårligste bildekvaliteten noen gang". Den blir for drøy! Da hadde diskusjonene rundt billedkvaliteten på denne filmen vært større.

Uansett, du la fram din mening, jeg linket til en annen "mening"... det finnes sikkert flere.

Edit: For ordens skyld, her er enda en anmeldelse, denne gang fra hidefninja:
    [UK] The Expendables 2 Blu-Ray Review | Hi-Def Ninja

T.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,523
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, det var dine ord, ikke mine - og det er jo ikke så sort/hvitt alltid, eller?
    Jeg forventet nesten en kommentar fra deg, du ble kanskje provosert over at jeg ikke følte at din anmeldelse/tilbakemelding var like "proff"?

Som svar til spørsmålet ditt, vil jeg si at jeg heller tar tilbakemeldingene herfra med en klype salt, enn de tilbakemeldingene på blu-ray.com / highdefdigest.
    Det har mest med at de anmeldelsene er "litt" mer seriøse og grundige enn det de er på avforum, men for all del, det er sikkert mange flinke anmeldere her også.

Som du sier, så kommer det an på hvilket utstyr du ser filmen på. Da blir spørsmålet; Hva er vanligst blant folk flest, en 42" tv eller et fancy 3 m bredt lerret? Svaret gir seg selv! I tillegg bør man helst se den på en BD-spiller som holder noenlunde kvalitet. Jeg har uansett liten tro på at en så ny film som Exp. 2 har "den dårligste bildekvaliteten noen gang". Den blir for drøy! Da hadde diskusjonene rundt billedkvaliteten på denne filmen vært større.

Uansett, du la fram din mening, jeg linket til en annen "mening"... det finnes sikkert flere.

Edit: For ordens skyld, her er enda en anmeldelse, denne gang fra hidefninja:
    [UK] The Expendables 2 Blu-Ray Review | Hi-Def Ninja

T.
    Ble ikke veldig provosert, men jeg mener at det går an å høre på medlemmene her på forumet selv om de ikke er "proffe" anmeldere.

Og i tillegg har du ikke sett filmen en gang? Jeg har selv over 600 BD filmer og har sett sikkert over 1000 BD filmer totalt og denne havner helt nederst på lista når det gjelder bildekvalitet. Og det har ikke noe å si at den er helt ny da denne har dårlig bildkvalitet pga overdrevet bruk av grain og digital støy+++ lagt inn post production. Så denne bildekvaliteten er ment å være sånn og det skremmer meg.

Og den siste anmeldelsen du viser til, han burde ta seg en tur til optikeren...
    Mvh Andreas

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble ikke veldig provosert, men jeg mener at det går an å høre på medlemmene her på forumet selv om de ikke er "proffe" anmeldere.

Og i tillegg har du ikke sett filmen en gang? Jeg har selv over 600 BD filmer og har sett sikkert over 1000 BD filmer totalt og denne havner helt nederst på lista når det gjelder bildekvalitet. Og det har ikke noe å si at den er helt ny da denne har dårlig bildkvalitet pga overdrevet bruk av grain og digital støy+++ lagt inn post production. Så denne bildekvaliteten er ment å være sånn og det skremmer meg.

Hehe, du gir deg ikke ... jeg har da heller ikke skrevet MIN mening om kvaliteten på filmen, kun linket til anmeldelser av filmen.
    OM jeg har sett den er uvesentlig i denne sammenheng. Det er linket til 3 anmeldelser av denne filmen - alle gir den 4,5 av 5 stjerner - neppe tilfeldig.
    At du har sett x antall filmer og har flott utstyr betyr vel ikke at andre ikke kan oppleve filmen annerledes enn deg ...

Jeg har en plass mellom 800 og 900 BD filmer, og sett min del av filmer jeg også, men jeg har kun en Panasonic 50" plasma
    og en Oppo BD93 å se filmene på, men det holder for meg når det gjelder å vurdere kvaliteten på bildet ift anmeldelsene på blu-ray.com etc.

Bluray 2008 får nesten velge selv om han vil kjøpe den eller ikke, men nå har det blitt litt vel mye OT.

Til slutt legger jeg til at jeg fikk disse blu-ray'ene i dag:

Battle Royale Steelbook fra play.com:

-battle-royale1-jpg

Heat Steelbook fra amazon.co.uk:

-heat1-jpg

T.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,497
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To nye i samlingen. Artig slipcover på Woman in Black. Utrolig mange forskjellige "bilder" på den.

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk litt tidlig (to uker til release)...

Fikk med en poster også...

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,972
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crs
    Fikk litt tidlig (to uker til release)...

Er den engelske utgaven på her ? Sikkert ikke.. Har tenkt å vente på den jeg

Ellers kom det litt idag og fra Amazon.com. Once upon, Fringe s4 og Stranger med vanlig 'treig' frakt, og resten med express. UPS har somla 1 hel(!!) dag de siste 2 ukene, håper det blir med det

-img_4431-2-jpg
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,497
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_

Ellers kom det litt idag og fra Amazon.com. Once upon, Fringe s4 og Stranger med vanlig 'treig' frakt, og resten med express. UPS har somla 1 hel(!!) dag de siste 2 ukene, håper det blir med det

-img_4431-2-jpg

Og hvordan i h.....e har du greid å få tak i Lawless allerede???

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,523
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, du gir deg ikke ... jeg har da heller ikke skrevet MIN mening om kvaliteten på filmen, kun linket til anmeldelser av filmen.
    OM jeg har sett den er uvesentlig i denne sammenheng. Det er linket til 3 anmeldelser av denne filmen - alle gir den 4,5 av 5 stjerner - neppe tilfeldig.
    At du har sett x antall filmer og har flott utstyr betyr vel ikke at andre ikke kan oppleve filmen annerledes enn deg ...

Jeg har en plass mellom 800 og 900 BD filmer, og sett min del av filmer jeg også, men jeg har kun en Panasonic 50" plasma
    og en Oppo BD93 å se filmene på, men det holder for meg når det gjelder å vurdere kvaliteten på bildet ift anmeldelsene på blu-ray.com etc.

Bluray 2008 får nesten velge selv om han vil kjøpe den eller ikke, men nå har det blitt litt vel mye OT.

Til slutt legger jeg til at jeg fikk disse blu-ray'ene i dag:

Battle Royale Steelbook fra play.com:

-battle-royale1-jpg

Heat Steelbook fra amazon.co.uk:

-heat1-jpg

T.
    Du får vente å se da, så får du poste inntrykkene dine i Expendables 2 bildekvalitetstråden, også kan du sammenligne den med The Avengers som også fikk 4.5 stjerner på blu-ray.com eller The Dark Knight Rises som fikk 4.5 stjerner på hidefdigest.com og blu-ray.com. Og ja det er vesentlig å ha sett filmen før man uttaler seg angående bildekvaliteten vil jeg si...8)

Og hvor i denne tråden nevner jeg mitt flott utstyr forresten?
    Mvh Andreas

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Og hvordan i h.....e har du greid å få tak i Lawless allerede???
    Lawless kom ut 27. november i USA? Jeg fikk min i forrige uke...

Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Det snakkes jo endel på engelsk i den da.

[YOUTUBE]OZjmIKXR1fI[/YOUTUBE]

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får vente å se da, så får du poste inntrykkene dine i Expendables 2 bildekvalitetstråden, også kan du sammenligne den med The Avengers som også fikk 4.5 stjerner på blu-ray.com eller The Dark Knight Rises som fikk 4.5 stjerner på hidefdigest.com og blu-ray.com. Og ja det er vesentlig å ha sett filmen før man uttaler seg angående bildekvaliteten vil jeg si...8)

Og hvor i denne tråden nevner jeg mitt flott utstyr forresten?

Djessus, jeg driter i kvaliteten på bildet på den filmen JEG. Faktum er at andre seriøse nettsteder vurderer kvaliteten på bildet til å være bra - og det er kun det jeg har referert. At du synes bildekvaliteten er den dårligste en blu-ray utgivelse, du har sett, noen gang har hatt, er faktisk helt greit - punktum.

Du har lenke til din hjemmekino/"utstyr" i signaturen din - alle ser jo det - i tillegg så sier du at du så den på et 3 meter bredt lerret "når man ser den på 3m bredt lerret" ...

Takk!

T.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,497
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crs
    Lawless kom ut 27. november i USA? Jeg fikk min i forrige uke...

Selvfølgelig gjorde den det! Sjekket kjapt på Amazon, hvor det var utgivelse i januar neste år. Men det var jo på Amazon.co.uk og ikke Com...

Side 437 av 586 FørsteFørste ... 297 307 317 327 337 347 357 367 377 387 397 407 417 427 433 434 435 436 437 438 439 440 441 447 457 467 477 487 497 507 517 527 537 547 557 567 577 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •