Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 343

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  16
Side 343 av 586 FørsteFørste ... 203 213 223 233 243 253 263 273 283 293 303 313 323 333 339 340 341 342 343 344 345 346 347 353 363 373 383 393 403 413 423 433 443 453 463 473 483 ... SisteSiste
Viser resultater 6,841 til 6,860 av 11714
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av crs
    Sårt tema for deg eller? Kan ikke se at jeg har drevet å påpekt noe her gjentatte ganger, såvidt jeg husker spurte jeg en gang tidligere i tråden hva du betalte for filmene, og i posten her nå var det ikke DEG jeg uttalte meg om, men butikken. Du tar det alt for personlig.
    Sårt tema ? nei, men begynner bli litt lei. Som sagt vet tilnærmet samtlige det du absolutt måtte påpeke til tross for at jeg selv allerede hadde informert han som spurte at det var en prisforskjell å ta med i betraktningen. Og selv om du ikke er den eneste så er det langt fra første gang (og da regner jeg og med på bluray-forum ja)

Ja det finnes flere andre steder man kan handle billigere, og noen av disse kan tilogmed levere før release avogtil, og en gang i blant tidligere enn det jeg får. Kjør på.

Kan ikke du heller poste bilder av det du har kjøpt og hvor, istedet for bare å rakke ned på hva andre har kjøpt og hvor/til hvor mye ??
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Kan ikke du heller poste bilder av det du har kjøpt og hvor, istedet for bare å rakke ned på hva andre har kjøpt og hvor/til hvor mye ??
    Jeg har mistet interessen for å poste kjøp og bilder. Ikke at jeg har gjort det noe særlig her, men har gjort det litt på andre forum. Spesielt ekstraarbeidet med å ta bilder kan jeg klare meg foruten.

Men som nevnt, jeg har fått Drive ($20). Andre titler jeg har mottatt i det siste er The Ides Of March ($27), 50/50 ($24), Real Steel ($31), The English Patient ($16), Shakespeare In Love ($11), The Piano ($17), Cold Mountain ($11) og Transformers 3 ($37) (4-disc 3D-utgave). In Time ($31) og The Thing ($29) (2011) ble sendt på tirsdag, håper jeg har de i begynnelsen av neste uke. Det meste er fra PlanetAxel, som jeg hittil stort sett må si meg fornøyd med.

Edit: Sånn, fikk jeg lagt inn prisene også. Og jo, mottok en film til denne uken, The Guard ($25 fra Amazon) som jeg faktisk så i stad. Den var bra, god tørrvittig britisk humor.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og ja det koster litt mer, som enkelte genier garantert strax kommer å påpeker, men for meg er det verdt det.
    Vel, dette er ikke en prisjakt-tråd, og jeg synes det er irriterende med alle som maser på at man absolutt skal oppgi pris på det man poster her.

(og hvis jeg har kommet med en "oi, det var dyrt"-kommentar her tidligere, så skylder jeg på at jeg ikke alltid har helt styr på hvilken tråd jeg svarer i )

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har mistet interessen for å poste kjøp og bilder. Ikke at jeg har gjort det noe særlig her, men har gjort det litt på andre forum. Spesielt ekstraarbeidet med å ta bilder kan jeg klare meg foruten.

Men som nevnt, jeg har fått Drive ($20). Andre titler jeg har mottatt i det siste er The Ides Of March ($27), 50/50 ($24), Real Steel ($31), The English Patient ($16), Shakespeare In Love ($11), The Piano ($17), Cold Mountain ($11) og Transformers 3 ($37) (4-disc 3D-utgave). In Time ($31) og The Thing ($29) (2011) ble sendt på tirsdag, håper jeg har de i begynnelsen av neste uke. Det meste er fra PlanetAxel, som jeg hittil stort sett må si meg fornøyd med.

Edit: Sånn, fikk jeg lagt inn prisene også. Og jo, mottok en film til denne uken, The Guard ($25 fra Amazon) som jeg faktisk så i stad. Den var bra, god tørrvittig britisk humor.
    Ville likt å sett en liste over alle filmene dine men det skjer vel aldri :-?
    Fikk testet den nye Emotiva XPA-3 med 30 Minutes or Less i dag, god stram bass med klare dialoger. The heat is on

Kjøpte også med meg Cold Mountain, Shakespeare in Love og Good Will Hunting alle $9.99 pr stk faktisk, fra amazon.com

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Ville likt å sett en liste over alle filmene dine men det skjer vel aldri :-?
    Antakelig ikke. Jeg har aldri ført noen oversikt, og det er veldig mye arbeid å lage en nå.

Kom forresten på en BD-boks som ankom tidligere i uken, Vengeance Trilogy (Sympathy For Mr. Vengeance/Oldboy/Lady Vengeance) for $31.99 fra Amazon Canada (DTS-HD MA 7.1 på Oldboy mangler på USA-trilogien, på den kanadiske utgivelsen er ikke dette noe problem). Anmeldelse av BD-utgivelsen for de som ikke har hørt om disse koreanske filmene.

Det får bli siste innlegg fra meg her.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er Amerikanske region A utgaver, norske filmselskaper/tilsyn har null myndighet. De har prøvd seg i årevis laserdisc, dvd og nå bluray.
    Parallellimport utenfor europa er fortsatt ikke lov, Akers Mic fikk jo erfare det...

Playcom oslo ble politianmeldt i fjor av Star Media, for parallellimport av Mad Men sesong 4. Men ble henlagt.

Intermediate vetting sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Vel, dette er ikke en prisjakt-tråd, og jeg synes det er irriterende med alle som maser på at man absolutt skal oppgi pris på det man poster her.
    Jeg synes det er greit å se pris og hvor filmen er kjøpt. Men for meg er det ikke viktig hva andre betaler, det er opp til en selv å bedømme hva en bruker på filmer. Grunnen til at jeg synes det er bra med pris og hvor filmen er kjøpt, er at jeg kan få tips på en film eller boks jeg har lyst på.
    Øystein

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Coraline 3D fra Elkøp til 59,-

Har lenge ønsket meg denne filmen, og nå måtte jeg få for det når man får filmen i Blu-ray og 3D Blu-ray til 59,- :-D

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,500
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vetting
    Jeg synes det er greit å se pris og hvor filmen er kjøpt. Men for meg er det ikke viktig hva andre betaler, det er opp til en selv å bedømme hva en bruker på filmer. Grunnen til at jeg synes det er bra med pris og hvor filmen er kjøpt, er at jeg kan få tips på en film eller boks jeg har lyst på.
    +1

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Ben-Hur (50th Anniversary Ultimate Collector's Edition) fra Amazon.ca til NOK 166

og The Mechanic fra Play.com til £4.99

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    På en måte kan jeg se poenget ditt, at det er litt kjedelig.

På en annen side - om feks. 10 stykker poster samme post her; jeg har kjøpt meg Terminator 2 i super-duper-master-deluxe-utgave, hvilken verdi har det?
    De som følger litt med ser jo hva som gies ut, men det er slettes ikke alltid så lett å finne ut hvor ting er billigst.

For min egen del så er poster med pris/utsalgssted av *mye* høyere interesse en poster med "jeg har kjøpt denne" og et bilde

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Folka som jobber der er greie nok, men ellers kan ikke si meg enig at det er verdens beste butikk. Til det har de for høye priser, og da ikke bare på import, men det meste de selger generelt. "Koster litt mer" er nok en liten underdrivelse...

Edit: Det minner meg faktisk på en episode hos Playcom i Oslo, hvor de IKKE var gode på kundeservice. Dette er kanskje ikke rette stedet å poste det, men dette er en stund siden skjedde. En venninne av meg hadde kjøpt en DVD-boks der, og ene platen hadde mange sirkulære riper og virket ikke skikkelig. Hun gikk tilbake for å bytte, men Playcom nektet, og mente det var spilleren hennes som hadde laget ripene. Hun kom til meg for hjelp, og etter at jeg kikket litt i selve boksen, så var det noen stygge hakk som stakk opp fra plastikken bak der hvor DVD-platen trykkes fast. Disse passet nøyaktig på der ripene på platen var. Altså har platen dreiet rundt inni innpakningen under transport e.l., og innpakningen har laget riper. Jeg gikk tilbake med henne til Playcom og da fikk plutselig pipen en annen låt. Men ikke akkurat kjempeservice første gangen, nei. Det verste var at karen der først kom med denne fine påstanden: "Ingen av platene vi selger har riper!" LOL!?! Hvordan kan de vite det, når de selger de forseglet. Plater som blir ripet eller skadet på fabrikken, nei det skjer aldri.
    Jeg er enig med at Playcom Oslo gir dårlig kundeservice! De tar ca (ikke alltid) 2 ganger prisen man betaler for samme dvd/blu ray fra div andre nettbutikker! Feks en blu ray til ca 154kr, tar Playcom Oslo alt fra 299,90 til 399,90kr! Dvs VIST man vil spare penger kjøper man fra nett! Og IKKE fra Playcom Oslo! Men MÅ man ha filmen med en gang? Må man velge om man er villig til å betale dobbelt av prisen fra feks Amazon osv. Til info Coop Obs har BD filmer til kr59,- pr stk.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Leo76
    Jeg er enig med at Playcom Oslo gir dårlig kundeservice! De tar ca (ikke alltid) 2 ganger prisen man betaler for samme dvd/blu ray fra div andre nettbutikker! Feks en blu ray til ca 154kr, tar Playcom Oslo alt fra 299,90 til 399,90kr! Dvs VIST man vil spare penger kjøper man fra nett! Og IKKE fra Playcom Oslo! Men MÅ man ha filmen med en gang? Må man velge om man er villig til å betale dobbelt av prisen fra feks Amazon osv. Til info Coop Obs har BD filmer til kr59,- pr stk.
    Det du påpeker har har INGENTING med kundeservice å gjøre.

At en fysisk butikk ikke konkurrerer på pris med de billigste nettbutikkene eller store kjøpesentre er greit nok. Så vidt jeg vet pris matcher de Platekompaniets butikker, som er eneste sammenlignbare konkurrent, på alt av vanlige Reg B utgivelser.

Å drive egen import fra USA med express over natten 2 ganger pr uke, DETer kundeservice

Som en som har jobbet i butikk i over 17 år så vet jeg viktigheten av personlig kundekontakt, og betaler gledelig noen kroner mer (eller som noen her absolutt vil ha det til: sinnsykt vannvittig utrolig hinsides latterlig mye mer) for å ha denne interaksjonen med en gjeng serviceytere i det absolutte toppskiktet. (og ja, jeg vet hva jeg snakker om).
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomsavini
    På en måte kan jeg se poenget ditt, at det er litt kjedelig.

På en annen side - om feks. 10 stykker poster samme post her; jeg har kjøpt meg Terminator 2 i super-duper-master-deluxe-utgave, hvilken verdi har det?
    De som følger litt med ser jo hva som gies ut, men det er slettes ikke alltid så lett å finne ut hvor ting er billigst.

For min egen del så er poster med pris/utsalgssted av *mye* høyere interesse en poster med "jeg har kjøpt denne" og et bilde
    Er ikkke det Prisjakt tråden er for da?

Jeg ser på "Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag " tråden som det den er, rett og slett hvilken Blu-ray man har kjøpt seg. Ikke hva som er billigst.

Newcomer Niels sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det er bra at folk legger ut hvilke filmer de har kjøpt med nyttig informasjon om filmen. Hvor den er kjøp og pris er også god informasjon, men prisdiskusjon hører hjemme i prisjakt tråden.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns det sporer av litt her for tiden.
    Tråden heter vitterlig "Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag". Denne tråden handler ikke om kundeservice eller prisjakt. Prisjakt finnes det en helt egen tråd for, kundeservice kan sikkert taes i en annen tråd.

Shallow har tatt et valg og funnet en butikk han er veldig fornøyd med, og om han velger å betale litt ekstra, så so what? Det er hans valg, og HAN står ved det. Det har vel ingen andre noe med.

Syns vi kan ta tråden tilbake til hva den faktisk er, nemlig hva slags Blu Ray man har kjøpt i dag, andre ting kan diskuteres andre steder.

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje vi er enige, synes ikke informasjon om filmen inkl hvor den er kjøpt og pris gjør noe. Denne tråden har gitt meg mange gode tips til å utvide samlingen med bra filmer til en fornuftig pris (ønsker å opparbeide meg en bra filmsamling uten å bruke unødvendig mye penger). Men å diskutere pris, hvem som har gjort det beste kjøpet eller har den beste service'n hører ikke hjemme i denne tråden.

Håper det fortsatt er akseptert å opplyse om hvor den er kjøp og til hvilken pris.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må da være helt greit å oppgi pris og fra hvor for de som ønsker det, jeg ser heller ikke noe galt i det.
    På samme måte som man ikke bør få kjeft hvis man ikke gjør det, det er ingen pristråd.

Og om noen vil betale litt ekstra så er det deres sak og ingen andres.

Tipper det er ganske normalt å kjøpe bil av en forhandler man stoler på også, istedenfor å kun gå etter billigste alternativ. Kanskje et dårlig eksempel, men dere skjønner hva jeg mener.

La tråden forbli som den er tenkt mener nå jeg, og så kan de som vil oppgi pris og hvor, de som ikke vil kan la vær.

Bruker selv tråden til å utvide samlingen, syns den er helt topp. Sjekker alltid her før jeg sjekker pristråden.

Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er vi helt enige

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Ridabu
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte fast and the furious 1-5 box den 18.01 på cdon.com, de hadde et supert tilbud, betalte bare 149,- Kjøpte også Pirates Of The Caribbean - The Collection til 399,- på cdon.com

LG 60" 60PA550T Plasma TV | Kilde: Samsung BD-D6500|
    Front: Dali Concept 8| Bak: Dali Concept 1| Sub: Dali Concept Sub 12|
    Amp: Yamaha RX-A1010BL| NAD c272|

Side 343 av 586 FørsteFørste ... 203 213 223 233 243 253 263 273 283 293 303 313 323 333 339 340 341 342 343 344 345 346 347 353 363 373 383 393 403 413 423 433 443 453 463 473 483 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •