Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 342

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  16
Side 342 av 587 FørsteFørste ... 202 212 222 232 242 252 262 272 282 292 302 312 322 332 338 339 340 341 342 343 344 345 346 352 362 372 382 392 402 412 422 432 442 452 462 472 482 ... SisteSiste
Viser resultater 6,821 til 6,840 av 11722
    Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av steelbook_g
    Måtte nesten bestille Star Wars for 499,- fra Elkjøp i dag:

Kom i posten idag. Gleder meg til å begynne på den

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måtte bestille Willy Wonka & the Chocolate Factory (Three-Disc 40th Anniversary Collector's Edition Blu-ray/DVD Combo) (1971) når prisen kun er $27.99.

Items: NOK 175,24

Shipping & Handling: NOK 40,57

Total Before Tax: NOK 215,81

Denne fikk jeg i går, takk for tips steelbook_q

Den var jaggu tung forresten!

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne går superbillig nå på Amazon.ca for den som skulle være interessert. Under tollgrensen, men frakt kommer jo i tillegg.

Ben-Hur 50th Anniversary Ultimate Collector's Edition Blu-ray: Amazon.ca: DVD

Intermediate JohnBuer07 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker

Da var prisen gått opp. Får vente til den er på vei ned igjen

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker

Nice. Jeg venter fortsatt på min.

Denne uken har jeg bestilt:

Fra Amazon.de

Hangover 2 Steelbook EUR 10,90

Amazon.ca:
    Ben-Hur (50th Anniversary Ultimate Collector's Edition) NOK 166,13

Fra cdon.com

Lethal Weapon Collection 49,-

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Amazon.ca:
    Ben-Hur (50th Anniversary Ultimate Collector's Edition) NOK 166,13
    Der var prisen gått opp igjen. Jeg tok ikke sjansen før jeg fikk bekreftelse på om det var noe fransk tekst utenpå/inni boksen på denne (som det somregel er på Canadiske utgaver). Ikke fått svar på bluray forum enda, så venter på US utgaven..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Der var prisen gått opp igjen. Jeg tok ikke sjansen før jeg fikk bekreftelse på om det var noe fransk tekst utenpå/inni boksen på denne (som det somregel er på Canadiske utgaver). Ikke fått svar på bluray forum enda, så venter på US utgaven..
    Slipcoveret utenpå boksen har både fransk og engelsk tekst, ja. Alt inni boksen er kun på engelsk.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"If you dont get 'THE THING' to that 'DREAMHOUSE' 'IN TIME', the 'SCORPION KING' will be very upset, and Ill have to shoot you. So I suggest you 'DRIVE' like hell "

Alle fra Playcom Oslo as usual
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"If you dont get 'THE THING' to that 'DREAMHOUSE' 'IN TIME', the 'SCORPION KING' will be very upset, and Ill have to shoot you. So I suggest you 'DRIVE' like hell "

Alle fra Playcom Oslo as usual
    Hva er grunnen til at du får disse filmene lenge før lansering?

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Hva er grunnen til at du får disse filmene lenge før lansering?
    Fordi butikken har fått dem inn allerede. Det er bare å ta turen innom eller ringe dem.

Og ja det koster litt mer, som enkelte genier garantert strax kommer å påpeker, men for meg er det verdt det.

Dette er planetens beste filmsjappe. Ingen over, ingen ved siden ( og nr.2 er nok et godt stykke bak ). En kundeservice uten sidestykke, og leveringstider i verdensklasse

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordi butikken har fått dem inn allerede. Det er bare å ta turen innom eller ringe dem.

Og ja det koster litt mer, som enkelte genier garantert strax kommer å påpeker, men for meg er det verdt det.

Dette er planetens beste filmsjappe. Ingen over, ingen ved siden ( og nr.2 er nok et godt stykke bak ). En kundeservice uten sidestykke, og leveringstider i verdensklasse
    Vi har en dyr hobby og den kan koste til tider. Det skal jeg være den første til å innrømme Har gått noen tusenlapper i det siste på eBay, ja.

Men jeg trodde ikke det var lov å selge før offisiell lansering. Derfor jeg lurte egentlig.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Vi har en dyr hobby og den kan koste til tider. Det skal jeg være den første til å innrømme Har gått noen tusenlapper i det siste på eBay, ja.

Men jeg trodde ikke det var lov å selge før offisiell lansering. Derfor jeg lurte egentlig.
    Det er Amerikanske region A utgaver, norske filmselskaper/tilsyn har null myndighet. De har prøvd seg i årevis laserdisc, dvd og nå bluray.

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er planetens beste filmsjappe.
    Folka som jobber der er greie nok, men ellers kan ikke si meg enig at det er verdens beste butikk. Til det har de for høye priser, og da ikke bare på import, men det meste de selger generelt. "Koster litt mer" er nok en liten underdrivelse...

Edit: Det minner meg faktisk på en episode hos Playcom i Oslo, hvor de IKKE var gode på kundeservice. Dette er kanskje ikke rette stedet å poste det, men dette er en stund siden skjedde. En venninne av meg hadde kjøpt en DVD-boks der, og ene platen hadde mange sirkulære riper og virket ikke skikkelig. Hun gikk tilbake for å bytte, men Playcom nektet, og mente det var spilleren hennes som hadde laget ripene. Hun kom til meg for hjelp, og etter at jeg kikket litt i selve boksen, så var det noen stygge hakk som stakk opp fra plastikken bak der hvor DVD-platen trykkes fast. Disse passet nøyaktig på der ripene på platen var. Altså har platen dreiet rundt inni innpakningen under transport e.l., og innpakningen har laget riper. Jeg gikk tilbake med henne til Playcom og da fikk plutselig pipen en annen låt. Men ikke akkurat kjempeservice første gangen, nei. Det verste var at karen der først kom med denne fine påstanden: "Ingen av platene vi selger har riper!" LOL!?! Hvordan kan de vite det, når de selger de forseglet. Plater som blir ripet eller skadet på fabrikken, nei det skjer aldri.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crs
    Folka som jobber der er greie nok, men ellers kan ikke si meg enig at det er verdens beste butikk. Til det har de for høye priser, og da ikke bare på import, men det meste de selger generelt. "Koster litt mer" er nok en liten underdrivelse...
    som enkelte genier garantert strax kommer å påpeker
    like clockwork ..

Jeg sa Beste, ikke billigste eller beste & billigste.

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    like clockwork ..

Jeg sa Beste, ikke billigste eller beste & billigste.
    Folk må da kunne uttale seg om prisene deres, uten at en behøver få nedsettende kommentarer...

Og hvis man generelt sier beste butikk, so jo, vil jeg si prisene de har valgt å ta, spiller en ikke ubetydelig rolle.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har alle gode og dårlige erfaringer rundt i forskjellige butikker/nettsteder. Personlig har jeg aldri handlet hos Playcom, da jeg synes de er for dyre for min smak.
    Om andre skulle velge å handle der er meg knekkende likegyldig så lenge de er fornøyd med butikken og servicen der.

Faktisk har jeg sluttet helt å handle i norske butikker når det gjelder film. Vel, nesten helt da. Og har jeg handlet har jeg gjort det hos Platekompaniet, som JEG er veldig fornøyd med :lol:

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av crs
    Folk må da kunne uttale seg om prisene deres, uten at en behøver få nedsettende kommentarer...
    Uttale seg, ja, men å drive å påpeke det gjentatte ganger, hver j.vla gang ?

Jeg unnlater aldri å si at jeg betaler mer for filmene enn Amazon/Elkjøp etc.

JEG BETALER CA KR 300,- PR FILM HOS PLAYCOM OSLO! dette er veiledende pris på USA region A på/før releasedato.

Sånn, så kan du henvise alle til denne posten i fremtiden.

Greia er at alle vet dette. Og du vet at alle vet dette. Og de som ikke vet det og spør får vite det.

Så la folk få bestemme selv hva som er viktigst for dem.

Hvis man vil ha filmer før release så kan man gjøre det flere steder, og samtlige er tilnærmet like dyre. Jeg har valgt et sted med personlig service i verdensklasse, og leveringstider som gruser de fleste andre uansett hva du velger å betale.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere gir dere aldri hehe

Amazon.com:
    The Ides of March $17.99
    50/50 $17.99
    The Double $13.99
    The Thing $23.99
    Real Steel $24.99
    Drive $19.99
    In Time $24.99

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Dere gir dere aldri hehe

Amazon.com:
    The Ides of March $17.99
    50/50 $17.99
    The Double $13.99
    The Thing $23.99
    Real Steel $24.99
    Drive $19.99
    In Time $24.99
    In Time var helt fantastisk, Drive starter nå

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uttale seg, ja, men å drive å påpeke det gjentatte ganger, hver j.vla gang ?
    Sårt tema for deg eller? Kan ikke se at jeg har drevet å påpekt noe her gjentatte ganger, såvidt jeg husker spurte jeg en gang tidligere i tråden hva du betalte for filmene, og i posten her nå var det ikke DEG jeg uttalte meg om, men butikken. Du tar det alt for personlig.

Hvis man vil ha filmer før release så kan man gjøre det flere steder, og samtlige er tilnærmet like dyre. Jeg har valgt et sted med personlig service i verdensklasse, og leveringstider som gruser de fleste andre uansett hva du velger å betale.
    Ikke nødvendigvis. Jeg har testet ut PlanetAxel i det siste, og jeg fikk Drive tidligere denne uken, $20 + $3 i frakt. Det tilsvarer da ca. 140,-. Til Norge har jeg sålangt inntrykk av at man har filmene i hende rundt en uke +/- før releasedato. Filmene jeg sålangt har bestilt derfra har blitt sendt 2 uker før release. Dette er bare et tips om noen føler for å importere billigere enn f.eks. Playcom i Oslo. Har ingen problemer med å se at de kan være de absolutt raskeste om man ikke har tålmodighet, men om man klarer vente en ukes tid, så kan man få de samme filmene i mange tilfeller for nesten halve prisen.

Side 342 av 587 FørsteFørste ... 202 212 222 232 242 252 262 272 282 292 302 312 322 332 338 339 340 341 342 343 344 345 346 352 362 372 382 392 402 412 422 432 442 452 462 472 482 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •