Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 323

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  16
Side 323 av 587 FørsteFørste ... 183 193 203 213 223 233 243 253 263 273 283 293 303 313 319 320 321 322 323 324 325 326 327 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 433 443 453 463 ... SisteSiste
Viser resultater 6,441 til 6,460 av 11722
    Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lurer på hvor mange pakker fra amazon.co.uk som har forsvunnet for meg, siste måneden kansje 2-3 pakker. Hver replacement jeg får har de skrevet feil pris (£37-£40) så toll kommer i tillegg. Da ender det med at jeg må sende mail til posten om feilprisningen.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Høres ut som du må skaffe deg postboks.

1-2 dager postgang fra UK? Det pleier å ta godt og vel uke når jeg bestiller fra Amazon UK.
    Har fått fort før, men men.

Var forøvrig Play.com jeg bestilte fra, jeg stoler ikke helt på Amazon enda, og etter forferdelig service fra skandinaviske CD.ON (egen tråd) så skal det litt til for at et nettfirma skal få min tillit.

Play.com har jeg hørt såpass gode omtaler om, og har dessuten fått alle filmer fra de fram til nå.

Venter i spenning, kanskje det er noe Alien i postkassa i morgen?

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingen dårlig erfaring med Amazon enda (bank i bordet) men er et par filmer fra Play som har forsvunnet i posten. Ved 2 anledninger så fikk Play filmene i retur.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Lurer på hvor mange pakker fra amazon.co.uk som har forsvunnet for meg, siste måneden kansje 2-3 pakker. Hver replacement jeg får har de skrevet feil pris (£37-£40) så toll kommer i tillegg. Da ender det med at jeg må sende mail til posten om feilprisningen.
    Har aldri opplevd at pakker fra Amazon UK har blitt borte. Derimot fikk jeg for første gang en pakke som manglet en film for noen uker siden. Da jeg fikk en erstatningsdvd fra Amazon, så var pakken feilmerket, og prisen var opgitt til £29 eller noe sånt. Jeg har aldri skjønt hvor de fikk denne verdien fra, ettersom den aktuelle filmen aldri hadde kostet mer enn £25 (Jeg kjøpte den for £8, og den kostet £10 da de sendte erstatningen).

Anyway - jeg sendte mail til kundeservice til Amazon UK, og den 8. oktober fikk jeg dette svaret:

Sitat Opprinnelig postet av Amazon UK kundeservice
    Hello,

Thank you for contacting Amazon.co.uk regarding the customs charges you faced, when receiving the replacement order 202-2866519-1708304.

Please accept our sincerest apologies, as this was down to a printing error on Amazon's part. The value of your replacement should really have read as 0.00GBP, and I regret any inconvenience this has caused.

Please rest assured that we have ensured that this will not occur for future orders or replacements.

We are happy to accept the responsibility for any customs charges you paid in this case, however, I understand that you have already explained the situation to Norwegian Customs and they have agreed to release the package to you, free of charge.

I would like to take this opportunity to thank you for bringing this to our attention. We will work to prevent such instances from happening again in the future.

Once again, I apologise for any inconvenience caused. I hope that you will allow us another opportunity to prove the quality of our service to you in the future.

Thank you for shopping at Amazon.co.uk.
    Så får vi se da om dette bare er svada, eller om de faktisk klarer å fange opp feilen.

For øvrig mener jeg det vil være feil å merke pakken med £0 også. Riktig verdi vil jo være det jeg opprinnelig ga for varen. Hvis varen koster over 200,- og den opprinnelige pakken aldri kom frem, så må jeg jo betale moms på erstatningen. Det blir selvfølgelig litt mer komplisert hvis det blir som mitt tilfelle, der en av varene mangler, men totalverdien på pakken inkluderer verdien for varen som ikke kom med. Hvis denne pakken hadde hatt en verdi over 200,- så ville jeg jo allerede ha betalt moms for varen, selv om jeg aldri fikk den, og da bør jeg jo slippe å betale den på nytt.

Active borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Har fått fort før, men men.

Var forøvrig Play.com jeg bestilte fra, jeg stoler ikke helt på Amazon enda, og etter forferdelig service fra skandinaviske CD.ON (egen tråd) så skal det litt til for at et nettfirma skal få min tillit.

Play.com har jeg hørt såpass gode omtaler om, og har dessuten fått alle filmer fra de fram til nå.

Venter i spenning, kanskje det er noe Alien i postkassa i morgen?
    Play har jeg opplevd at har tatt fra 3 virkedager til 5... Og blitt tregere det siste året. Så er ikke sikkert filmen er borte.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Play.com bruker laaaaaaaaaaaaaang tid.
    Du kan forvente rundt 2-3uker.

Har bestilt veldig mye der og aldri fått filmer før det hvertfall har gått minst en uke. vanligste er mellom 2-3 uker selv om varen er på lager.

Vet jo ikke om det er play selv som er treige, posten eller tollvesenet.
    Bor sentralt i oslo området (bærum).

Ellers er jeg strålende forøyd.
    Alltid fått varene mine tilslutt.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim

Har bestilt veldig mye der og aldri fått filmer før det hvertfall har gått minst en uke. vanligste er mellom 2-3 uker selv om varen er på lager.

Hmmmm, men jeg fikk jo mail på at de sendte den forigårs morgen 800. Isåfall er det jo postvesenet som er treige.

Er sikker på at posten er full av kjeltringer og overklåfingrede tollere som tar all post de kan. Tar de den inn til tollvurdering så er jeg sikker på at det hoper seg opp en stor kø og det tar mange dager før den tollfrie varen er godkjent som tollfri. Har opplevd at tollere har åpnet posten min og ettersendt den etter 6måneder!!!

Synes posthandel er helt tragisk, mtp at jeg har mistet varer for mange tusen og betalt nær 2000kr for varer jeg aldri har fått så synes jeg det er elendige vilkår.

Jeg skulle ønske at alle postpakker hadde sporing, det synes jeg er veldig greit. Er det sporing så kan jeg bare logge på å se hvor pakken til enhver tid befinner seg. Føles mye tryggere.....

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Hmmmm, men jeg fikk jo mail på at de sendte den forigårs morgen 800. Isåfall er det jo postvesenet som er treige.

Er sikker på at posten er full av kjeltringer og overklåfingrede tollere som tar all post de kan. Tar de den inn til tollvurdering så er jeg sikker på at det hoper seg opp en stor kø og det tar mange dager før den tollfrie varen er godkjent som tollfri. Har opplevd at tollere har åpnet posten min og ettersendt den etter 6måneder!!!

Synes posthandel er helt tragisk, mtp at jeg har mistet varer for mange tusen og betalt nær 2000kr for varer jeg aldri har fått så synes jeg det er elendige vilkår.

Jeg skulle ønske at alle postpakker hadde sporing, det synes jeg er veldig greit. Er det sporing så kan jeg bare logge på å se hvor pakken til enhver tid befinner seg. Føles mye tryggere.....

Herregud da... venta 2 dager og begynner å bli utålmodig allerede... er vel ikke noe å ta helt av for? Slapp av gutt, varen kommer nok om et par dager. Du bør ihvertfall klare å vente 2 uker før du blir helt desperat. Kan nok slappe helt av hvis den skulle ha blit borte med posten, så sender de deg nok ny film.

PS
    Amazon.co.uk er heller ikke noe problem å handle ifra. Har selv aldri opplevd at noen varer ikke har kommet frem. Men om du er av den nervøse typen, så bør du heller holde deg til å handle i norske butikker hvor du er sikra på at du får med deg varen hjem med en gang 8)

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte X-Men - The Ultimate Limited Collection (Blu-ray)for 499kr på Platekompaniet idag8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte x.men first class på obs sartor idag, 189kr:-D
    samsung 65" uh7505 - sek-3500u - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - epson tw6000w - xbox one -ps4 - wiiu

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonny85
    Herregud da... venta 2 dager og begynner å bli utålmodig allerede... er vel ikke noe å ta helt av for? Slapp av gutt, varen kommer nok om et par dager. Du bør ihvertfall klare å vente 2 uker før du blir helt desperat. Kan nok slappe helt av hvis den skulle ha blit borte med posten, så sender de deg nok ny film.

PS
    Amazon.co.uk er heller ikke noe problem å handle ifra. Har selv aldri opplevd at noen varer ikke har kommet frem. Men om du er av den nervøse typen, så bør du heller holde deg til å handle i norske butikker hvor du er sikra på at du får med deg varen hjem med en gang 8)
    Håper du har rett. Og ja det er nok litt tidlig, bare det at jeg har så dårlige erfaringer fra netthandel.

Dessuten er det jo prisen som er så forskjellig fra butikkpris som gjør at jeg prøver meg på netthandel allikevel.

Alien bluray boks til 150?kr er jo litt vanskelig å holde seg unna for en hardbarka scifi fan.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Tournament $10.99
    Cape Fear $13.99

Amazon.com.

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Strømmen
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I går mottok jeg Full Metal Jacket: Limited Edition Steel Book fra Amazon Canada kr 132 inkludert frakt

Og sist uke mottok jeg Sin City Premium Edition Steelbook Kr 160 fra Amazon Canada inkludert frakt

Begge gangene tok det kun 3 dager fra varen var sendt til DHL stod på døra:-D

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Fikk snakket med et medlem fra Blu-ray.com jeg har handlet hos før. Han hadde et eksemplar han var villig til å selge.
    Så da er det bare å sitte og vente til den havner i post kassen :-D

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steelbook_g
    Fikk snakket med et medlem fra Blu-ray.com jeg har handlet hos før. Han hadde et eksemplar han var villig til å selge.
    Så da er det bare å sitte og vente til den havner i post kassen :-D
    Fint at du fikk ordnet deg, er for lekker til å la passere
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiiim

5 dager fra play til meg på vestlandet. Det står på kvitteringen når Play.com har sendt ut pakken ifra sitt lager, så det er fort gjort å sjekke om det er play eller posten som har vert treige. Men Play.com har garanti på at varen sendes innen 24 timer om varen er på lager.

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runefalk
    Kjøpte X-Men - The Ultimate Limited Collection (Blu-ray)for 499kr på Platekompaniet idag8)
    Den så feit ut Var ikke klar over at den eksisterte. Tror jeg må inn på nettsiden til Platekompaniet i løpet av kvelden 8)

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,506
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den Store Lebowski ble kjøpt i dag. Kongefilm8)

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm regner med at jeg har blitt bøffa av posten eller tollen. Tar alt jeg får av film som bonus, ikke annet å gjøre... :???:

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,346
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klarte ikke dy meg når en først tittet litt hos play...

* Sucker Punch - 13,99£

* Kung Fu Panda - 14,99£ (pre order)

* Priest - 14,99£

* Captain America - 15,99£ (pre order

= 59,69£ (Ca.. 530 og noen kr`ich ?)

Side 323 av 587 FørsteFørste ... 183 193 203 213 223 233 243 253 263 273 283 293 303 313 319 320 321 322 323 324 325 326 327 333 343 353 363 373 383 393 403 413 423 433 443 453 463 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •