Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 305

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  15
Side 305 av 586 FørsteFørste ... 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 265 275 285 295 301 302 303 304 305 306 307 308 309 315 325 335 345 355 365 375 385 395 405 415 425 435 445 ... SisteSiste
Viser resultater 6,081 til 6,100 av 11711
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Ridabu
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Det har kommet flere meldinger her om at play har begynt å sende filmer sammen. Men, ingen har meldt om at de har slått sammen to filmer som koster under £18, til en pakke som koster over £18. Siden £18 er tollfritaksgrensen i UK, så tror jeg play bevisst holder seg under denne grensen.

Uansett er diskusjonen irrelevant, ettersom Amazon UK er billigere enn play i 99,8% av tilfellene.

Veldig interessante svar her på dette emnet. Jeg kommer nok til å prøve og bestille noe fra amazon og play får se hva jeg liker best. Er ikke alltid pris er eneste grunn til at jeg velger ditt istedenfor datt.
    LG 60" 60PA550T Plasma TV | Kilde: Samsung BD-D6500|
    Front: Dali Concept 8| Bak: Dali Concept 1| Sub: Dali Concept Sub 12|
    Amp: Yamaha RX-A1010BL| NAD c272|

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    har aldri fått 2 filmen sammen fra play,com men har fått 2 tskjorter i samme pakke men de kostet bare 5£ hver.

fikk nylig Super blu-ray fra play.com £9.99

Denne filmen har litt samme handling som kick-ass men har et mye lavere budsjett, en "taper" mister konen sin til en slesk fyr og i hans desperasjon finner han ut at han vil lage en superhelt for å rette på alt det gale som skjer. filmen er morsom og sær, på samme tid svært voldelig med masse grove voldsscener. den hadde ikke subs men det gikk greit uten. anbefales.

Kjøpte samme fra amazon og fikk den i posten for noen dager siden, ikke fått sett den ennå.... Men jeg betalte kun 7.50 pund for den og får den til samme pris i dag... Blir penger å spare ved å bestille fra amazon

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jonny85
    Kjøpte samme fra amazon og fikk den i posten for noen dager siden, ikke fått sett den ennå.... Men jeg betalte kun 7.50 pund for den og får den til samme pris i dag... Blir penger å spare ved å bestille fra amazon
    har opplevd så utrolig treig postgang fra amazon.com (sist over en måned på en film) hvis ikke man vil betale en formue i porto, så jeg holder meg til play.com med sine 1 uke ca
    samsung 65" uh7505 - sek-3500u - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - epson tw6000w - xbox one -ps4 - wiiu

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har opplevd så utrolig treig postgang fra amazon.com (sist over en måned på en film) hvis ikke man vil betale en formue i porto, så jeg holder meg til play.com med sine 1 uke ca
    Amazon.co.uk: Low Prices in Electronics, Books, Sports Equipment & more bestiller ikke fra amerika, men UK.
    bestilte den filmen og en annen og dermed får man gratis frakt med levering på 3-10 dager... pleier aldri å ta mer enn 3-4 dager....

Teste neste gang du skal bestille, du blir garantert fornøyd

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon.co.uk: Low Prices in Electronics, Books, Sports Equipment & more bestiller ikke fra amerika, men UK.
    bestilte den filmen og en annen og dermed får man gratis frakt med levering på 3-10 dager... pleier aldri å ta mer enn 3-4 dager....

Teste neste gang du skal bestille, du blir garantert fornøyd
    sender de separat også?
    samsung 65" uh7505 - sek-3500u - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - epson tw6000w - xbox one -ps4 - wiiu

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg ikke de gjør.... men vat blir trukket ifra når du går til betalingen....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tror jeg ikke de gjør.... men vat blir trukket ifra når du går til betalingen....
    Så da må man passe på at man
    1: Ikke "bygger" ordrer som kommer over momsfri verdi?
    2: Må passe på å komme over en minsteverdi som gir fraktfri levering?

Brenner du deg en gang, skal du handle endel før det blir billigere enn play.com

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, nå fikk du det til å hørtes utrolig slitsomt....

For det første, man vet jo at 200 kr er grensen for toll og momsfri handel...
    Har du vanskelig for å gjøre om fra pund til norske kroner, så kan man også få prisen oppgitt i norske kroner Så det burde gjøre det lettere for deg....

Når det gjelder punkt 2. Så vil man se når man går til kassen at man kan huke av for gratis frakt hvis man har handlet innenfor 17 pund... Så det burde vel ikke være så vanskelig å vite at fra ca 17-18 pund så får man gratis frakt?

Eneste mulighet for at du brenner deg er at du handler varer for 199.8 osv, men da vet du jo selv at du tar en stor risk. siden kursn kan endre seg...
    Mitt tips er da bestiller for maks 197 kr, så skal det gå greit

Men fint for deg om du er fornøyd med Play... jeg bare sier at det er penger å spare, så får jo du gjøre hva du føler for Men ikke så vanskelig som du skal ha det til.... Tipper du også ville klart det

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har du vanskelig for å gjøre om fra pund til norske kroner, så kan man også få prisen oppgitt i norske kroner Så det burde gjøre det lettere for deg....

Når det gjelder punkt 2. Så vil man se når man går til kassen at man kan huke av for gratis frakt hvis man har handlet innenfor 17 pund... Så det burde vel ikke være så vanskelig å vite at fra ca 17-18 pund så får man gratis frakt?

Eneste mulighet for at du brenner deg er at du handler varer for 199.8 osv, men da vet du jo selv at du tar en stor risk. siden kursn kan endre seg...

Men fint for deg om du er fornøyd med Play... jeg bare sier at det er penger å spare, så får jo du gjøre hva du føler for Men ikke så vanskelig som du skal ha det til.... Tipper du også ville klart det
    Haha, fortjente vel den der

Ja, jeg er fornøyd med play.com, men ikke mer enn at jeg - for ikke å fremstå som en sutrekopp - skal legge inn en bestilling på amazon også

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sweet Blir nok veldig fornøyd skal du se

Brukte bare play før jeg også... men blir faktisk endel kroner å spare hvis du handler endel... Fant ut det med vat på dette forumet her...

men husk det er ikke amazon.com men Amazon.co.uk: Low Prices in Electronics, Books, Sports Equipment & more har ikke bestilt fra .com før, men tror man må betale frakt derifra uansett + det er ikke samme zone på alle filmene som det er på uk

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hørest slitsomt ut, får holde meg til play.com side mange filmer koster under 17£ blir det jalla å finne noe som man kan kjøpe samtidig bare for den gratis frakten...hvis filmen koster 15£ hva legger du til f.eks

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett er diskusjonen irrelevant, ettersom Amazon UK er billigere enn play i 99,8% av tilfellene.
    Ikke om man finner èn dvd man ønsker så koster £2.99 på begge sidene, bruker ofte play i det tilfellet.

Siste bestillinger:
    Super $13.49
    Dazed and Confused $16.49
    After the Sunset $14.49

Amazon.com.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Ikke om man finner èn dvd man ønsker så koster £2.99 på begge sidene, bruker ofte play i det tilfellet.
    Dette er et typisk 0,2%-tilfelle

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hørest slitsomt ut, får holde meg til play.com side mange filmer koster under 17£ blir det jalla å finne noe som man kan kjøpe samtidig bare for den gratis frakten...hvis filmen koster 15£ hva legger du til f.eks
    Terskelen for hva som er slitsomt har flyttet seg ganske langt i det siste, skjønner jeg.

Frakten for en film fra Amazon UK er £1,98. VAT som trekkes fra er på 20%. For at VAT skal utgjøre mer enn frakt, så må filmen (eks. VAT) altså koste 1,98/0,2 = £9,90. Med andre ord, selv om du driter i gratis frakt, så blir filmen billigere enn det som er oppgitt på produktsiden hvis den koster mer enn £11,88.

Men for all del, jeg har ikke tenkt til å tvinge noen til å spare penger, så du får gjøre som du vil.

EDIT: snek seg inn en regnefeil, gitt. Fikset nå.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er forskjell på USA og Storbritannia. Pakker fra Amazon UK er fremme på ca. en uke.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Terskelen for hva som er slitsomt har flyttet seg ganske langt i det siste, skjønner jeg.

Frakten for en film fra Amazon UK er £1,98. VAT som trekkes fra er på 20%. For at VAT skal utgjøre mer enn frakt, så må filmen altså koste 1,98/0,2 = £9,90. Med andre ord, selv om du driter i gratis frakt, så blir filmen billigere enn det som er oppgitt på produktsiden så lenge filmen koster mer enn £10.

Men for all del, jeg har ikke tenkt til å tvinge noen til å spare penger, så du får gjøre som du vil.

Brukte kun play.com tidligere, men fant fort ut at det var en del å spare på å bruke amazon.uk. Jeg handler en god del film og har derfor alltid mye film i "Saved Items / To Buy Later" eller i en "Wish List".
    Mangler jeg noen pund på å få gratis frakt finner jeg alltid en film derfra....

Holder en seg under £25 før VAT trekkes fra går det helt fint, og uansett finner en jo omregningskursen her: http://avforum.no/forum/produkt-pris...egioninfo.html
    Dette kan jo umulig være så fryktelig slitsomt ...? :???:

T.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,972
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    -img_2762-2-jpg

-img_2765-2-jpg

The Ward og Stakeland fra Playcom oslo, Rebellion/Equilibrium Japan utgave brukt fra blu-ray.com forum for kr 303. Bestillt direkte fra Amazon.jp blir det nesten dobbelt så dyrt.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det Amazon sier, men det er ikke det som er tilfelle. Du må bestille for ca. £20 (£19.92, mener jeg å huske) inkl. VAT for å få fri frakt. Når VAT trekkes fra, havner du rett i underkant av £17.
    Du har så rett så rett. Jeg bare trodde de hadde endret praksis, siden de hadde begynt å skrive 25£ som grense.

Som flere er inne på, selv med frakt er Amazon stort sett billigere enn Play.

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    350
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjibba
    Du har så rett så rett. Jeg bare trodde de hadde endret praksis, siden de hadde begynt å skrive 25£ som grense.

Som flere er inne på, selv med frakt er Amazon stort sett billigere enn Play.

Skal visst ikke være lett å forklare at det blir billigere... virker som om noen har bestemt seg for at det er kun Play som gjelder... Men men, det er de som taper på det... Hvorfor betale billig når man kan betale dyrt hehe

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord

Siste bestillinger:
    Super $13.49
    Dazed and Confused $16.49
    After the Sunset $14.49

Amazon.com.
    haLLOOO DVD??? kjøper ikke dvd.....

Side 305 av 586 FørsteFørste ... 165 175 185 195 205 215 225 235 245 255 265 275 285 295 301 302 303 304 305 306 307 308 309 315 325 335 345 355 365 375 385 395 405 415 425 435 445 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •