Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 298

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  16
Side 298 av 586 FørsteFørste ... 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 258 268 278 288 294 295 296 297 298 299 300 301 302 308 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 428 438 ... SisteSiste
Viser resultater 5,941 til 5,960 av 11714
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da fikk jeg denne levert i hånda idag.

-t600skull-jpg

Fra Amazon.co.uk til gpb 19.16, dvs ca 170 kr. Fikk lov å velge fri frakt, og den ble sendt express tilogmed. Fra bestilling til meg på 3 dager.

Men imorra Blir det Sucker Punch såfremt posten gjør jobben sin krysser fingrene..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Men imorra Blir det Sucker Punch såfremt posten gjør jobben sin krysser fingrene..
    Hvilket trix har du brukt for å få dette til når det står "This title will be released on August 8, 2011." på amazon.co.uk ??:-? Har posten tidsmaskin?!

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,288
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte "The Fighter" på platekompaniet.

Hørt den skulle være meget bra, så lurer på om den står seg ut ifra andre boksefilmer, med "the Raging Bull" på topp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr Jetta
    Hvilket trix har du brukt for å få dette til når det står "This title will be released on August 8, 2011." på amazon.co.uk ??:-? Har posten tidsmaskin?!
    Slippes 28. juni
    her Amazon.com: Sucker Punch (Blu-ray/DVD Combo + Digital Copy): Abbie Cornish, Emily Browning, Zack Snyder: Movies & TV
    og
    her Sucker Punch Theatrical Extended Cut Steel Book Blu-ray: Amazon.ca: Scott Glen, Jena Malone, Carla Gugino, Vanessa Hudgens, Zack Snyder, Zack Snyder/Christopher DeFaria: DVD

Tipper grunnen til at Shallow får de så tidlig er at han kjøper via playcom...? Velkommen til PlayCom! ...???
    Eller muligens herfra: Sucker Punch:Extended Cut (Blu-ray)(Pre-order/Jun 28)(Region Free:ABC)
    Tror begge disse sender ut veldig tidlig ...?

Jeg venter for min del til steelbook'n slippes i Canada. Blir levert på døra av DHL i løpet av 2-3 dager, til vanlig fraktkostnad, når jeg bestiller fra amazon.ca.
    Det betyr levering ca. 30. juni og det kan jeg leve med.

T.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TwoRE
    Jeg venter for min del til steelbook'n slippes i Canada. Blir levert på døra av DHL i løpet av 2-3 dager, til vanlig fraktkostnad, når jeg bestiller fra amazon.ca.

T.
    Det stemmer at Playcom i oslo sentrum fikk denne idag, og den er allerede på vei til meg Har i tillegg bestillt Canada Steelbook med rimeligste frakt, dvs 6-12mnd levering.. OG Tysk Stålbok med release 8 aug. Denne filmen er verdt hver krone, og 10 dager før usa releas kan JEG leve med
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

T.
    Du mener vel med express frakt og da blir totalprisen på kr 304,- ?

Active Mr Jetta sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Levanger
    Poster
    336
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK, takk for rask og grei forklaring

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innom Platekompaniet idag, og da ble det To på Rømmen til kr 149...

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slippes 28. juni
    her Amazon.com: Sucker Punch (Blu-ray/DVD Combo + Digital Copy): Abbie Cornish, Emily Browning, Zack Snyder: Movies & TV
    og
    her Sucker Punch Theatrical Extended Cut Steel Book Blu-ray: Amazon.ca: Scott Glen, Jena Malone, Carla Gugino, Vanessa Hudgens, Zack Snyder, Zack Snyder/Christopher DeFaria: DVD

Tipper grunnen til at Shallow får de så tidlig er at han kjøper via playcom...? Velkommen til PlayCom! ...???
    Eller muligens herfra: Sucker Punch:Extended Cut (Blu-ray)(Pre-order/Jun 28)(Region Free:ABC)

T.
    Trodde de hadde sluttet å sende den med DHL? Er forum medlemmer på Bluray.com som har klaget på dette i det siste. Jeg har selv bestilt fra Amazon.ca og valgt den billigste frakten og fått den på døren 2-3 dager senere. Men trodde de hadde "sett" feilen og sluttet med det nå...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du mener vel med express frakt og da blir totalprisen på kr 304,- ?
    Sitat Opprinnelig postet av steelbook_g
    Trodde de hadde sluttet å sende den med DHL? Er forum medlemmer på Bluray.com som har klaget på dette i det siste. Jeg har selv bestilt fra Amazon.ca og valgt den billigste frakten og fått den på døren 2-3 dager senere. Men trodde de hadde "sett" feilen og sluttet med det nå...
    Nei, bestilte 6 steelbooks for noen uker siden - de som hadde release den 31. mai , bl.a. blade, eastern promises og the fighter + One flew over the... digibook i forrige uke.
    Alle ble levert ila 2-3 dager med DHL :-), men jeg hadde et par leveringer tidligere i år (bd med vanlig amaray), som tok litt lenger tid ja... alle ble bestilt med standard int. shipping.

Mener at kun 2-3 bestillinger av totalt ca 30 har gått med Canada Post det siste året,
    men alle steelbooks har blitt sendt med DHL til tross at jeg har valgt standard shipping. Kan også nevnes at pakking av steelbooks er meget bra.

Nå har jeg bestilt en 5-6 steelbooks til med release den 28. juni og regner med at alle blir levert ila 2-3 dager med DHL selv om jeg har valgt stand. int. shipping som tidligere.
    Bestiller da en og en slik at frakten totalt sett for alle blir nokså høy, det er kanskje grunnen til at de sender med DHL ...?
    De gangene filmene har blitt sendt med Canada Post har jeg kun bestilt en film.

Ellers mener jeg at det er noe streik e.l. på gang i Canada Post - enda en grunn til at amazon.ca velger DHL ...? Ellers vil de nok tape masse kunder ...?
    Canada Post Nationwide Shutdown of Operations - Blu-ray Forum

T.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det stemmer at Playcom i oslo sentrum fikk denne idag, og den er allerede på vei til meg Har i tillegg bestillt Canada Steelbook med rimeligste frakt, dvs 6-12mnd levering.. OG Tysk Stålbok med release 8 aug. Denne filmen er verdt hver krone, og 10 dager før usa releas kan JEG leve med
    Jeg er rimelig sikker på at du vil motta steelbook'n fra Canada ila 2-4 dager - hvis ikke blir jeg overrasket.

Ellers ser også jeg fram til denne filmen og har som deg også bestilt steelbook'n fra amazon.de :-). Håper bare coverene er ulike (som det ser ut til).

T.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, bestilte 6 steelbooks for noen uker siden - de som hadde release den 31. mai , bl.a. blade, eastern promises og the fighter + One flew over the... digibook i forrige uke.
    Alle ble levert ila 2-3 dager med DHL :-), men jeg hadde et par leveringer tidligere i år (bd med vanlig amaray), som tok litt lenger tid ja... alle ble bestilt med standard int. shipping.

Mener at kun 2-3 bestillinger av totalt ca 30 har gått med Canada Post det siste året,
    men alle steelbooks har blitt sendt med DHL til tross at jeg har valgt standard shipping. Kan også nevnes at pakking av steelbooks er meget bra.

Nå har jeg bestilt en 5-6 steelbooks til med release den 28. juni og regner med at alle blir levert ila 2-3 dager med DHL selv om jeg har valgt stand. int. shipping som tidligere.
    Bestiller da en og en slik at frakten totalt sett for alle blir nokså høy, det er kanskje grunnen til at de sender med DHL ...?

Ellers mener jeg at det er noe streik e.l. på gang i Canada Post - enda en grunn til at amazon.ca velger DHL ...? Ellers vil de nok tape masse kunder ...?

T.
    Hadde en liten dialog med en canadier på blu-ray.com sitt forum, og han sa at en av grunnene til lang levering var at amazon.ca, for å spare penger, har gått over til båt(wtf!!!!!) frakt istedet for fly..

Nå har jeg og bestilt Steelbooken av Sucker Punch fra amazon.ca med billigste alternativ, blir spennende å se hvor lang tid det tar.

Hadde forresten litt av samme erfaring med dvdworldusa.com for en god stund siden. Jeg bestilte ofte 3-4 filmer på rappen, da med inkludert/gratis frakt, og bestilte dem en og en for å komme under 200,- grensa. Så pakket de alle filmene sammen med ekspress frakt.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er rimelig sikker på at du vil motta steelbook'n fra Canada ila 2-4 dager - hvis ikke blir jeg overrasket.

Ellers ser også jeg fram til denne filmen og har som deg også bestilt steelbook'n fra amazon.de :-). Håper bare coverene er ulike (som det ser ut til).

T.
    Har egentlig generellt liten interesse for Steelbooks, men disse skal flanke denne som kommer iløpet av juli

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har egentlig generellt liten interesse for Steelbooks, men disse skal flanke denne som kommer iløpet av juli

Er samler av steelbooks så disse må jeg ha, frister med den statuen også da - den var utrolig fin, men har ikke plass til slikt - sliter med å finne nok plass til de få Lim Editions boksene jeg har.

Ellers har jeg fått med meg den fine samlingen din av replicas og diverse via bildene på bluray.com - utrolig fin samling!

T.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slippes 28. juni
    og

T.
    Blir det sånn at for å få extended cut må man bestille fra usa? Jeg måtte kjøpe amerikansk utgave av watchmen for å få extended, noe som burde være unødvendig...
    samsung 65" uh7505 - sek-3500u - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - epson tw6000w - xbox one -ps4 - wiiu

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

T.

Har bestilt en del Steelboooks i år fra Amazon.ca og fått de innen 2-3 dager. Men har ikke bestilt etter at ryktene sa at de hadde gått over til båt som Shallow_ har nevnt.

Du får gi beskjed om du får Steelbookene dine like fort denne gangen også. Jeg skal selv bestile et par etter sommeren....er ingenting som er bedre enn Steelbook :grin:

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme som Shallow_, ante ikke at Bend it Like Beckham var kommet på blu så da ble den bestilt £8.99, dessverre fra Play.com da Amazon.co.uk ikke ville ta ordren :???:

Har også Fringe: The Complete Second Season bestilt fra Amazon.com ($27.49).

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,980
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Blir det sånn at for å få extended cut må man bestille fra usa? Jeg måtte kjøpe amerikansk utgave av watchmen for å få extended, noe som burde være unødvendig...
    Etter det jeg har lest så får ikke UK extended utgaven, men både .DE og .FR gjør.. Kjøper ikke Sone B titler som gis ut i US så har generellt liten kunnskap om forskjeller..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steelbook_g
    Du får gi beskjed om du får Steelbookene dine like fort denne gangen også. Jeg skal selv bestile et par etter sommeren....er ingenting som er bedre enn Steelbook :grin:
    Ja, det skal jeg gjøre.

Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Etter det jeg har lest så får ikke UK extended utgaven, men både .DE og .FR gjør.. Kjøper ikke Sone B titler som gis ut i US så har generellt liten kunnskap om forskjeller..
    Ja, det ser ut som .FR får "version longue" i alle fall, trolig blir også dette en steelbook...?:
    Sucker Punch Combo Blu-ray + DVD [Blu-ray]: Amazon.fr: Emily Browning, Abbie Cornish, Jena Malone, Zack Snyder

- - -

Jeg fikk ellers "True Grit - Steelbook" fra HMV i går, £17.99 - utrolig flott:
    True Grit: Region Free:: Hmv Exclusive: Steelbook (2011): BLU-RAY: hmv.com

T.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne-Children Of Men / Underworld (Blu-ray)99kr.Begge to i samme covere8)
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Side 298 av 586 FørsteFørste ... 158 168 178 188 198 208 218 228 238 248 258 268 278 288 294 295 296 297 298 299 300 301 302 308 318 328 338 348 358 368 378 388 398 408 418 428 438 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •