Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 242

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  16
Side 242 av 587 FørsteFørste ... 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 238 239 240 241 242 243 244 245 246 252 262 272 282 292 302 312 322 332 342 352 362 372 382 ... SisteSiste
Viser resultater 4,821 til 4,840 av 11722
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Fikk denne fra play.com i går

Dessverre hadde jeg ikke bestilt denne boksen. Fakturaen forteller at det var en ire som egentlig skulle ha denne. Jeg hadde egentlig bestilt Heroes Sesong 2, men jeg blir nok nødt til å rapportere at den ikke har kommet frem, tenker jeg.
    Da kontakter du Play og får instruksjoner om retur. De refunderer det du må legge ut.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk denne fra play.com i går
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Da kontakter du Amazon og får instruksjoner om retur. De refunderer det du må legge ut.
    Det er nok bedre å kontakte Play.com i dette tilfellet.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette et spesialtilbud i en butikk?

Det står i hvert fall ingenting om dette i avisen som gjelder tom. 19. mai og på lefdal.com koster de hhv. 499,- og 199,-
    Du får dette tilbudet også på Lefdal Strømmen, kjøpte min der i dag. Priset ned fra 499 til 299,-

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Mulig jeg husker feil her men jeg syns å huske at det ikke er lenge siden vi diskuterte slik moral i denne tråden.
    Ihvertfall, én ting er at du har tenkt/planlegger å gjøre dette en ganske annen ting er at du faktisk skriver dette i en åpen tråd på et forum...
    Er det virkelig slike holdninger vi vil ha på dette forumet?
    Jeg syns ihvertfall at dette var ganske unødvendig å skrive.
    Ja, hvordan gikk det med han som ville la pakken gå i retur til Amazon for å spare etpar kroner ??
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Active steelbook_g sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Troja

Fikk Troja fra Amazon.de idag. Tok bare 5 dager.

Vedlegg 65391

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Starman
    Det er nok bedre å kontakte Play.com i dette tilfellet.
    Trodde jeg rakk endre det før noen leste det..

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg husker feil her men jeg syns å huske at det ikke er lenge siden vi diskuterte slik moral i denne tråden.
    Ihvertfall, én ting er at du har tenkt/planlegger å gjøre dette en ganske annen ting er at du faktisk skriver dette i en åpen tråd på et forum...
    Det er mulig å tolke det Trondmm skriver på flere måter. At han vil raportere at han ikke har fått Heroes 2 er jo helt greit når han ikke har fått den. Om han vil returnere Doomsday collection har han egentlig ikke sagt noe om. Synes en skal få klargjort meningen før en begynner å snakke om moral.

Det å la tvilen komme tiltalte til gode, er et godt prinsipp!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er det som er så galt med det? Jeg har bestilt en film som jeg ikke har fått. Klart jeg melder den savnet da. Det at jeg har fått en annen film, som jeg ikke har bestilt, og som jeg egentlig ikke er så fryktelig hypp på, det synes jeg ikke er spesielt relevant.

Når det er sagt, så har jeg ikke noe i mot å returnere den filmen jeg har fått feilsendt, men jeg akter ikke å betale for det. Når jeg melder filmen min savnet om en ukes tid (play lar meg ikke melde den savnet tidligere), så vil jeg nevne at jeg fikk denne boksen istedet. Hvis de gir meg penger til porto, så sender jeg den selvfølgelig tilbake. Hvis ikke, vel, da har jeg ikke dårlig samvittighet for å beholde den.

Active mk1 black limited sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    413
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Du får dette tilbudet også på Lefdal Strømmen, kjøpte min der i dag. Priset ned fra 499 til 299,-
    Kjøpte 2012 for 99,- og LOTR for 299,- på Lefdal Strømmen i dag (og Heavy Rain for 299,-).:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Det er mulig å tolke det Trondmm skriver på flere måter.
    Det er det, og jeg er klar over at jeg ga inntrykk av at jeg ville beholde boksen. Jeg tror heller ikke jeg skal prøve å påstå at jeg ikke har vurdert det. Men, jeg er i hvert fall ikke nok interessert i Doomsday boksen til at jeg gidder å betale £18 for den (som er det Heroes boksen kostet), så det å beholde boksen som en erstatning for Heroes-boksen har aldri vært aktuelt.

Om jeg ender opp med å fortelle play om hva de sendte meg i stedet for Heroes-boksen, det gjenstår å se. Jeg tror nok at når det kommer til stykket, så er det veldig liten sannsynlighet for at jeg ikke sier noe som helst.

Nå har det seg også tilfeldigvis slik at jeg skal til London om en måneds tid, så returportoen trenger ikke bli så fryktelig dyr heller.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forresten... Hvis du hadde lest en av de andre trådene her på forumet, så ville du sett at jeg kjøpte denne boksen med 110 disker:

fra amazon.com da de feilaktig hadde satt ned prisen fra $783 til $18. Så vi kan nok med trygghet slå fast at jeg ikke har noe imot å utnytte feil butikkene gjør til min fordel. Hadde jeg prøvd meg på det samme i en fysisk butikk ville de kunnet beskylde meg for forsøk på butikktyveri.

Men, jeg pleier i det minste å si fra hvis jeg oppdager at jeg har fått for mye vekslepenger.

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, da har jeg jo forstått deg riktig da. Ergo har jeg ingenting annet å si enn det jeg allerede har sagt.

Som sagt, at slikt gjøres og at dette er slik moralen til mange er, det er jeg fullt klar over. Men jeg syns fremdeles ikke man skal skrive slikt i et åpent forum og slik muligens påvirke andre til å gjøre det samme. Her er det gjort så da prøver jeg bare forsiktig å påvirke i motsatt retning igjen. Forfallende moral syns jeg vi har mer enn nok av fra før i samfunnet

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Ja, hvordan gikk det med han som ville la pakken gå i retur til Amazon for å spare etpar kroner ??
    Det vet jeg ikke. Tror ikke vi påvirket den personen i noe nevneverdig grad utenom at han fikk seg en god latter for at noen kunne være så "dumsnille" som det vi prøvde å hinte fram.
    Men uansett prøvde ihvertfall jeg der som her å påvirket et (etter min mening) skakket moralsk kompass. Noen ganger hjelper det, andre ganger ikke. :-D

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    On Topic:

Jeg kjøpte The Imaginarium of Doctor Parnassus idag, jeg syns egentlig ikke denne var så veldig fengende, jeg kommer nok heller til å huske Heath Ledger for hans rolle som The Joker.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, da har jeg jo forstått deg riktig da. Ergo har jeg ingenting annet å si enn det jeg allerede har sagt.
    Du kan vel i det minste si hva du faktisk reagerer på?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk saving private ryan £14.99 og tombstone £12.99 fra play.com igår, meget rask forsendelse denne gangen.
    samsung 65" uh7505 - sek-3500u - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - epson tw6000w - xbox one -ps4 - wiiu

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Jeg fikk saving private ryan £14.99 og tombstone £12.99 fra play.com igår, meget rask forsendelse denne gangen.
    Blu-ray.com - Saving Private Ryan Blu-ray Audio Issue Confirmed (Update)

kjedeligt at det er feil på Saving private ryan, jeg har ikke åpnet den ennå, men amazon har stoppet salget av den både i usa og europa
    samsung 65" uh7505 - sek-3500u - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - epson tw6000w - xbox one -ps4 - wiiu

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,528
    Takk & like
    Nevnt
    12 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Blu-ray.com - Saving Private Ryan Blu-ray Audio Issue Confirmed (Update)

kjedeligt at det er feil på Saving private ryan, jeg har ikke åpnet den ennå, men amazon har stoppet salget av den både i usa og europa
    Jeg har den Europeiske versjonen og merket ikke noe til synk problemer...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Jeg har den Europeiske versjonen og merket ikke noe til synk problemer...
    Det virker som det er litt utstyrsavhengig. En del som har problemer, en del som ikke har...

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En stund siden jeg har vært pålogget her, men siden sist:

- Avatar (99,- Elkjøp). En fantastisk film!
    - Black Hawk Down (129,- Platekompaniet). Meget bra.
    - Ingloriuos Basterds (179,- Platekompaniet). Vanvittig kul, meget "spesiell".
    - Generation Kill (299,- Platekompaniet). Ikke sett.
    - Rome (Elkjøp 399,-). Ikke sett.
    - Che - Argentineren (99,- Platekompaniet). Ikke sett.
    - Che - Gerilalederen (99,- Platekompaniet). Ikke sett.
    - Wyatt Earp (£7.5 (2 for £15) Play.com). Ikke sett.
    - Troy (£7.5 (2 for £15) Play.com). Ikke sett.

I tillegg er Life (BBC) bestilt fra Elkjøp i går (igjen på lager), 399,- men ikke mottatt.

EDIT: Glemte jo Chickenfoot - Get Your Buzz On (12.99 Play.com). Anbefales, men kun hvis du har audio delay på utstyret ditt.

Side 242 av 587 FørsteFørste ... 102 112 122 132 142 152 162 172 182 192 202 212 222 232 238 239 240 241 242 243 244 245 246 252 262 272 282 292 302 312 322 332 342 352 362 372 382 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •