Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ? - Side 180

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  16
Side 180 av 587 FørsteFørste ... 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 176 177 178 179 180 181 182 183 184 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 ... SisteSiste
Viser resultater 3,581 til 3,600 av 11722
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk nå tak i Band of Brothers til under 200 lappen hos Amazon.co.uk... Blir en bra høst.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Fikk nå tak i Band of Brothers til under 200 lappen hos Amazon.co.uk...
    Hmmm...

Ser at Amazon skal ha 22,98£ som blir ca 212,50 Kr

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VannMann1
    Hmmm...

Hvis du leser rett bak i tråden så ser du at man kan trekke fra VAT så den går under 200 kr grensen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble bl.a. denne til under GBP 9 inkl frakt

Newcomer Mortis360 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Fast & Furious Box i dag, som inneholder de 4 filmene i "serien". 549kr fra Elkjøp.

~ Mortis360

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    Hvis du leser rett bak i tråden så ser du at man kan trekke fra VAT så den går under 200 kr grensen
    Frakt koster under 24 kroner også? Hvis ikke går moms på det.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,283
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Master and Commander idag. Litt kjipt at BD-spilleren er sendt til et verksted som ikke vet hvor de har gjort av den.
    Samsung UE65HU7505
    Yamaha CX-A5100, NAD 208, Onkyo PA-MC5501 SVS AS-EQ1, Samsung BD-H5900 sonefri
    2xSVS STS-01 front, 2xSVS SCS-01 senter, 4xSVS SBS-01 surround, 2xSVS PC-2000 sub, 4xDynavoice Magic FX-4 atmos.

Intermediate Starman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3,152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VannMann1
    Hmmm...

Les litt i følgende tråd så får du forklaringer på det du lurer på: http://avforum.no/forum/produkt-pris...ilmer-111.html

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Freonor
    Frakt koster under 24 kroner også? Hvis ikke går moms på det.
    Koster varen under 200kr må man ikke regne med frakt. Står i tråden som Starman linker til over meg.

Edit: Men hvis varen koster over 200kr må man betale moms på både varen og frakt.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff er så forbannet nå... Kjøpte Kill Bill2 på Elkjøp, har kjøpt flere 100spenns titler også, men nå er det nok.

Disse filmene er jo helt uten ekstramateriell, lastet fulle med ny reklame(som betyr at det er en nyutgivelsesmakkverk)

Dessuten har de KLIPPET istykker hele filmen...
    De har klippet bort at Budd banker livskiten av sjefen når han blir bedt om å fjerne hatten og vaske dass, og det var en ganske viktig scene synes jeg.....

Dessuten har de klippet bort at dvergen pissa the bride i trynet når hun ble gravlagt..
    Noe som rett og slett ser teit ut når du ser at hun er gjennomvåt når hun kaver for å kjempe seg fri senere...

Første gang jeg så det på kino? så synes jeg det var litt drøyt, men nå som det ikke er med så synes jeg det ødelegger alt, føler det er sensurert...

Disse filmene er liksom litt viktig i samlingen også for de er veldig bra filmet synes jeg, og bildet er helt topp.

Tror jeg ikke skal kjøpe så mange fler 100kr titler på elkjip...

Sånne ting er jo rett og slett som å BE folk piratkopiere.......

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,574
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Uff er så forbannet nå... Kjøpte Kill Bill2 på Elkjøp, har kjøpt flere 100spenns titler også, men nå er det nok.

Disse filmene er jo helt uten ekstramateriell, lastet fulle med ny reklame(som betyr at det er en nyutgivelsesmakkverk)

De har klippet bort at Budd banker livskiten av sjefen når han blir bedt om å fjerne hatten og vaske dass, og det var en ganske viktig scene synes jeg.....

Dessuten har de klippet bort at dvergen pissa the bride i trynet når hun ble gravlagt..
    Noe som rett og slett ser teit ut når du ser at hun er gjennomvåt når hun kaver for å kjempe seg fri senere...

Første gang jeg så det på kino? så synes jeg det var litt drøyt, men nå som det ikke er med så synes jeg det ødelegger alt, føler det er sensurert...

Disse filmene er liksom litt viktig i samlingen også for de er veldig bra filmet synes jeg, og bildet er helt topp.

Jeg ser for meg salgavdelingen på Elkjøp...nå skal vi selge mange BluRay billig, og så skal vi spesialbestille filmer som er klippet, slik at vi kan irritere mange seriøse filmsamlere.....DØØØH...:-))))
    Det er jo filmselskapet/distributøren som tar hånd om dette, hverken Elkjøp, Lefdal, Expert osv osv.....ikke sant?
    mvh jeg har også kjøpt dem...I will survive...

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sånn er det med en god del av det som kommer ut i Europa dessverre, dårligere utgaver en det som gies ut i USA.
    For meg er det vært meget uaktuelt å ha en spiller som bare spiller sone b.
    God del eksempler på at USA utgavene er bedre.
    Ikke alltid, men ofte. Litt kjipt.

Ekstra teit er det når det er europeiske filmer som ikke er 100% i Norge.
    La den rette komme inn, bedre lyd på USA utgaven.
    Samme med Død snø... HD England, ikke i norge. Latterlig...

Kjøpte forresten Cliffhanger fra Elkjøp. Tvungen tekst! Forbasket irriterende... Ekstrastoff; ingenting. Nada. Dårlig når filmen har vært ute før med masse ekstra.

Hender at filmer er billigere i Norge en fra USA, men når man risikerer at de er dårligere sånnn teknisk sett så får jeg betenkninger.

Annen irriterende ting (og en advarsel...). Kjøpte meg Menn som hater kvinner. Satte den inn. Intet valg om lyd, så jeg bare valgte play.
    Etter at jeg hadde sett den ferdig kikket jeg på coveret, og der sto det at det var HD lyd. For å få frem dette må man velge det når filmen går - ittno om det i menyen. Sukke-sukk!

Masse bra fra Europa, men og mye tull.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,297
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tomsavini
    Annen irriterende ting (og en advarsel...). Kjøpte meg Menn som hater kvinner. Satte den inn. Intet valg om lyd, så jeg bare valgte play.
    Etter at jeg hadde sett den ferdig kikket jeg på coveret, og der sto det at det var HD lyd. For å få frem dette må man velge det når filmen går - ittno om det i menyen. Sukke-sukk!

Slik er det med nesten alle blurayer, du må endre mens filmen går....

Intermediate tomsavini sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett noen europeiske blu-ray filmer, men ikke så mange.
    Mener å huske at jeg har sett noen der man får opp audio valg i menyen, men det kan godt hende det der er helt vanlig.

Litt teit, en nå vet jeg det da

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det fortsatt norsk lyd på den eller er det noe dubba "skit"? Hvis det fortsatt er norsk språk på den, legger jeg inn en ordre på den.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En liten bunke fra Playcom oslo idag.

Gleda meg stort til Drag me to hell, den er nok i spilleren før siste pizzastykket er ferdig-tygd
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    3,984
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel kun Warner sine som går rett på film av sone A, men mange av de går default på HD lyd.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer Xevious sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var enda en steelbook på plass i samlingen :-D

Sweeney Todd - The Demon Barber of Fleet Street

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,574
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sånn er det med en god del av det som kommer ut i Europa dessverre, dårligere utgaver en det som gies ut i USA.
    For meg er det vært meget uaktuelt å ha en spiller som bare spiller sone b.
    God del eksempler på at USA utgavene er bedre.
    Ikke alltid, men ofte. Litt kjipt.

Ekstra teit er det når det er europeiske filmer som ikke er 100% i Norge.
    La den rette komme inn, bedre lyd på USA utgaven.

Kjøpte forresten Cliffhanger fra Elkjøp. Tvungen tekst! Forbasket irriterende... Ekstrastoff; ingenting. Nada. Dårlig når filmen har vært ute før med masse ekstra.

Hender at filmer er billigere i Norge en fra USA, men når man risikerer at de er dårligere sånnn teknisk sett så får jeg betenkninger.

<forsåvidt enig i det, godt at mange US utgivelser er sonefri...ellers så er det sløvt av SF Norge når det gjelder valg av lyd....jeg visste det, så jeg trykket på lydvalg på min BluRay spiller...det samme gjelder Max Manus også....
    Er det BluRay og HD lyd så bør jo lyden automatisk være HD, er jo det på de fleste filmer fra UK og USA, selv om man kan velge vanlig DOLBY...
    Vi får håpe at noen fra de respektive filnselskap leser AV Forum.....:-)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg sjekker alltid.

Edit: Det er litt irriterende. Men etter hvert har det blitt rein rutine å "sjekke lyden", jeg gjør det faktisk helt automatisk.

Side 180 av 587 FørsteFørste ... 40 50 60 70 80 90 100 110 120 130 140 150 160 170 176 177 178 179 180 181 182 183 184 190 200 210 220 230 240 250 260 270 280 290 300 310 320 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •