Sopranos

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Sopranos

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sopranos

Jeg ser at sesong 6 av Sopranos snart er tilgjengelig, men hvorfor er det en Part 1 som kommer ut? Alle episodene er jo på Part 1? Hva kommer på en eventull Sopranos Sesong 6 part 2?

Active
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sesong 6 part 2 er det som egentlig strengt tatt burde vært kalt sesong 7, denne vises i USA fra Mars 2007, og kommer sannsyneligvis på NRK1 til høsten. (og DVD om et års tid)

Opprinnelig skulle sesong 6 del 2 være på ni episoder, det siste jeg hørte var at det ble ti...

Newcomer nutts sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sesong 6 part1 er i butikken nå om dagen. Jeg sitter å ser 1 stk dvd pr dag.
    Sopranos makes my day!!

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eirik73
    Sesong 6 part 2 er det som egentlig strengt tatt burde vært kalt sesong 7, denne vises i USA fra Mars 2007, og kommer sannsyneligvis på NRK1 til høsten. (og DVD om et års tid)

Opprinnelig skulle sesong 6 del 2 være på ni episoder, det siste jeg hørte var at det ble ti...
    Høres bra nok ut for meg dette, men trodde sesong 6 var den siste, men ikke meg imot at det blir flere episoder. Etter min mening, den beste TV-serie som noensinne er laget i denne sjangeren.

En ting til som undrer meg litt.. Hva slags aldersgrense eller hvilket tidspunkt ble Sopranos sendt på TV i USA? TV sensuren i USA er jo veldig streng,men i Sopranos ser vi pupper, det bannes så busta står, og blodspruten spruter til alle kanter. Hadde de klippt den for amerikansk TV ville jo hver episode blitt 10 min lang noen som vet noe mere om dette? Interesannt å vite....

Newcomer hbakken sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eirik73

Dette er jo veldig gode nyheter!
    Hvor har du funnet informasjon om dette? Finner ingenting på tv.com. Der pleier de å oppdatere med kommende sesonger og dato for visning på amerikansk tv.

Synes forøvrig det var litt kjipt avslutning på sesong 6. Satt igjen med følelsen "skal de bare slutte nå? Sånn uten videre?"

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pheew, dette forklarer hvorfor nrk sender siste runde av seks for under nå, som jeg btw synes er glimrende, isteden for resten av sopranos.
    Trodde bare de hadde tatt en julepause i sopranos,og skjønte ikke bæra av at seks for skulle komme på nå..

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sopranos sendes på HBO i USA

Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Høres bra nok ut for meg dette, men trodde sesong 6 var den siste, men ikke meg imot at det blir flere episoder. Etter min mening, den beste TV-serie som noensinne er laget i denne sjangeren.

En ting til som undrer meg litt.. Hva slags aldersgrense eller hvilket tidspunkt ble Sopranos sendt på TV i USA? TV sensuren i USA er jo veldig streng,men i Sopranos ser vi pupper, det bannes så busta står, og blodspruten spruter til alle kanter. Hadde de klippt den for amerikansk TV ville jo hver episode blitt 10 min lang noen som vet noe mere om dette? Interesannt å vite....
    Sesong 6 er den siste, de ekstra epsioden er en del av sesong 6 og de skulle opprinnelig startet med sending de første ekstra epsiodene av sessong 6 nå i januar men siden James Gandolfini, som spiller Tony Sopranos, klarte og krasje med mopeden sin og ble skadet ble dette utsatt til mars mnd.

Grunnen til at Sopranos har mer vold og sex enn det man normalt ser fra USA er at serien kun blir sendt på den reklamefrie betalings kanalen HBO (Home Box Office) og man står dermed friere med hensyn til hva man kan sende.

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Her er en par linker

Alt man trenger å vite om Sopranos finner man her

HBO: The Sopranos

The Sopranos (a Titles and Air Dates Guide)

Ellers så har sessong 6 relase dato 14.mars i Norge men den kan kjøpes i både sone 1 og 2 versjon på bl. annet play.com

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •