Dave Matthews Band: The Central Park Concert

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dave Matthews Band: The Central Park Concert

Skal bare utrykke min glede over denne dvdn.:-D Dette er en fantastisk konsert! Perfekt bilde, perfekt lyd (har kun hørt PCM sporet enda, DD 5.1 sporet burde være like bra). 80 000 mennesker, og stor stemning. Konge setlist, og alle gutta er i toppform. Makan til bra samspilt band skal man lete lenge etter. Og Carter Beauford bak trommene med tidenes groove er bare herlig. Denne mannen kan trommer! Man får også et par feite improv. jams innimellom. Konserten varer i 2 t og 50 min, men de går fort! og de må jo ha tidenes kuleste kar på fiolin.

Anbefales til alle som liker bra musikk! :-D Spesielt DMB fans...

men kan være litt vanskelig å få tak i. Import hos platekompaniet... kun sone 1.

.... og noen som har sett Folsom konserten??

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare trippel-cd'en, men jeg kan hilse og si at det er kvalitet over den også!
    Rett og slett en perfekt cd for mitt stereo-oppsett, med skikkelig dynamikk og trøkk. Når i tillegg bandet er et av de bedre jeg vet om, sier det seg selv at denne har gått en del runder i spilleren.

Dvd'en skulle jeg gjerne sjekka ut også...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal se om jeg også får tak i den konserten jeg også. Så skal jeg jage naboene vekk med "stolen away"!

Lurer på om trommisen kanskje er verdens beste at this moment. Noen som vet noe om det?

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja denne er verdt og ha. Kosta 199 på platekompaniet. Skal få tak i Folsom konserten og.

Tror han er blant de beste, men om han er på 1 veit jeg ikke... Jeg mener han er den beste hvertfall! Tett etterfulgt av Simon Phillips (Toto) og Neill Peart (Rush)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •