20th Anniversary collector´s edition av Tron fra 1982

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

20th Anniversary collector´s edition av Tron fra 1982

Heisann!

Jeg hadde bare sett noen små "snutter" av Tron fra 1982 da jeg var liten og fatters leide den. Nå skjønner jeg hvorfor faren min leide den! Makan til bra film er det lenge siden jeg har sett! Så på www.imdb.com og der har den fått litt blanda kritikk. Jeg kjøpte dobbelutgaven på DVD on til 89 kr og lyd og bildekvaliteten var 2004 standard! Jeg og samboeren min hadde akkurat sett filmen "Twister " først med DTS lyd, og så Tron med Dolby Digital. Og for en lyd! Måtte skru ned sub´en flere hakk! Det rista og reiv og surroundkanalene ble flittig brukt! Dialogen var helt klar og fin! Jeg hadde problemer med å skjønne at denne filmen faktisk ble spilt inn i 1982! Fargene og sortnivået var formidabelt! Selv på min eldgamle 4:3 TV fra 1985! Dette er den beste remastringa jeg har sett! Vil t.o.m gå så langt som å si at den overgår Indy serien i remastring! Hvis Star Wars 4, 5 og 6 blir like bra remastret kan vi glede oss! Tilbake til Tron: Storyen var grei, spennende hele veien gjennom! Får lyst til å søke rundt på nettet etter Tron lignende spill! En film som trygt kan anbefales!

Robert

Newcomer Spot sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke sett filmen men spilt spillet.
    Sjekk http://www.tron20.net/
    Et ganske bra FPS skyte spill i en merkelig "data" verden.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så denne 20th Anniversary Collecters Edition på Play for £2.99 en gang i fjor. Var en fin pris, så jeg bestilte - klarte ved en feil å bestille 2 stk, men det kan jo være greit å ha en i plast også.

Så først filmen i går, et gledelig gjensyn med en gammel favoritt, den fungerer godt i dag også.

Nå ligger det vel an til en 30th Anniversary Edition på Bluray kanskje?

Blir også spennende med Tron 2 etterhvert!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •