Hakk i dvd-plate!! Hvorfor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hakk i dvd-plate!! Hvorfor?

Igår kveld så jeg og noen kamerater på Star Wars.

Etter å ha sett film 1 og 2, skulle vi se SW3 for å avslutte kvelden. DVDplaten var helt ny, pakket den opp rett før jeg puttet den i dvd-spilleren. Alt gikk helt fint helt til vi kom til midten av filmen.
    Da begynte det å hakke.. Hmm, hva i huleste tenkte jeg.. Jeg tok ut platen og så på den, og jaggu var det fullt av hakk ytterst, rundt hele platen
    Jeg puttet den inn igjen og spolte frem til rundt der det begynte å hakke.. Hørte helt klart da vibrasjoner, så den har tydeligvis slått borti ett eller annet inne i dvd spilleren.

Dette har aldri skjedd før, og jeg har hatt minst 400 forskjellige plater i denne spilleren. Så jeg regner med det er dvdplaten som ikke er sentrert.
    Regner med jeg får ny av platekompaniet, MEN, er det laseren som har slått bort i platen.. Kan laseren ha blitt påvirket av dette? Jeg så ingen forskjell på bildet etterpå!

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Snodige greier, kan bare fortelle om den gangen jeg så Djevelens Advokat og filmen var ferdig og skulle tas ut så var den BORTE, skjønte ingenting og litt creepy var det etter å ha sett den filmen men da hadde platen på en måte falt baki spilleren så den måtte fiskes frem da med riper. Men i ditt tilfelle er det ikke godt å si hva som har skjedd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •