Tidenes Heftigste DVD Bokser - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 146
    Newcomer sindre82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Monster Legacy Gift Set

Denne må jo også være med som en god kandidat.Figurene er fra Weta!

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var i London en tur i helgen og handlet diverse dvder. The Da Vinci Code 2 disc DVD Gift set. HMV.co.uk: DVD: Davinci Code (Da Vinci): 2dvd: Gift Set: Hmv Exclusive (2006) var nok den boksen som tar seg best ut i samlingen min. Skal se om jeg får lagt ut bilde etterhvert. Boksen inneholder to dvder og replika av 'The Cryptex' fra filmen.

Newcomer torgeir sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaffekopp
    Var i London en tur i helgen og handlet diverse dvder. The Da Vinci Code 2 disc DVD Gift set. HMV.co.uk: DVD: Davinci Code (Da Vinci): 2dvd: Gift Set: Hmv Exclusive (2006) var nok den boksen som tar seg best ut i samlingen min. Skal se om jeg får lagt ut bilde etterhvert. Boksen inneholder to dvder og replika av 'The Cryptex' fra filmen.

Den der så jo nice ut. Få ut bilder

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har tatt noen flere bilder av the crow utgaven som ble nevnt litt tidligere her, altså den hottopic utgaven.

og jeg tok også noen flere bilder av show girls boksen som også ble nevnt litt tidligere..

Jeg er inne i en prosses hvor jeg skal prøve å bildekatalogisert alle mine fete utgaver, og en komplett list over de kan dere finner her. Listen ligger nederst i det innlegget linken tar deg til.

Oppdateringer vil komme på løpende bånd, men enn så lenge er det ikke så altfor mange der.
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nå lagt ut bilder av Troy Limited edition R2 med opplag på 2000ex

Selve utgaven var kanskje ikke så spesiell, men opplaget var ikke så stort, så det var litt artig å få tak i den!
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Jeg har nå lagt ut bilder av Troy Limited edition R2 med opplag på 2000ex

Selve utgaven var kanskje ikke så spesiell, men opplaget var ikke så stort, så det var litt artig å få tak i den!
    WOW !! denne vil jeg ha !! hvor bor du ?

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    WOW !! denne vil jeg ha !! hvor bor du ?
    Skal du snike deg inn og stjele den siden du er så nysgjerrig?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    Skal du snike deg inn og stjele den siden du er så nysgjerrig?
    det var det som var planen ja.. var d så åpenlyst ? :twisted:

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha. du får ta deg en tur til trøxarcana da veittu, men noe nærmere vebeskrivelse får du neppe..

Utgaven er stilig den. Men den er langt ifra en favoritt. Kan jo legge ut bilder av de heftigste sånn med en gang.
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    haha. du får ta deg en tur til trøxarcana da veittu, men noe nærmere vebeskrivelse får du neppe..

Utgaven er stilig den. Men den er langt ifra en favoritt. Kan jo legge ut bilder av de heftigste sånn med en gang.
    kan være enig i at det finnes mer fancy box'er, men nå er da Troy en av mine favoritt filmer :-D ( ikke kom med noen "troy suger" kommentarer nå... )

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mori
    kan være enig i at det finnes mer fancy box'er, men nå er da Troy en av mine favoritt filmer :-D ( ikke kom med noen "troy suger" kommentarer nå... )
    Oki, da skal je ette si at den suger, men kan jeg i det minste si at jeg er 100% uenig med deg da? ;o)
    -------
    Mvh
    Rune

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg la akkurat ut noen bilder av Hellboy Limited Edition Gift Set.

Denne utgaven er også rimelig snasen.
    -------
    Mvh
    Rune

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange flotte DVD-bokser her.... Mon tro når det begynner å komme samlebokser med HD-DVD/Blueray filmer. Kvier meg litt for å invistere i en masse DVD-filmer sett i lys av hvordan markedet er just nu....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Mange flotte DVD-bokser her.... Mon tro når det begynner å komme samlebokser med HD-DVD/Blueray filmer. Kvier meg litt for å invistere i en masse DVD-filmer sett i lys av hvordan markedet er just nu....
    Det tar nok litt tid før Bluray boksene begynner å komme tenker jeg. Men en gang skjer det vel. Men uansett......gjør ikke noe å ha heftige DVD bokser likevel. Er jo først og fremst det designmessige som er stilig. WETA statuer blir ikke stiligere i en Bluray boks

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    R-Point Limited edition er også en ganske så lekker utgave. Trykk på linken for flere bilder.

Mens Doberman LE er en langt enklere utgave, men med pen coverart.Trykk på linken for flere bilder.

-------
    Mvh
    Rune

Newcomer faceman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    R-Point Limited edition er også en ganske så lekker utgave. Trykk på linken for flere bilder.

Mens Doberman LE er en langt enklere utgave, men med pen coverart.Trykk på linken for flere bilder.

Du har jo sinnsykt mange fete bokser. :-D Bare lurte på hvordan du kommer over alle?? Er det ett resultat av MANGE timer med søking på nettet.?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oki, da skal je ette si at den suger, men kan jeg i det minste si at jeg er 100% uenig med deg da? ;o)
    og du rådigger hellboy & r-point ... hehe, tror rett å slett vi skal la ver å diskutere film-smak :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De boksa jeg har lagt ut bilder av enn så lenge er langt ifra de feteste. Men jeg har også mange som er langt mindre glamorøse men som også er limited og litt utenom det vanlige.

Det er resultatet av endel timer på nettet ja. Jeg fikk snusen på dette med spesielle utgaver for endel år tilbake, og søkte meg litt hit og dit og opparbeida meg raskt en grei kunnskap om hvilke utgaver som kom, og hvor de gikk ann å få tak i.

Jeg angrer egentlig bare på en ting, jeg gadd ikke å prøve på å få tak i den fillipinske troy boksen siden den asiatiske var så mye lettere å få tak til tross for lite opplag. Tenk så kult ha hatt en limited fillipinsk utgave liksom! hehe
    -------
    Mvh
    Rune

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om butikker i Osloområdet som selger litt utenom det vanlige bokser? Har fått med meg at de fleste gis ut på asiatiske nettsteder, men det er morro å kunne se varene i butikken først også...Denne tråden har iallefall vekket min interesse.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaffekopp
    Noen som vet om butikker i Osloområdet som selger litt utenom det vanlige bokser? Har fått med meg at de fleste gis ut på asiatiske nettsteder, men det er morro å kunne se varene i butikken først også...Denne tråden har iallefall vekket min interesse.
    I Bergen finnes en butikk som heter DVD2000. De selger veldig mange bokser og spesialutgaver. Mener de har en butikk i Oslo også og tror den ligge rundt Oslo City en plass. Men har aldri vært der, så vet ikke om dette stemmer helt

Side 3 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •