HD-klipp på XBox 360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HD-klipp på XBox 360

Om man har XBox 360 har man muligheten til å laste ned en rekke HD-klipp. Blant annet filmtrailere, musikkvideoer og klipp fra spill. Disse er alle i 720p. Eksempelvis lastet jeg ned traileren til Mission Impossible 3 og ble ganske imponert over kvaliteten på den. Jeg lastet også ned en musikkvideo fra Jessica Simpson (utelukkende for å sjekke bildekvaliteten da :P), men ble derimot skuffet over kvaliteten på den. Der var bildet veldig udetaljert og hadde mange komprimeringstegn. Så jeg lurte på om noen visste hvilket format klippene var enkodet i, om det f.eks. var mpeg2 som de tidlige Blu-Ray-filmene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av basement
    Om man har XBox 360 har man muligheten til å laste ned en rekke HD-klipp. Blant annet filmtrailere, musikkvideoer og klipp fra spill. Disse er alle i 720p. Eksempelvis lastet jeg ned traileren til Mission Impossible 3 og ble ganske imponert over kvaliteten på den. Jeg lastet også ned en musikkvideo fra Jessica Simpson (utelukkende for å sjekke bildekvaliteten da :P), men ble derimot skuffet over kvaliteten på den. Der var bildet veldig udetaljert og hadde mange komprimeringstegn. Så jeg lurte på om noen visste hvilket format klippene var enkodet i, om det f.eks. var mpeg2 som de tidlige Blu-Ray-filmene?
    wmvhd,

tror de har hatt litt prøving og feiling med videoene, filmene er veldig bra kvalitet..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •