Elling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Elling

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Elling

Har akkurat sett "Elling" på DVD. Er ganske enig med anmelderne på omslaget. Det jeg reagerte på var lyden. Jeg måtte senke lydnivået med nesten 6 dB for at det skulle tilsvare andre filmer. Dernest systes jeg at i mange av scenene hvor det var stereoinformasjon så var høyre og venstre byttet om. Til sist syntes jeg at leppe-synkroniseringen ikke var helt på topp mot slutten av filmen. Har andre hatt samme lydopplevelse ?

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Re: Elling

Sitat Opprinnelig postet av steins
    Har akkurat sett "Elling" på DVD. Er ganske enig med anmelderne på omslaget. Det jeg reagerte på var lyden. Jeg måtte senke lydnivået med nesten 6 dB for at det skulle tilsvare andre filmer. Dernest systes jeg at i mange av scenene hvor det var stereoinformasjon så var høyre og venstre byttet om. Til sist syntes jeg at leppe-synkroniseringen ikke var helt på topp mot slutten av filmen. Har andre hatt samme lydopplevelse ?
    Akkurat det samme på min Elling film. Igjen Norske DVD utgivelser holder overhodet ikke mål, men Elling er en knallfilm som jeg må ha uansett. Eneste alternativet er å få kjøpt en sone 1 utgave av filmen, slik at vi slipper ovennevnte problemer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •