Hvilken HD-DVD film har du kjøpt i dag? - Side 24

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 24 av 96 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 44 54 64 74 84 94 ... SisteSiste
Viser resultater 461 til 480 av 1904
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Der kom: The thing, shaun of the dead, hot fuzz og happy gilmore fra hidefdvd.

Ble heldigvis ikke 9 ukers venting dvdjan

Noen som har hørt noe info om grindhouse på hd-dvd?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HidefDVD.com

Noen som vet hvor langt tid disse bruker, fikk e-post fra dem 17 juli om at det var sendt enda ikke mottat
    Billig ja men når dem bruker så lang tid

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rune83
    Noen som vet hvor langt tid disse bruker, fikk e-post fra dem 17 juli om at det var sendt enda ikke mottat
    Billig ja men når dem bruker så lang tid

Første orderen min tok litt over 3 uker. Den andre tok under 1.

Så er nok litt opp og ned.

** Hotfuzz var nydelig på hd-dvd forresten ** edit

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg så DENNE, ble jeg temmelig fristet til å bestille meg en HD-DVD spiller :-D

Hva er den billigste HD-DVD spilleren nå med HDMI uttak? (Xbox 360 har ikke det..... )

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xbox 360 Elite kommer vel rundt den noen og tjuende august, og den har HDMI:-) Men allikevel er det vel toshiba sin spiller, HD-E1, som er den billigste for øyeblikket. Denne går vel for underkant av 3000 på nett så vidt jeg vet:-)

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :O 3000??? Det er jo gratis i forhold til prisene på AV-Shop sine, men det er jo en vesentlig forskjell selvfølgelig...

Også aktuelt å selge Xboxn og kjøpe Elite :-D

Men er veldig usikker på HD formatkrigen, dette med 8 lag på Blu-Ray discen skremmer meg mot å kjøpe HD-DVD

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ruxxy
    Men er veldig usikker på HD formatkrigen, dette med 8 lag på Blu-Ray discen skremmer meg mot å kjøpe HD-DVD
    Akkurat det synes jeg ikke skulle skremme deg. Skal man sitte og vente til alt er avgjort, om det siste innen en teknologi er kommet osv, så må man vente for alltid.

Intermediate Britax sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor?
    Har du lyst til å se på 40t sammenhengende film?

Selv om det har mye plass, så bruker de flere disker uansett, fordi det selger, bare se på mange av de nyere BD utgivelsene, der er alt ekstramateriale på egen disk, utelukkende fordi 2-disc utgaver selger bedre.

Flere av de nye filmene er bedre utstyrt enn BD utgavene, bare se på 300, og Matrix triologien har ikke engang blitt utgitt på BD pga. manglende BD-Java.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, hvis dette er tilfelle, så mener jo dere at Blu-Ray og HD-DVD vill være konkurenter for alltid? Og ingen formater vill gå dukken.(?)

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, hvis dette er tilfelle, så mener jo dere at Blu-Ray og HD-DVD vill være konkurenter for alltid? Og ingen formater vill gå dukken.(?)
    I motsetning til deg Ruxxu, har jeg kjøpt meg en HD DVD spiller til 3.000,- noe jeg ikke syntes var avskrekkende, når jeg først hadde gått til anskaffelse av ny HD ready TV til en betydelig høyere sum. Nå kjøper jeg HD DVD'er støtt og stadig, og koser meg gløgg i hjel. DVD er over og ut, har ikke kjøpt noe i det formatet på lenge.

Mitt tips: Spander på deg en rimelig HD DVD spiller, og slutt å kaste vekk pengene dine på overprisede DVD utgivelser. En HD-E1 er også en ypperlig avspiller for den foreldede DVD samlingen din. Blue Ray krever en større investering i avspiller, så om du misliker risiko, styr unna de....

Har du HD ready TV, så må du være GaleMathias for å ikke kjøpe deg en HD avspiller. Da har du kastet bort masser av penger på en TV du ikke har bruk for. LØP OG KJØP, og bli en lykkeligere mann!

Og så til siste ukens filmer som har plumpet ned i postkassen:

Fra Amazon: Frykt og avsky i Las Vegas

Fra Hidefdvd: The Thing, Blood Diamond, og The Host

Videre er disse bestillt/forhåndsbestilt: The Fountain, Viva las Vegas (Elvis i HD), Dawn of the Dead og Ran.

Godt og se det kommer mange andre godfilmer på HD DVD utover høsten, som The Wild Bunch, masser av Stanley Kubrick, og Blade Runner, for å nevne noen i hvert fall jeg gleder meg til......

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Hvordan er det med undertekster på polske utgivelser? tenker da mest på Apocalypto...
    Er desverre bekreftet fra polsk utgiver at det ikke vil være engelske tekster på Apocalypto. I hvert fall utfra hva jeg har lest på diverse fora, av amerikanere som har mailet dem og spurt. Synd, siden jeg tror de ville solgt mere av denne som eksport, enn i Polen alene, interessen er stor blant HD DVD eiere for denne filmen, virker det som. Vi er jo stort sett et litt voksnere publikum enn det BD har, hvor de fleste filmkjøperne er PS3 eiere, som sikkert foretrekker Spiderman når som helst foran denne. (Synes denne filmen har solgt overraskende lite på BD foresten)

Men på den annen side så er ikke dette en film med så mye dialog akkurat, og noe av vitsen med å skyte denne på gammelt indianerspråk var vel å skape en spesiell autentisk spenning, så jeg hadde fint greid meg uten tekst, men de fleste vil vel mene det er litt trist....

Tror uansett polske utgivere vil vurdere engelsk tekst på utgivelser etterhvert. Oppfordrer alle til å sende dem mail, og beklage seg over at de ikke gjør det per i dag.......

Når det gjelder de engelsk språklige Fox-titlene utgitt i Polen så er i alle fall ikke manglende tekst noen hindring.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Andy, skal virkelig vurdere HD-Kilde nå, skal teste PS3 med Blu-Ray om noen dager og få ett lite innblikk av kvaliteten

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Andy, skal virkelig vurdere HD-Kilde nå, skal teste PS3 med Blu-Ray om noen dager og få ett lite innblikk av kvaliteten
    Ingen årsak. Jeg har ikke sett meg en dag tilbake etter at jeg kjøpte spilleren min!

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :O 3000??? Det er jo gratis i forhold til prisene på AV-Shop sine, men det er jo en vesentlig forskjell selvfølgelig...

Også aktuelt å selge Xboxn og kjøpe Elite :-D

Fra og med i morgen går denne for 2.895,- hos lefdal, både i butikk og på nett! :-) Prismessig beviser vel dette at Blu-Ray fortsatt har langt igjen på prisen ihvertfall....

Lagringskapasiteten tror jeg ikke har noe å si for entertainmentbransjen. 25GB som er max på HD DVD, holder i lange baner, derfor er ikke 8-lags Blu-Ray ha noe å si for film ihvertfall. Når det gjelder datalagring derimot er dette et viktig punkt!

Active ToCa sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Her
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    300, Hot Fuzz og The Host er på vei fra amazon.com i bedagelig tempo. (Men i sommer har pakkene fra Amazon gått via Aucland, New Zeeland og kommet fram på 6-8 dager med billigste portovalg!)
    Andre sommerkjøp har vært Flags of Our Fathers, Music & Lyrics, Liar Liar og The Prestige.

ToCa

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg helt klart mest til Hot Fuzz og 300. Benytter meg også av sneile-frakt metoden hos Amazon, tar vanligvis nesten 2 uker før dem kommer.. Men. Noen dollar her og noen dollar her, blir penger av sånt.

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Ingen årsak. Jeg har ikke sett meg en dag tilbake etter at jeg kjøpte spilleren min!
    Har omtrent ikke kjøpt en eneste DVD etter at jeg fikk smaken for HD.. Alt annet blir for tamt rett og slett..

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Gleder meg helt klart mest til Hot Fuzz og 300. Benytter meg også av sneile-frakt metoden hos Amazon, tar vanligvis nesten 2 uker før dem kommer.. Men. Noen dollar her og noen dollar her, blir penger av sånt.
    Jepp, kjører på med sneglefart jeg også, men blir jo penger utav det når man bestiller såpass ofte som vi gutta her. Passer på å ha en del bestillinger inne til en hver tid, sånn at det plumper ned en HD DVD i postkassa jevnt og trutt. Da blir ikke ventetiden så lang.....

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,576
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av colgol
    Fra og med i morgen går denne for 2.895,- hos lefdal, både i butikk og på nett! :-) Prismessig beviser vel dette at Blu-Ray fortsatt har langt igjen på prisen ihvertfall....

Lagringskapasiteten tror jeg ikke har noe å si for entertainmentbransjen. 25GB som er max på HD DVD, holder i lange baner, derfor er ikke 8-lags Blu-Ray ha noe å si for film ihvertfall. Når det gjelder datalagring derimot er dette et viktig punkt!
    Bare litt pirking! 2 lags HD DVD er 30GB og det vil komme 3 lags på 45GB.:-D Men som Britax sier så har ikke lagringplassen så mye å si da det kommer mye 2 disc utgivelser og 30GB er nok til å få plass til de fleste filmer med god lyd(f.eks Dolby True HD).:-D

Fikk forresten Sahara, Frighteners, The Scorpion King, Payback, Black Snake Moan og Musics And Lyrics i posten her om dagen.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Bare litt pirking! 2 lags HD DVD er 30GB og det vil komme 3 lags på 45GB.:-D Men som Britax sier så har ikke lagringplassen så mye å si da det kommer mye 2 disc utgivelser og 30GB er nok til å få plass til de fleste filmer med god lyd(f.eks Dolby True HD).:-D

Fikk forresten Sahara, Frighteners, The Scorpion King, Payback, Black Snake Moan og Musics And Lyrics i posten her om dagen.
    Jepp! Jeg tror den viktigste grunnen til at HD DVD utvider lagringsplassen er hypen BD formatet lager rundt større lagringskapasitet. Det store behovet for det er en helt annen sak......

Side 24 av 96 FørsteFørste ... 4 14 20 21 22 23 24 25 26 27 28 34 44 54 64 74 84 94 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •