Play.com og leveringstid - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 102 av 102
    Intermediate Mori sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2,713
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Må bare spørre alle dere som evnt handler på cdon. Er dette en møkkabutikk med über treig service eller skjer det bare meg?
    Jeg bestilte en cd på lørdag og den er ikke sendt idag! Dette har skjedd flere ganger. Det tar dager før jeg har bestilt til det sendes ut i posten, og selv da tar det mere enn 3-5 virkedager.
    Jeg skrev til og med en mail til cdon ang dette, men fikk ikke engang et svar :|

Prisene de har er noen ganger bra, andre ganger ikke. I tillegg må man betale frakten!

Kjenner jeg blir pissed!
    er tildels enig.. cdon har etter min erfaring blitt tregere med leveringer. var en tid da jeg bestilte endel billig dvd'er fra cdon, dette måtte jeg slutte med da det på flere av filmene ikke var mulig å få tatt av "sub-titles"....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Begynner å lure hva som skjer med cdon nå jeg også. Anngående lev. tid har det fungert greit for meg. I dag mottok jeg pakke jeg bestilte på torsdagen, men de sendte meg feil dvd (dødelig våpen istedet for en sånn dobbelpack til 69). Irriterende!!! Sist gang jeg bestilte var det en cd som ikke fulgte med. De ordnet kjapt opp i det, men uansett. Irriterende!!!

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •