Dead Man's Shoes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dead Man's Shoes

Dead Man's Shoes må være en av de beste britiske filmene jeg noensinne har sett. Totalt blottet for Hollywood sin perfekte kamerafilming, de beste skuespillerne og en historie som ikke fenger annet enn pga effekter og pupper.

Denne filmen utspiller seg i en typisk engelsk landsby som får deg til å tenke på postmann pat med en gang! Filmen handler om en fyr som kommer hjem ifra militæret med et mål, og hevne de som brutalt mobbet hans yngre bror, som har litt mindre i kofferten enn oss andre.
    En brutal film...til tider morsom, men også grusom på samme tid. Man begynner etterhvert å lure på om noen mobbere overhodet fortjener denne type straff, men filmen byr på noen rimelig heftige overraskelser.

Musikken er det ingenting å si på! Den er perfekt...! For og ikke si musikk videon på dvd'en, for de som har den:P Skuespillerne er ekte. Filmingen er til tider genial, i visse scener...og ellers gir den et bedre bilde med at det på en måte er frihåndsfilming isteden for Hollywood vannrett tjo og hei.

Skal du se en film, synes jeg seriøst du skal se denne filmen. Den får deg til å tenke. Den er kanskje ikke den som får deg til å tenke mest, men jeg tenkte mye. Er du en mobber kanskje?'

Terninkast: 5+

imdb:http://imdb.com/title/tt0419677/

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget bra film! Som du sier, så er det ingen hollywood blockbuster, men riktignok en kvalitetsfilm. Når jeg så den hadde jeg absolutt null forventninger til den også.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *Notere på listen*

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mongis
    *Notere på listen*

Hehehe.... Gjorde akkurat det samme!

Kom plutselig på at eg hadde tenkt å se den for lenge siden!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •