Dreamcatcher og The ring !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dreamcatcher og The ring !

Noen på forumet her som har sett "The dreamcatcher" eller "The ring" ? Er det noe god "story" på noen av dem ? Hvordan er lyd -og bilde kvaliteten på dem ?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dreamcatcher er ålreit den første halvtime; brukbart interessant, skummel og ekkel. Så faller hele greia i fisk fordi manuset prøver å blande sammen altfor mange elementer på en gang, og slutten er godt mulig den verste jeg har sett i år.

The Ring...mener du den japanske eller amerikanske versjonen? Selv har jeg bare sett den japanske. En god film, absolutt, men en passelig komplisert historie, og den er da skummel nok. Jeg vil absolutt anbefale den, bortsett fra til dem som mener alle filmer bør vøre på engelsk.

Og om du likte The Ring, nei forresten, om du liker god skrekkfilm, foreslår jeg at du tar en kikk på Honogurai Mizu No Soko Kara, også kjent som Dark Water. Historien er enklere, men skumlere og tristere.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antar at du mener den amerikanske versjonen av The Ring. En remake som i aller høyeste grad holder mål! Er en veldig bra film som kan anbefales på det varmeste.

Newcomer megavolt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Ring er utrolig bra

Selv likte jeg også the dreamcatcher, og lyd&bilde på den er ihvertfall bra, men de to jeg gikk med på kinoen den dagen syntes filmen var veldig dårlig... Så jeg vet ikke helt

Newcomer splatt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett både den amerikanske og den japanske versjonen av The Ring (Rungu). Må si at den amerikanske var vanvittig mye skumlere enn den japanske. Med bra lyd og bilde så kan den rett og slett bli en aldri så liten belastning på nervene Første filmen jeg noen sinne har blitt skikkelig skremt av. Hårene røyste seg rett og slett på armene et par ganger! Creepy!

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, The Ring var en skikkelig gåsehud-grøsser! En annen film som var bra skremmende var Mothman Prophecies med Richard Gere. Den var tilogmed et hakk mer skremmende enn The Ring fordi den var basert på en sann historie.

Newcomer splatt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder vel med Richard Gere for å bli skremt til gåsehud? :wink:

Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm, ser ut til at jeg må KJØPE "The ring".

"The mothman" har jeg også hørt er bra, må nok se den også... digger jo skrekkfilmer, he he :lol:

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, the ring kan du trygt kjøpe. Japanske Dark Water er genial (minner om, men er bedre enn ring(u)) om du liker grøssere av spøkelsesvarianten, med lite gørr og monstre, men desto mer creepy stemning. Den drar seg til noe helt vanvittig mot slutten.

Mothman synes hverken jeg eller de tre jeg så den med var noe særlig bra, men det er jo mange som liker den, så den er vel verdt et forsøk.

BTW: Er det egentlig noen andre enn unger og pensjonister som blir skremt av datagrafikk og blod nå tildags? Er så sinnsykt lei av dårlige skrekkfilmer.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nito

"The mothman" har jeg også hørt er bra, må nok se den også... digger jo skrekkfilmer, he he :lol:
    Eg er ein av dei som synes det var ein god film, anbefales

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    BTW: Er det egentlig noen andre enn unger og pensjonister som blir skremt av datagrafikk og blod nå tildags? Er så sinnsykt lei av dårlige skrekkfilmer.
    Enig der også, som feks. 28 days later, death watch som er dei av nyere dato.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [quote="Pogwaq"]Dreamcatcher er ålreit den første halvtime; brukbart interessant, skummel og ekkel. Så faller hele greia i fisk fordi manuset prøver å blande sammen altfor mange elementer på en gang, og slutten er godt mulig den verste jeg har sett i år.[quote]

Synes også Dreamcatcher startet bra............men falt langt langt ned litt ut i filmen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •